Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik was vroeger een zeer fanatieke carnavalsvierder, de laatste jaren wat minder
Hier is het nu verplaatst naar april. Hopelijk met mooi weer optocht kijken
We zijn er voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende: Nou, ik ga ook maar eens de hort op, weliswaar zonder carnavalsplannen.
Dat is correct en juist!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
In Twente is het altijd een beetje in je boerenkiel keihard zuipen, wel anders dan in Limboland of Braboland
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag Karsu ook in een aankondiging voor dat nieuwe Hazes-programma. Wat wordt die Andr Hazes uitgemolken zeg
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne serie om te kijken
Wil je zeggen dat een boerenkiel niet mooi isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is correct en juist!
[..]
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleed
Samen met de 3J’s.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegd
Ik woon ook in Boeskoolstadquote:
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezienquote:
Misschien zijn we vijanden irlquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Best een schappelijke tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Ben jij die ene zeikerige buurvrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Oehquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |