Hij laat zich dan ook vooral fotograferen etc. Dus de symbolische rol pakt ie m.i. juist goed opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vind het eigenlijk dom dat hij meevecht in die zin dat hij veel meer waard is als een symbool en spreekbuis dan als een soldaat.
[ twitter ]
Ik denk dat Erdo in zijn land nog meer steun heeft dan Poetin. De schatting is dat zo'n 30% op Poetins partij (Verenigd Rusland) gestemd heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:35 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is gewoon hetzelfde verhaal als met Erdo. De opgeleide mensen in de grote steden vinden het veelal een gek, maar er is voldoende steun vanuit de achtergestelde gebieden van dodo's die de oude glorietijden door een gekleurde bril zien.
Erdogan is tenminste nog aannemelijk democratisch verkozen en heeft burgemeesters in de 2 belangrijkste steden van een andere partij. In Rusland is een politieke carrière als tegenstander van Poetin onmogelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:35 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is gewoon hetzelfde verhaal als met Erdo. De opgeleide mensen in de grote steden vinden het veelal een gek, maar er is voldoende steun vanuit de achtergestelde gebieden van dodo's die de oude glorietijden door een gekleurde bril zien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tsaar Putin is knettergek geworden
Ja vreemd als ze zo je land binnenvallen dat je dan pissig wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
je ziet wel dat de haat naar de russen er heel erg diep in zit en dit is al een wat oudere vrouw
dus 70% niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdo in zijn land nog meer steun heeft dan Poetin. De schatting is dat zo'n 30% op Poetins partij (Verenigd Rusland) gestemd heeft.
Das wel meer dan de vvd hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdo in zijn land nog meer steun heeft dan Poetin. De schatting is dat zo'n 30% op Poetins partij (Verenigd Rusland) gestemd heeft.
Yep dit is newspeak van een doorgeslagen dictator die theater maakt van zijn intenties om te onderhandelen, zijn wil door te drukken.quote:
Kadyrov is waarschijnlijk ook degene verantwoordelijk voor de moord op Anna Politkovskaya op 7 oktober 2006, de verjaardag van Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:15 schreef Rambolin het volgende:
Die zogenaamde "moslimstrijders" van Rusland die je voorbij ziet komen zijn in realiteit soldaten van Ramzan Kadyrov (hieronder op de foto met Badr Hari), hij is een verrader van het Tsjetsjeense volk en schoothondje van Poetin. Ramzan is de zoon van Akhmad Kadyrov die in 2004 werd opgeblazen door Tsjetsjeense jihadisten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Akhmad_Kadyrov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pro-Russische president Kadyrov is sinds 2007 president van de Russische deelrepubliek Tsjetsjenië en wordt gezien als een vertrouweling van president Poetin. Na de Russische annexatie van de Krim legde het Westen Rusland sancties op.
Kadyrov kwam in juli dit jaar op de zwarte lijst van de Europese Unie. De tegoeden van de mensen die op die lijst staan worden bevroren en ze krijgen een reisverbod.
Vorige week vielen er nog doden in de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny, toen rebellen en de politie in gevecht raakten. Het is de afgelopen jaren relatief rustig in de hoofdstad, maar soms laait het geweld door tegenstanders van Moskou weer even op.
https://nos.nl/artikel/20(...)se-president-kadyrov
Zijn hier bronnen van?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tsaar Putin is knettergek geworden
Ik denk dat alleen de 1e eis nog acceptabel zou zijn voor Oekraïne, maar dit gaan ze nooit doen. Los van territorium is geen wapens mogen kopen van het westen een hele zware eis, dan maak je jezelf dus afhankelijk van Russisch-gezinde leveranciers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja wat moet je dan als Zelensky?
Nee, de Russen doen niet meer mee. "Medvedev, het is leuk dat je nummer 1 van de wereld bent, maar zo lang jouw land in oorlog is met Oekraïne mag jij niet meer meespelen. Als je wilt klagen, dan moet je bij jullie dictator zijn."quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat wil je precies allemaal verbieden? Een wedstrijd met 90 deelnemers waar twee Russen op de startlijst staan verbieden, want er staan twee Russen op die net als de 88 anderen al het hele seizoen de wereld over reizen en tegen elkaar strijden?
Wie zegt dat hij wordt uitgekotst in eigen land? Dat valt volgens mij best mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In feite heeft Putin dan toch verloren. Wat heb je aan een land waar iedereen tegen je is en dat de nieuwe generatie Russen je uitkost.
Hij won de laatste presidentsverkiezingen met driekwart van alle stemmen, goudeerlijk en totaal niet frauduleus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:39 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
dus 70% niet.
en met dit geintje kan het wel eens de aanzet zijn van het begin van die criminele organisatie die rusland bestuurd. want het is natuurlijk niet alleen putin
Dat is ook in het Russisch opgesteld, daar begrijpt niemand wat vanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar de VVD heeft gewoon concurrentie. Het stembiljet in Rusland is om te huilen.
Daarvan is in ieder geval het meeste geverifieerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waar geloof je dan wel in? De NOS site die uren achterloopt?
Dat territorium wil Poetin ook alleen maar om nog eens een invasie te kunnen plannen wanneer nodig. Hoe kleiner Oekraïne, hoe makkelijker het elke keer is om het te veroveren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de 1e eis nog acceptabel zou zijn voor Oekraïne, maar dit gaan ze nooit doen. Los van territorium is geen wapens mogen kopen van het westen een hele zware eis, dan maak je jezelf dus afhankelijk van Russisch-gezinde leveranciers.
Precies, hij is na al die jaren nog steeds aan de macht. Mensen in Rusland hebben/hadden er blijkbaar vrede mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij wordt uitgekotst in eigen land? Dat valt volgens mij best mee.
Precies dat. Heel vervelend voor Medvedev, maar je legitimeert op die manier een strijd die je niet moet willen legitimeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nee, de Russen doen niet meer mee. "Medvedev, het is leuk dat je nummer 1 van de wereld bent, maar zo lang jouw land in oorlog is met Oekraïne mag jij niet meer meespelen. Als je wilt klagen, dan moet je bij jullie dictator zijn."
Ik vraag me af hoeveel Russen staan te juichen dat Poetin die vuile fascisten in Oekraine een lesje leert. Een deel zal zich liever met andere zaken bezighouden, een groot deel zal te bang zijn om er iets tegen te doen of zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij wordt uitgekotst in eigen land? Dat valt volgens mij best mee.
Is lastig om tegen een dictator in te gaan, je moet echt een front vormen en aanvaarden dat er veel slachtoffers kunnen vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Revanches het volgende:
De Russen vinden het heel erg allemaal, maar ondertussen is hij nog steeds aan de macht.
Meh, het zijn soldaten. Als ze orders negeren dan komen ze voor de krijgsraad en lopen kans om geëxecuteerd te worden. Je weet toch wel hoe legers over de hele wereld werken? Onze eigen soldaten zijn net zo georganiseerd hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:27 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Maar zoals de bevelvoerder van dat oorlogsschip die 13 mannen op een eiland kapot schiet. Daarvan verwacht je verstand en toch wel een beetje moraal. dat is gewoon een oorlogsmisdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |