Denk dat het vanwege de oorlog helemaal niet aangaat. Ze hadden ook opgeroepen verlichting uit te laten in de avond.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Gaat de verlichting normaal ook zo laat aan of zit Kiev zonder stroom?
Hoe vaak is die auto vandaag wel niet overreden ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
De man in de auto waar de tank over gereden is.
Met 140% van de stemmen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Revanches het volgende:
De Russen vinden het heel erg allemaal, maar ondertussen is hij nog steeds aan de macht.
Helemaal niet. Dan kan de NAVO als verdedigingsalliantie wel degelijk ingrijpen op basis van vredesbelang van het continent. We moeten nu niet doen alsof alleen lidmaatschap je van steun verzekerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zweden en finland zijn geen navo land. Kan die prima aanvallen zonder bang te zijn voor de Navo.
De NAVO is niet de enige die kan ingrijpen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zweden en finland zijn geen navo land. Kan die prima aanvallen zonder bang te zijn voor de Navo.
't is gewoon hetzelfde verhaal als met Erdo. De opgeleide mensen in de grote steden vinden het veelal een gek, maar er is voldoende steun vanuit de achtergestelde gebieden van dodo's die de oude glorietijden door een gekleurde bril zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Revanches het volgende:
De Russen vinden het heel erg allemaal, maar ondertussen is hij nog steeds aan de macht.
quote:
gadverdammequote:
Ik vond het wel knap dat hij het overleefd had.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe vaak is die auto vandaag wel niet overreden ?
Ik kan moeilijk voor iedereen spreken, wel voor mijn omgeving inderdaad. De mensen op het platteland zijn doorgaans wat ouder en conservatief. Als die de hele dag naar de staatstelevisie kijken, dan krijgen ze te horen wat ze moeten horen. Dan nog, van de mensen die ik er wel ken, wil niemand een verwoest Oekraïne of iets dergelijks. Een hoop Russen hebben daar net zo goed hun roots. In die zin denk ik dus dat 'de gewone Rus' hier inderdaad niet op zit te wachten, conservatief op het platteland of niet, maar je kunt diegenen het moeilijk kwalijk nemen dat ze de ernst er niet van inzien omdat het simpelweg niet wordt getoond.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je er zit voor je werk en jij dus zeg maar hoog opgeleide mensen om je heen hebt.
Maar denkt de gewone rus ook zo? en denkt men overal zo? is op het platteland men ook tegen de inval?
Als zoveel russen dit veroordelen dan is dat toch ook het einde voor putin?
De camera rechts onderin is ergensquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:21 schreef luxerobots het volgende:
Nu trouwens tanks in beeld. Rechts onder.
Ze zijn maar een uurtje later dan hier. Om half 6 is hier ook de verlichting nog niet aanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Gaat de verlichting normaal ook zo laat aan of zit Kiev zonder stroom?
Nee en het was ook geen bewuste actie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ranzig. Is dat trouwens niet zo'n nieuwe BMPT tank, speciaal extra bepantserd om in de stad te opereren?
Dit was gisteren op een parkeerplaats waar een tank over hem heen reed. Inmiddels al vijf verschillende filmpjes gezien waar een tank een auto met inzittenden verplettert.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
De man in de auto waar de tank over gereden is.
Afwijzen. Dat doen ze al 8 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja wat moet je dan als Zelensky?
Niet allemaal. (Er zijn er ook een heleboel natuurlijk.)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Revanches het volgende:
Tja als de rest van de wereld zo op de zijlijn staat toe te kijken, dan moet je gewoon toegeven denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Had Poetin dit niet allemaal al vóór zijn inval?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dan kunnen ze dat nu ook in Oekraïnequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan kan de NAVO als verdedigingsalliantie wel degelijk ingrijpen op basis van vredesbelang van het continent. We moeten nu niet doen alsof alleen lidmaatschap je van steun verzekerd.
Eu verband?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NAVO is niet de enige die kan ingrijpen natuurlijk
Dat is hetzelfde als een Russisch paspoort aanvragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En jij denkt dat die verkiezingen daar eerlijk verlopen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Revanches het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |