Bijna 30 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of nu al praten de beste optie is. Kijk naar Wit-Rusland, dat gaat al 20 jaar gebukt onder Loekasjenko. 20 jaar is lang hoor, deze oorlog duurt pas 2 dagen, je wil een dergelijk scenario echt wel vermijden.
Hehe, nee schaamlap LGBT is niet de reden dat je geen meisje kan krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:47 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nederlandse leger op weg...
[ afbeelding ]
Jij bent écht grappig!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:47 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nederlandse leger op weg...
[ afbeelding ]
Makkelijk ook. Kalf, put.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik ben ook geen GL-er maar het spreekt wel voor je als je je fouten kan toegeven. Nu hopen dat er ook echt wat gebeurt en het niet bij louter woorden blijft.
Ik vrees wel een beetje een EU leger dat als veerdienst gaat functioneren eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat extra budget steken in diversity officers, tanks in regenboogkleuren spuiten en zo.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef crystal_meth het volgende:
Zijn er streams waar iets op te zien valt?
True. Dan heb je WOIII. Gebeurt dus niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
Het zou wel echt een beerput geven als de NAVO ze nu wel toevoeg. Dan heb je echt een cockshow daar.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef crystal_meth het volgende:
ik hoop het wel maar zie de kans heel klein in .... als dat nu gaat gebeuren dan heb je pas echt popcorn time .. dan breekt overal de pleuris uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
Het zou wel echt een beerput geven als de NAVO ze nu wel toevoeg. Dan heb je echt een cockshow daar.
Nee daar mag je niet om vragenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef crystal_meth het volgende:
Alsof de Russen dat wat uitmaakt, die gek in het Kremlin houd je alleen tegen door Kiev in een nieuw Stalingrad te veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Dat de Oekrainse regering de bevolking aanmoedigde om weerstand te bieden lijkt me een stommiteit. Dan geef je de Russen gewoon een excuus om burgerdoelen aan te vallen..
Siswet is zodadelijk weer livequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef crystal_meth het volgende:
een land in oorlog kon toch niet toetreden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
Nou, ik denk dat het een beetje een sarcastische manier is om te benadrukken waar de belangen in het westen de afgelopen jaren hebben gelegen. In plaats van in te zetten om een sterke defensie was er de naïve overtuiging dat dit toch niet meer nodig zou zijn. En men is meer bezig geweest met het leger "inclusief" en "divers" maken dan met daadwerkelijke zich versterken. Hoe denk je dat het Nederlandse leger het nu zou doen tegen Rusland? Ik zou het al knap vinden als ze het 24 uur vol zouden houden tegen een kwart van de Russische troepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij hebt een teringhekel aan Nederland of niet?
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke ik dacht eerst dat het onzin was, maar nu schrijft de volkskrant ook dat de Russen eventueel het ISS kunnen laten neerstorten...wtf
https://www.volkskrant.nl(...)oorzetten~b4cd943db/
Volgens mij niet zomaar mogelijk echter, dus ben niet te bang.
quote:Sending Nato forces to Ukraine would risk leading to 'existential' threat
Nato troops must not enter Ukraine because of the “risk of miscalculation” leading to “existential” threat, the armed forces minister has said.
James Heappey has told MPs that the government would “explore all that we can do to support the Ukrainians themselves over the next few days”.
He adds:
But we must all in this house be clear that British and Nato troops should not, must not, play an active role in Ukraine.
We must all be clear what the risk of miscalculation could be and how existential that could very quickly become if people miscalculate and things escalate unnecessarily.
dan hadden ze zich net zo goed meteen kunnen overgeven zonder verzetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft praten...
Klopt. Onzinnig fantasietje dat ze nu even snel de Navo binnen worden geloodst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
een land in oorlog kon toch niet toetreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |