Ja waarschijnlijk Australië of Nieuw-Zeeland, een van die eilandstaatjes daar in de buurt (Tuvalu en Vanuatu enzo), Zuid-Amerika, de Caraïben, Afrika. Chili en Argentinië zijn inderdaad geen slechte keuzes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef byah het volgende:
Wat zou de beste plek zijn om te wonen tijdens WW3, Nieuw Zeeland, of zijn er andere redelijk ontwikkelde plekken op het zuidelijk halfrond?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet, staat in een tweet. NATO gaat niks leveren, NATOlanden wel. Belangrijke nuance.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die weten dat ze dan kamikaze mogen gaan en dan als levende wapens worden gebruikt ipv eervol.
En het is niet de hoeveelheid die telt maar de groottequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel heb je er niet nodig, met een handjevol is het wel klaar voor de komende 30 jaar.
Fallout games zeggen toch wat langer dan 30 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel heb je er niet nodig, met een handjevol is het wel klaar voor de komende 30 jaar.
Misschien wordt dit nog ooit een eigen subforum.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je moet wat nu het corona forum dood is he
Uruguay is het meest welvarende land van Zuid-Amerika en strategisch verder niet zo belangrijk. Dat lijkt me de beste optie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk Australië of Nieuw-Zeeland, een van die eilandstaatjes daar in de buurt (Tuvalu en Vanuatu enzo), Zuid-Amerika, de Caraïben, Afrika. Chili en Argentinië zijn inderdaad geen slechte keuzes.
Ja, maar dan zullen er nog wel wat plekjes bewoonbaar blijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Fallout games zeggen toch wat langer dan 30 jaar.
Ja als Poetin voor Polen gaat wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien wordt dit nog ooit een eigen subforum.
En de voorraad goederen is al aangekomenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stoltenborg heeft dat dus niet zo gezegd? Als hij het aankondigt is het sowieso een semantische discussie, want het is dan dus wel door NAVO besproken.
Deprimerende gedachte wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van 15 containers die naar Oekraïne gaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin langzamerhand een BEETJE ongemakkelijk te voelen
[ twitter ]
Ook bizar mooi.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uruguay is het meest welvarende land van Zuid-Amerika en strategisch verder niet zo belangrijk. Dat lijkt me de beste optie.
De Sovjetunie had meer kernwapens, het heeft hun val niet voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdomme, Rusland heeft zelfs de meeste kernwapens.
https://www.rtlnieuws.nl(...)g-landen-kernkoppen
Nee, Zwansen. Rusland heeft nog 2,4 miljoen soldaten achter gehouden om tegen ons te kunnen vechten als dat nodig is. Dat noem ik ook een troef. Een hele grote.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Zwansen het volgende:
De enige reden dat ik bang ben is dat nucleaire arsenaal van Rusland. Dat is echt hun enige troef.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uruguay is het meest welvarende land van Zuid-Amerika en strategisch verder niet zo belangrijk. Dat lijkt me de beste optie.
Ah vast de pleisters uit Duitsland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En de voorraad goederen is al aangekomen
[ twitter ]
Eigenlijk is dit al een wereldoorlog. Zonder daar ingewikkeld over te willen doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En de voorraad goederen is al aangekomen
[ twitter ]
Gezien de snelheid van de topic is dat wel een interessante optie.. Waarschijnlijk is dit ook niet iets wat plotseling weg is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die gozer die continu tweet over de strijd, ben zijn naam kwijt, heeft dat genuanceerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stoltenborg heeft dat dus niet zo gezegd? Als hij het aankondigt is het sowieso een semantische discussie, want het is dan dus wel door NAVO besproken.
dat kun je vergetenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Rang land Inkomen per hoofd)
1 Chili 24,588
2 Uruguay 22,445
3 Argentinië 19,486
4 Brazilië 15,164
5 Colombia 13,579
6 Suriname 13,403
7 Peru 12,994
8 Venezuela 12,035
9 Ecuador 9,882
10 Paraguay 9,098
11 Guyana 8,173