vraag maar aan de Kartels hoe ze dat doen met drugs :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe ga je hen bevoorraden als het hele land bezet is?
De mensen die zeggen er verstand van te hebben, sluiten niet meer uit dat Poetin zo losgeslagen van de wereld is dat hij het serieus zou kunnen overwegen. Als hij dat doet, kan NATO natuurlijk niet anders dan reageren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als Rusland het zo niet kan winnen, zullen ze dan niet gewoon bijvoorbeeld kernwapens in gaan zetten?
Denazicentralizoccupatie denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welk strategisch doel dient dat?
Het ding is natuurlijk wel dat om een stad blijvend in de nemen je niet eeuwig in die tanks kan blijven zitten. Op een gegeven moment moeten Russen daadwerkelijk dingen gaan regelen, willen ze een pro-russische regering gaan plaatsen. Lijkt me lastig als iedereen ze op elke stap gaat tegenwerken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Zat het me net te bedenken hoe zoiets gaat. Russische tanks die in je stad staan en zeggen: Nu is het van ons, klaar. Niet voor te stellen ofzo
Dat zou echt een prestatie zijn ja. Voor mij is het koffiedik kijken, maar de Russen lijken nou niet bepaald een enorme overmacht te hebben. Toen de VS bijvoorbeeld Irak binnenviel had het ministerie van propaganda daar geen stapels met dode Amerikanen op beeld. Ook had de VS geen Irakese uniformen nodig en waren er geen Irakese luchteenheden meer actief.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nieuws voor je, die kans wordt steeds groter. De analyses zijn matig tot nu toe maar in het zuiden is de Russische aanval vastgelopen. De slag om Kiev moet nog beginnen.
Die past wel in de categorie "Wij van WC-Eend adviseren om je WC onder te schijten en nooit meer schoon te maken".quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
De taliban roept ook op tot vrede en dialoog in de oekraine:
https://www.hln.be/buiten(...)rslachtoffers-vallen
Dan isoleert Rusland zich voorgoed van de wereld. En ondanks alle praatjes, Rusland heeft die wereld gewoon nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als Rusland het zo niet kan winnen, zullen ze dan niet gewoon bijvoorbeeld kernwapens in gaan zetten?
Vice-president is één van de meest nutteloze posities die er is. Puur ceremonieel en voor het geval de president niet meer door kan. Daar hoef je echt niks van te verwachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Homey het volgende:
Iemand nog Kamala Harris gezien de laatste tijd? Is zij überhaupt nog actief?
Dit leuke weetje is gesponsord door Apple.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En voor wie het nog onduidelijk was: een martelaar is niet iemand die martelt, maar iemand die wordt gemarteld.
Dat zou extreem slecht zijn voor het moraalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor. Kan-ie niet beter zorgen dat-ie veilig blijft? Oekraïne heeft meer aan de aanwezigheid van een democratisch verkozen regeringsleider dan een martelaar, lijkt me.
Niets, maar het is voor de politieke en militaire top die het aanstuurt wel (relatief) pijnloos. Daar is geen sprake meer van als Moskou als vergelding in een radioactieve parkeerplaats is veranderd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk strategisch doel dient dit geweld?
Ik denk dat Putin dan ook in eigen land zijn hand zou overspelen en een coupe kan verwachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt maar geeft wel de wil om te vechten aan. In al die oude Oostblok landen zijn ze als de dood voor Rusland. Vooral voor hun leiders vanwege het verleden. Ik heb wat vrienden in Polen en die moeten niks hebben van Rusland en Poetin. Maar het kan uiteindelijk ook het moraal van de Russisch troepen breken aangezien veel Russen de Oekraïners zien als hun Slavische broeders. Dit kan op de langer termijn echt een bloedbad worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat laatste filmpje vat de situatie eigenlijk wel goed samen toch. Een paar burgers met molotovs tegen honderden tanks en luchtmacht
Was vorige week nog in Europa. Is dat laatste tijd genoeg?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Homey het volgende:
daar is die nu al denk ik al aardig op weg naarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin dan ook in eigen land zijn hand zou overspelen en een coupe kan verwachten
kan taaltechnisch beide. Net als bij gijzelaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En voor wie het nog onduidelijk was: een martelaar is niet iemand die martelt, maar iemand die wordt gemarteld.
Die is wel vaker spoorloos als het even lastig wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Homey het volgende:
Dan is het toch een gijzelnemer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
kan taaltechnisch beide. Net als bij gijzelaar
Prachtig scrabble woord.quote:
Ik vond de reactie van China vandaag ook verrassend. China had zoals Syrië kunnen reageren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
De taliban roept ook op tot vrede en dialoog in de oekraine:
https://www.hln.be/buiten(...)rslachtoffers-vallen
[ twitter ]
Waarom niet, Belarus is toch een onafhankelijk land? Het enige land dat doet waar het zin in heeft, en niet Amerika, NAVO, Rusland of Oekraïne is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dat nou echt positief, in Minsk? We zien het niet terug in de houding van het Russische leger tot nu toe.
Dit ja. Zie bijvoorbeeld Spanje na jaren burgeroorlog in WWII.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook weer zo'n bondgenoot waar je niets aan hebt. Eigenlijk nog erger zelfs, eentje die ze naar beneden trekt. Ze zouden beter af zijn als Syrië zich er totaal niet mee bemoeide.
Waarom bevriezen. Aangezien dat geld toch corrupt verkregen is, zou ik het direct in natura (moderne wapens) aan Oekraine doneren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ze pakken toch Poetin direct aan. En Lavrov dus ook. Mooi. Maar nog harder graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |