Oh ik had hem net wel gementionedquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles wil geen mentions jongens
Gelieve hier rekening mee te houden
Ik wist persoonlijk ook niet dat het zo werkt hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.
Misschien kun je uberhaupt gewoon stoppenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kunnen we stoppen met het mentionen van @:klaasweetalles
Kun je meteen even je bilnaad spoelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.
Nee hoor, mijn assistent GGMM doet het voortreffelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel jij je niet in je eer aangetast dat @:ggmm gastmod terwijl jij er zo scherp opzit?
West Ham ontsnapt. Te matige biljartstoot van Munir na prettig van Tecacito Corona.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham een grote kans, Sevilla een grote kans.
Sevilla probeert wat meer.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je uberhaupt gewoon stoppen
Nee er zijn toevallig meer mods deze avondquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is @:GGMM er?
Al mijn post worden weer weg gemodereerd. Kan er maar 1 zijn.
Ik schrik ervan dat je dit nog niet bent gezien je papieren en kennis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als ik voor alle mentions hier op fok 1 euro zo krijgen zou ik zo miljonair kunnen worden
Zet ze dan even op scherp. Slappe hapquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee er zijn toevallig meer mods deze avond
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk komt er nog een hond het veld op.
[ twitter ]
ik heb het alleen over miljonair worden van mentionsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat je dit nog niet bent gezien je papieren en kennis.
Waar denk jij persoonlijk dat het is misgelopen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk komt er nog een hond het veld op.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |