Denk niet dat Roemenië artikel 5 in gaat roepen voor een geraakt vrachtschip. En volgens de Roemenen is het een Moldavisch schip.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit dus.
Kan wel ingewikkeld worden mocht Roemenië moord en brand schreeuwen en artikel 5 inzitten. Dan wordt dat achter de schermen wel gesust, maar met veel PR schade tot gevolg.
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Zou Putin terminaal zijn? Soort YOLO actie?
T was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja Versailles was echt een denderend succes!
Zodat je geen blauw oog krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef AchJa het volgende:
Ja, het vergt wat oefening om fatsoenlijk met iets als een Panzerfaust of AT-4 te schieten.
Het blijft opmerkelijk hoe gekkies zo hoog op kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....
Doodeng, een megalomane, dictatoriale, machtige gek die om wat voor reden dan ook - misschien - het idee heeft niets meer te verliezen te hebben....
Ahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Nava comercială Spiritul Mileniului, aflată sub pavilionul Republicii Moldova, a fost lovită de către armata rusă în Marea Neagră.
https://www.antena3.ro/ex(...)ta-rusia-630448.html
Het klinkt allemaal een beetje secundair, maar juist meer van dit soort beslissingen en het uitsluiten van Rusland op alle vlakken, van politiek via sport tot cultuur zorgt er ook voor dat er wellicht intern iets in beweging gaat komenquote:
Fok is een Nederlandse forum.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Nava comercială Spiritul Mileniului, aflată sub pavilionul Republicii Moldova, a fost lovită de către armata rusă în Marea Neagră.
O diequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef Halcon het volgende:
Overnemen van Oekraïne is niet zo'n probleem. Echter, de guerrilla oorlog daarna zal het moraal aantasten. Als vele body bags thuiskomen. Dan druipen ze af als uit Afghanistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Enige hoop is dat het Rusland teveel moeite gaat kosten en daarmee het moraal van soldaten wordt aangetast, en hopelijk ook enige brandstof is om van binnenuit tegen Putin op te staan. Weet niet hoeveel vriendjes Putin in de legertop heeft zitten (ik gok veel) maar daar zal het vandaan moeten komen....
Hoe is dat precies juichen waard?quote:
Hij is 69 en lichamelijk superfit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dat al meer mensen zien schrijven en zelf dacht ik daar eerder ook al aan. Maar hij hoeft niet eens terminaal/ziek te zijn... Gezien zijn leeftijd beseft hij misschien niet meer heel lang te leven en misschien wil hij 'gewoon' de wereld/de vijand in zijn dood meenemen of iig met een "BAM" de geschiedenisboeken in gaan....
Doodeng, een megalomane, dictatoriale, machtige gek die om wat voor reden dan ook - misschien - het idee heeft niets meer te verliezen te hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |