Denk niet dat Roemenië artikel 5 in gaat roepen voor een geraakt vrachtschip. En volgens de Roemenen is het een Moldavisch schip.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit dus.
Kan wel ingewikkeld worden mocht Roemenië moord en brand schreeuwen en artikel 5 inzitten. Dan wordt dat achter de schermen wel gesust, maar met veel PR schade tot gevolg.
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Zou Putin terminaal zijn? Soort YOLO actie?
T was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja Versailles was echt een denderend succes!
Zodat je geen blauw oog krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef AchJa het volgende:
Ja, het vergt wat oefening om fatsoenlijk met iets als een Panzerfaust of AT-4 te schieten.
Het blijft opmerkelijk hoe gekkies zo hoog op kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....
Doodeng, een megalomane, dictatoriale, machtige gek die om wat voor reden dan ook - misschien - het idee heeft niets meer te verliezen te hebben....
Ahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Nava comercială Spiritul Mileniului, aflată sub pavilionul Republicii Moldova, a fost lovită de către armata rusă în Marea Neagră.
https://www.antena3.ro/ex(...)ta-rusia-630448.html
Het klinkt allemaal een beetje secundair, maar juist meer van dit soort beslissingen en het uitsluiten van Rusland op alle vlakken, van politiek via sport tot cultuur zorgt er ook voor dat er wellicht intern iets in beweging gaat komenquote:
Fok is een Nederlandse forum.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Nava comercială Spiritul Mileniului, aflată sub pavilionul Republicii Moldova, a fost lovită de către armata rusă în Marea Neagră.
O diequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Overnemen van Oekraïne is niet zo'n probleem. Echter, de guerrilla oorlog daarna zal het moraal aantasten. Als vele body bags thuiskomen. Dan druipen ze af als uit Afghanistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Enige hoop is dat het Rusland teveel moeite gaat kosten en daarmee het moraal van soldaten wordt aangetast, en hopelijk ook enige brandstof is om van binnenuit tegen Putin op te staan. Weet niet hoeveel vriendjes Putin in de legertop heeft zitten (ik gok veel) maar daar zal het vandaan moeten komen....
Hoe is dat precies juichen waard?quote:
Hij is 69 en lichamelijk superfit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....
Doodeng, een megalomane, dictatoriale, machtige gek die om wat voor reden dan ook - misschien - het idee heeft niets meer te verliezen te hebben....
Anders ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zet net een stream van Kiev aan, mijn kat schrikt zich de tering![]()
"Mercy does not exist in this dojo!"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:31 schreef Tengano het volgende:
Hoe smeriger die Russen vechten des te meer zijn die Oekrainers bereid om zich helemaal kapot te vechten tegen die teringlijers. No mercy dus.
Een stuk fitter dan sleepy Joe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij is 69 en lichamelijk superfit.
Kadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zet net een stream van Kiev aan, mijn kat schrikt zich de tering![]()
Anders zou hij uiteindelijk als zelfverrijkende boef de geschiedenisboeken in zijn gegaan. Nu misschien als trotse opvolger van Lenin of Stalin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je ziet op Fok een goed aantal users die heel graag één man aan de macht hebben, die mag doen wat hij wil. Kijk naar Amerika, daar stond ineens zo'n megalomaan aan de top met dezelfde ideeën, gelukkig kwam die niet ver, maar smullen ervan is wat men hier deed. Juichen bij maatregelen die ons treffen, want de EU is zo slecht enzo. Als je een leider kiest die voor alleen heerschappij wil gaan, kan het nog best snel gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het blijft opmerkelijk hoe gekkies zo hoog op kunnen komen.
Officieel vast niet. Officieus... who knows?!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wordt Oekraïne eigenlijk wel voorzien van informatie over troepenbewegingen e.d. door de NAVO / VS? Dat zou ze enorm helpen
Zouden de Russen geen andere dingen kunnen bedenken om toch door te gaan daar? Ik wil niets aan de daad afdoen, maar ik vraag me af of het zo zinvol is geweest...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Oekraïense marinier blaast zichzelf op om Russische tanks te stoppen'
Held
Zij is zo bang om ziek te worden dat hij een voetbalveld afstand tussen hem en iedereen houdt, niet echt het gedrag van een topfit persoonquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij is 69 en lichamelijk superfit.
De Russen hebben dat excuus niet nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Dat de Oekrainse regering de bevolking aanmoedigde om weerstand te bieden lijkt me een stommiteit. Dan geef je de Russen gewoon een excuus om burgerdoelen aan te vallen..
Je weet niet of de Russen dat ook daadwerkelijk doen. Het kan ook een afschrikmechanisme zijn. Weliswaar dan ten koste van je eigen bevolking op dit moment.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Dat de Oekrainse regering de bevolking aanmoedigde om weerstand te bieden lijkt me een stommiteit. Dan geef je de Russen gewoon een excuus om burgerdoelen aan te vallen..
Starhopper 2.0quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er gebeurt iets
Oorlog in Irak was nog spannender
Het is een fucking oorlog, geen sportwedstrijdje ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er gebeurt iets
Hoe neukt ie dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij is zo bang om ziek te worden dat hij een voetbalveld afstand tussen hem en iedereen houdt, niet echt het gedrag van een topfit persoon.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er gebeurt iets
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal, achterlijke teringmongool.
En het helpt geen zier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Misschien vond hij anderhalve meter niet genoeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij is zo bang om ziek te worden dat hij een voetbalveld afstand tussen hem en iedereen houdt, niet echt het gedrag van een topfit persoon.
Ga alsjeblieft praten...quote:Rusland wil pas met Oekraïne praten na overgave, Zelenski weigert te vertrekken uit Kiev
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov zegt dat Rusland met Oekraïne wil onderhandelen als het leger zich volledig overgeeft. Volgens de minister is het volledig demilitariseren van Oekraïne een belangrijk doel. Lavrov benadrukt ook dat Rusland niet van plan is Oekraïne te bezetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |