SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ze kiezen zelf voor een BB waarvan ze wisten dat het harder etc zou wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geef het verschil aan wat /waar ze nu mee moeten leven in het bb huis... nee ze hebben te eten te drinken (je moet je echter niet afvragen wat ze hebben)
En weet je wat het ergste nog is, ze hebben niets te klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kiezen zelf voor een BB waarvan ze wisten dat het harder etc zou worden
wat een onzin om dan te gaan klagen als ze het er niet meer mee eens zijn
ik snap best dat eenzijdig saai isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste nog is, ze hebben niets te klagen
Idd. Niemand van deze groep verdiend het om zoveel geld te winnen. Laten ze dat maar doneren aan de voedselbank.quote:
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef utopia2.0 het volgende: [..] Ik vind het kloten voor je oprecht, maar normaal gesproken hoef je in Nederland niet van de voedselbank te leven. Een vluchteling heeft het soms nog beter, dan de Nederlander zelf. Maar deze discussie hoort hier niet. Ik weet het.
Misschien een oefenaanval van een marsof eenheid, dan piepen ze wel andersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd voor een invasie nieuwe/oude bewoners.
Even de dynamiek opschudden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien een oefenaanval van een marsof eenheid, dan piepen ze wel anders
Maar zoals men hier zegt als je te eten en te drinken hebt, en kleren aan je kont mag je niet/nooit klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!
Dat is idd in en in triest. En je weet waarschijnlijk ook wel, wie hiervoor verantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!
Je kijkt met een verkeerde bril.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds niet zoveel mis mee
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze leven op het moment in hun eigen microkosmos, moeten we niet vergeten.
nee dat wordt er niet gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar zoals men hier zegt als je te eten en te drinken hebt, en kleren aan je kont mag je niet/nooit klagen
Zou het geen opdracht zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap best dat eenzijdig saai is
en dat ze geen ruk te doen hebben
maar om te gaan staken![]()
![]()
Ik heb een duimpje/like gegeven op deze post. Maar dat is natuurlijk helemaal niet wat ik bedoel. Er zijn inderdaad heel veel schrijnende gevallen die ontzettend blij zijn met wat ze van de voedselbank krijgen. En die een gat in de lucht zouden springen als ze zouden krijgen wat deze verwende BB bewoners nu krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Precies dat, zelfs geen aanmaaklimonade water water en melkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef zodeju het volgende:
Laat ik het anders zeggen, Vindt er zelf zo niks aan.....en ik kan nog elke kant op als ik wil en hoef niet te kijken. Eerst had je nog wel eens dat je dacht oh ja daar heb ik ook trek in. Nu zitten we al op de helft en nog kijken we een hele week naar het zelfde voedsel en vlees. Geen beetje aanmaak limonade alleen melk en water dag in dag uit...zelfs geen koffie of thee.
En weet dat het niet aan de bewoners ligt die proberen er elke dag nog wat van te maken maar op een gegeven moment houdt dat ook op.
Weet nog wel dat Naomi aan het huilen was omdat ze iets niet kon eten en iedereen het zielig vond voor haar.
En niemand heeft gezegd het wordt zuinig of karig....ze dachten allemaal waarschijnlijk meer uitdaging.
Al dat geklaag en gezeurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds niet zoveel mis mee
wat is dan de opdrachtquote:
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
komt ie weer mijn z'n dynamiek opschudden. Dit gaat echt niet meer gebeuren, deal with it.
Precies wat er nu gebeurt denk ik. Geklaag en gezeur levert ook tv-momenten op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze hebben het niet slecht .. maar ik snap ook de toegevoegde waarde niet van de eentonigheid.
Zodat ze gaan stakenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze hebben het niet slecht .. maar ik snap ook de toegevoegde waarde niet van de eentonigheid.
Verse groentequote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb een duimpje/like gegeven op deze post. Maar dat is natuurlijk helemaal niet wat ik bedoel. Er zijn inderdaad heel veel schrijnende gevallen die ontzettend blij zijn met wat ze van de voedselbank krijgen. En die een gat in de lucht zouden springen als ze zouden krijgen wat deze verwende BB bewoners nu krijgen.
Heb zelf in rotomstandigheden gezeten en was echt niet in staat om mijn kinderen elke dag vlees te geven of vers fruit of verse groenten. Laat staan de dure groenten zoals broccoli of duur fruit zoals kiwi's en mango's .
Die opdrachten hebben ze al gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dan de opdracht
hoe zorgen we dat er zoveel mogelijk kijkers afhaken?![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Precies wat er nu gebeurt denk ik. Geklaag en gezeur levert ook tv-momenten op.
https://strawpoll.com/sw5bxkfy5quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart heb je die strawpoll nog?
Of waren ze vorig jaar lui omdat ze zoveel hadden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hebben geluk met deze groep.
Ze zijn veel actiever en inventiever dan vorig jaar. Toen was het bankhangen en puzzelen, terwijl ze luxe eten hadden.
Ze zouden ze best een klein beetje tegemoet kunnen komen.
hmmmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://strawpoll.com/sw5bxkfy5
Same .. en ook weinig stemmen deze week.. zelfs daaraan zie je dat BB een aflopende zaak is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
daar staat Hanne erg voor
maar ben bang dat de COS een vertekend beeld geeft
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind jullie erg hard.
Als je ergens instapt (waar word gezet dat de eerste 2 weken hard zal zijn, maar daarna makkelijker) en je zit 50+ dagen later nog hetzelfde, snap ik best dat je gaat klagen.
Net zoals wij teleurgesteld zijn dat het soms echt saai is, zijn zij dat ook. Vooral gezien er gezegd is dat dit seizoen veel spannender zal zijn. Zitten wij hier ook niet telkens “gooi er drank in!”. Die feestjes van een half uur slaan ook nergens op.
Ze krijgen ook niet echt veel keuze voor extra’s. Die ene pot koffie die ze elke week kunnen kopen is ook niks. En heb er nog geen limonade of iets gezien om maar een voorbeeld te geven.
Staken slaat echt nergens op. Maar klagen kan ik echt wel begrijpen…
Wijzen naar verantwoordelijken levert geen boterham op. Ik heb zelf 4 jaar bij de voedselbank gelopen door een lullig foutje van de gemeente. Doordat zij een papier kwijt hebben gemaakt zaten wij 4 maanden zonder enig inkomen en een schuld van bijna 20.000 (incl. bijkomende kosten). Bewindvoering ingegaan en dankzij een fantastische bewindvoerder alles in iets minder dan 5 jaar tijd af kunnen lossen. Maar wel oa dankzij de voedselbank. En juist daarom werk ik er nu als vrijwilliger. Om wat terug te kunnen doen. Inmiddels schuldvrij, geen voedselbank meer nodig maar door medische omstandigheden wel op bijstandniveau. Biefstuk kopen is er niet bij, dagje efteling ook niet. Maar heb met mijn gezin alles wat ik nodig heb en speklappen vind ik lekkerder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is idd in en in triest. En je weet waarschijnlijk ook wel, wie hier voor verantwoordelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hottubje waar ze biertjes in dronkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hebben het zo slecht. Saunaatje erbij
Ja erna ff afkoelen in de tubb...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
cola bij het feestje, waar ze dagen mee konden doen, chips, snoep, thee is er geweest ( leroy met zijn theetje) koffie is er ook geweest, mayo was er deze week, hagelslag, nutella, eieren, tomaten enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind jullie erg hard.
Als je ergens instapt (waar word gezet dat de eerste 2 weken hard zal zijn, maar daarna makkelijker) en je zit 50+ dagen later nog hetzelfde, snap ik best dat je gaat klagen.
Net zoals wij teleurgesteld zijn dat het soms echt saai is, zijn zij dat ook. Vooral gezien er gezegd is dat dit seizoen veel spannender zal zijn. Zitten wij hier ook niet telkens “gooi er drank in!”. Die feestjes van een half uur slaan ook nergens op.
Ze krijgen ook niet echt veel keuze voor extra’s. Die ene pot koffie die ze elke week kunnen kopen is ook niks. En heb er nog geen limonade of iets gezien om maar een voorbeeld te geven.
Staken slaat echt nergens op. Maar klagen kan ik echt wel begrijpen…
Oke, hier moest ik echt even keihard om lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten gewoon die stekker eruit halen en het format in de ton flikkeren. Willen ze toch nog een keer een RLS gaan uitzenden, dan het script van DGK erbij pakken, anders niet meer aan beginnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Same .. en ook weinig stemmen deze week.. zelfs daaraan zie je dat BB een aflopende zaak is.
Ai, dat heb ik gemist. Dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
cola bij het feestje, waar ze dagen mee konden doen, chips, snoep, thee is er geweest ( leroy met zijn theetje) koffie is er ook geweest, mayo was er deze week, hagelslag, nutella, eieren, tomaten enz.
Ze vreten het alleen in twee dagen allemaal op, maken niets bijzonders met wat ze hebben, geen poffertjes meer of appelbeignets enz.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wijzen naar verantwoordelijken levert geen boterham op. Ik heb zelf 4 jaar bij de voedselbank gelopen door een lullig foutje van de gemeente. Doordat zij een papier kwijt hebben gemaakt zaten wij 4 maanden zonder enig inkomen en een schuld van bijna 20.000 (incl. bijkomende kosten). Bewindvoering ingegaan en dankzij een fantastische bewindvoerder alles in iets minder dan 5 jaar tijd af kunnen lossen. Maar wel oa dankzij de voedselbank. En juist daarom werk ik er nu als vrijwilliger. Om wat terug te kunnen doen. Inmiddels schuldvrij, geen voedselbank meer nodig maar door medische omstandigheden wel op bijstandniveau. Biefstuk kopen is er niet bij, dagje efteling ook niet. Maar heb met mijn gezin alles wat ik nodig heb en speklappen vind ik lekkerder.
Wijzen naar een verantwoordelijke zorgt er niet voor dat de voedselbanken niet meer nodig zijn. Triest dat ze nodig zijn,maar fijn dat ze er zijn.Geen excuus hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee! Doodsteek voor het format en voor de sfeer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef Krambo het volgende:
Laat BB ze maar even een realitycheck geven door wat beelden van Oekraïne het huis in te slingeren.
Geeft ook weer wat andere gespreksonderwerpen misschien
Doe er dan vooral even die laatste woorden van die 13 grenswachten bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef Krambo het volgende:
Laat BB ze maar even een realitycheck geven door wat beelden van Oekraïne het huis in te slingeren.
Geeft ook weer wat andere gespreksonderwerpen misschien
dan vergeten we nog de avocade de eitjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ai, dat heb ik gemist. Dan neem ik het terug
Nee nu is het gezellig..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee! Doodsteek voor het format en voor de sfeer.
Kan je lekker tomatensoep van maken, kleine gehaktballetjes er in. Beetje prei Eerlijk is eerlijk, daar was Kitty creatiever in om dingen te maken van weinig, toen hadden ze nog minder dan nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Daar een kom met verse tomaten, en maar zeggen we hebben droog brood..
En toch denk ik dat ze met liefde de sauna zouden inlruilen voor meer variatie in het eten en drinken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
debiel hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
De FB poll van @:Tourniquet is inmiddels overgenomen door de Nawelloten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wijzen naar verantwoordelijken levert geen boterham op. Ik heb zelf 4 jaar bij de voedselbank gelopen door een lullig foutje van de gemeente. Doordat zij een papier kwijt hebben gemaakt zaten wij 4 maanden zonder enig inkomen en een schuld van bijna 20.000 (incl. bijkomende kosten). Bewindvoering ingegaan en dankzij een fantastische bewindvoerder alles in iets minder dan 5 jaar tijd af kunnen lossen. Maar wel oa dankzij de voedselbank. En juist daarom werk ik er nu als vrijwilliger. Om wat terug te kunnen doen. Inmiddels schuldvrij, geen voedselbank meer nodig maar door medische omstandigheden wel op bijstandniveau. Biefstuk kopen is er niet bij, dagje efteling ook niet. Maar heb met mijn gezin alles wat ik nodig heb en speklappen vind ik lekkerder.
Wijzen naar een verantwoordelijke zorgt er niet voor dat de voedselbanken niet meer nodig zijn. Triest dat ze nodig zijn,maar fijn dat ze er zijn.Ik snap je volledig en natuurlijk triest wat je allemaal mee hebt moeten maken en ik geef je een virtuele knuffel. Toch moet je niet wegkijken voor de verantwoordelijken, want ze kunnen en mogen dan gewoon doorgaan, waardoor vele mensen nog meer in de problemen komen. Gelukkig zijn er nog mensen, die opkomen voor de minderheden, anders was het probleem nog groter geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ooooohhhhh.quote:
Kitty had kaartjes met recepten eropquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je lekker tomatensoep van maken, kleine gehaktballetjes er in. Beetje prei Eerlijk is eerlijk, daar was Kitty creatiever in om dingen te maken van weinig, toen hadden ze nog minder dan nu.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kijkt met een verkeerde bril.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jou mening en je mag die geven. Ik denk er anders over. Daar is een forum voor.
Vind het al erg, wetend dat er inwoners zitten met kids...en nog niet weten hoe ze moeten koken en 0 fantasie..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je lekker tomatensoep van maken, kleine gehaktballetjes er in. Beetje prei Eerlijk is eerlijk, daar was Kitty creatiever in om dingen te maken van weinig, toen hadden ze nog minder dan nu.
Ze konden ook gewoon thuis op de bank zitten nu, met een lekkere bak koffie en croissant erbij. Ze hebben zich met hun volle verstand(ga ik vanuit althans)opgegeven voor het programma, dus dan moeten ze ook de consequenties nemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze met liefde de sauna zouden inlruilen voor meer variatie in het eten en drinken.
Dat begrijp ik ook niet. Mijn ouders hadden een eigen bedrijf en moest vaak het eten vast klaar zetten of voorbereiden op een bepaalde leeftijd. Mijn vader kon ook goed koken, mijn broer eveneens, geleerd uit noodzaak, maar we houden allemaal van kokenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind het al erg, wetend dat er inwoners zitten met kids...en nog niet weten hoe ze moeten koken en 0 fantasie..
of pizza?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
is er nu niemand die weet hoe je tomatensoep maakt??
Ik wel, net gepostquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
moeten ze tomatensaus makenquote:
Ik hou niet van koken, mijn kinderen gelukkig wel maar ik weet wel hoe ik tomantensoep moet makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
vouw een vliegtuigje en gooi het over de schuttingquote:
Nick kreeg alles van BB, behalve de overwinningquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vorig jaar werd er net zo hard gezeurd, terwijl ze zoveel hadden dat het werd weggegooid.
Kregen zelfs spellen en puzzels.
Hoe vaak ging Michel niet in gesprek met productie?
Die kreeg toen veel voor elkaar.
Tomantensoep ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou niet van koken, mijn kinderen gelukkig wel maar ik weet wel hoe ik tomantensoep moet maken
Laat ze het lekker uitzoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vouw een vliegtuigje en gooi het over de schutting![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze het lekker uitzoeken.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef Silves het volgende:
En niemand daar die gewoon van een koude tomaten salade houden??
of gewoon lekker tomaat op brood, met een snufje zoutquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef Silves het volgende:
En niemand daar die gewoon van een koude tomaten salade houden??
Als je die in die keuken ziet staan, lijkt ze nog meer gekrompen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Ze hebben over de staking en de camera staat nu 2x op Hanne ahahah
Die kaartjes zijn er nog wel, Dimi heeft ze gebruikt, nadat Kitty weg wasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Kitty had kaartjes met recepten erop
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wie kan er nu tomatensalade maken!!!!
Ze hebben het zwaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hottubje waar ze biertjes in dronken
man man man wat een ellende
Ze kunnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Krambo het volgende:
Op zich snap ik wel dat ze een keer een baaldag hebben. Zeker op saaie dag als vandaag zonder opdrachten slaat de verveling toe. Even overal over zeiken kan dan best wel lekker zijn.
Als ze er maar niet in blijven hangen
al uren blijven ze er in hangen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Krambo het volgende:
Op zich snap ik wel dat ze een keer een baaldag hebben. Zeker op saaie dag als vandaag zonder opdrachten slaat de verveling toe. Even overal over zeiken kan dan best wel lekker zijn.
Als ze er maar niet in blijven hangen
papier schaar steen spelen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kunnen
Dammen
Mens erger je nieten
Ping Pongen
Sporten
In de sauna liggen
In de hottub zitten
Rode ui ertussen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lekker tomaat op brood, met een snufje zout
Geef mij een blikopener, en je zult het zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
Dat kan toch niet zonder onbeperkt koffie en make-up removerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kunnen
Dammen
Mens erger je nieten
Ping Pongen
Sporten
In de sauna liggen
In de hottub zitten
De barak eens poetsen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kunnen
Dammen
Mens erger je nieten
Ping Pongen
Sporten
In de sauna liggen
In de hottub zitten
Ik denk dat heel veel mensen dat doen zonder er zelfs maar bij na te denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker even met de lepel in de pan met tomaten om te proeven Hanne en daarna weer met dezelfde lepel nog een keer die pan in. Eet smakelijk
De Duitse leraar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:27 schreef Poedelpoes het volgende:
Hahahah ze hebben allemaal Rundfunk gekeken zo te horen
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou ze om ze te straffen gewoon 24-48 uur de BB tune op standje oorlog afspelen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe hilarisch zou het zijn als ze straks als straf tegen het staken ineens beslissen dat iedereen genomineerd is.. OOK ALS JE IMMUNITEIT HEBT
Ook alleen omdat ze dammen en mens ergee je niet zelf hebben gemaakt, zo vindingrijk zijn om te ping pongen met een paar slippersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kunnen
Dammen
Mens erger je nieten
Ping Pongen
Sporten
In de sauna liggen
In de hottub zitten
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe hilarisch zou het zijn als ze straks als straf tegen het staken ineens beslissen dat iedereen genomineerd is.. OOK ALS JE IMMUNITEIT HEBT
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef engine het volgende:
Ondanks de staking gaan ze toch gewoon brood frituren
En zo is het Mario.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:36 schreef mario390 het volgende:
de bewohner zijn niet vris in hoofd![]()
zend help![]()
misschien zoll bb de melding doen dat oorlog is
dann is niet boeiend wie wanneer naar huis
gaat of wat gewinnt
is ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef engine het volgende:
Kunnen ze met het boodschappen geld niet meer kopen?
Ze hebben nu ook wel veel snoep en chips iedere keer.
Hadden ze dat niet overgehouden van dat grote feest voor Nawel? En die keer dat Salar in de mini mall de persoonlijke spullen heeft gekocht?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef engine het volgende:
Kunnen ze met het boodschappen geld niet meer kopen?
Ze hebben nu ook wel veel snoep en chips iedere keer.
wat zou het toevoegen als ze het weten ?quote:
Ohja was ook een gedeelte van het feestje voor Nawel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet overgehouden van dat grote feest voor Nawel? En die keer dat Salar in de mini mall de persoonlijke spullen heeft gekocht?
ik denk dat zij dann somiges overlegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
wat zou het toevoegen als ze het weten ?
Dat ze zich eens gaan beseffen dat ze blij mogen zijn met wat ze wel hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ze zich eens gaan beseffen dat ze blij mogen zijn met wat ze wel hebben.
en zie Nouch met een bordje eten lopen...voor Nawel zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net in een flits Nawel in beeld en wat denk je? Juist, in bed
ze hebben om help geroepen,quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:56 schreef engine het volgende:
Maar wat staken ze eigenlijk? Wat doen ze nu niet wat ze anders wel deden?
Ik zie dat meer als grapje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hebben om help geroepen,
en dat is en ding wat niet kann
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
Kan een werkloze eigenlijk staken werkloos te zijn?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat ze een poging doen tot Regie Chantage .. dat resulteerde vorig jaar in " Wie het niet leuk vind in Mijn Huis kan Oprotten"
dat was nicequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat ze een poging doen tot Regie Chantage .. dat resulteerde vorig jaar in " Wie het niet leuk vind in Mijn Huis kan Oprotten"
bedankt voor deze postquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef humpty het volgende:
Gezelligover bloed in je broekje en geen tampon in hebben ...laat maar
Wow dat was ik helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Zeker, het gluiperige van deze groep is dat ze gaan chanteren op het point of no return ... Regie kan er nu niemand meer uittrappen en voor Nieuwe vervangen.. dat is de pest met hedendage doortrapte BB gecast volkquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:08 schreef mario390 het volgende:
is in geen ned. bb project
nog nie en melding gekomen dat
oorlog is??
neinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:08 schreef mario390 het volgende:
is in geen ned. bb project
nog nie en melding gekomen dat
oorlog is??
t slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, het gluiperige van deze groep is dat ze gaan chanteren op het point of no return ... Regie kan er nu niemand meer uittrappen en voor Nieuwe vervangen.. dat is de pest met hedendage doortrapte BB gecast volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch zie ik dit als een opdrachtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, het gluiperige van deze groep is dat ze gaan chanteren op het point of no return ... Regie kan er nu niemand meer uittrappen en voor Nieuwe vervangen.. dat is de pest met hedendage doortrapte BB gecast volk
Waaraan kan ik zien dat ze staken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Wel grappig dat ze staken. Er valt natuurlijk weinig te staken maar ze vervelen zich kapot. Dus dan maar deze klets, ze moeten toch iets.
Alles beter dan hangende/liggende bewoners die niets zeggen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:09 schreef Jockari het volgende:
Je hebt stakingen en stakingen natuurlijkBij beide stakingen hebben ze het warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waaraan kan ik zien dat ze staken?
Zijn ze gestopt met poepen?
Maar je hebt daar een groep die het vuur zelf aan kreeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij beide stakingen hebben ze het warm
Was het maar zo’n feestquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Chanteren? nee joh, ze vervelen zich gewoon. Als puntje bij paaltje komt doen ze gewoon braaf wat BB van ze vraagtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Want???quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann doen ze het fout in ned
en keer werden ze wel moeten
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop wel voor ze dat ze lid zijn van een vakbond voor reality sterren.
om dat het niet belangrijk is watquote:
Welnee,, het is een slijmpoging naar Regie van dat clubje tot vervelens toe verveelde egotrippers.. hopen dat ze zo extra luxe bijelkaar kunner hosselen met "TV maken" ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch zie ik dit als een opdracht
En dan?? Gaan ze vechten in Oekraïne ??quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat het niet belangrijk is wat
ze doen, ze moeten en feit vor de
kop kregen wat in europa gebeurd
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop wel voor ze dat ze lid zijn van een vakbond voor reality sterren.
Ohhw... Is er er wat in de Oekraine? Nix van gemerkt nog hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan?? Gaan ze vechten in Oekraïne ??
nee maar dann vangen somige in huisquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de oorlog (nog) niet hier is, zie ik daar geen reden voor. Niemand heeft familie daar. Zodra de oorlog hier ook komt, is dat natuurlijk andersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann doen ze het fout in ned
en keer werden ze wel moeten
Daarstraks bij de shoarmaboer al met roebels moeten betalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... Is er er wat in de Oekraine? Nix van gemerkt nog hier
dann vind jij ook andere dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... Is er er wat in de Oekraine? Nix van gemerkt nog hier
Als dit echt is en geen opdracht, dan moeten ze echt die stekker eruit trekken. Deze BB is nooit echt begonnen, moet nog beginnen. Wacht, hij is toch al wel echt begonnen toch. Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee,, het is een slijmpoging naar Regie van dat clubje tot vervelens toe verveelde egotrippers.. hopen dat ze zo extra luxe bijelkaar kunner hosselen met "TV maken" ..
Ftfyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
Ik zie dat ik de afgelopen 2 54 dagen niets gemist heb op de streams?
Echt Mario wat hebben ze er aan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dann vangen somige in huis
nachdenken an
Je mist nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
Ik zie dat ik de afgelopen 2 dagen niets gemist heb op de streams?
Denk dat ze niet op Gruwelio zitten te wachten🤣quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het frontquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij bedoeld het sarcastisch😉quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann vind jij ook andere dingen
belangrijker
Een kluit mensen zit hun tijd uit met spelletjes doen ja... een paar gelukkigen winnen maanden kost en inwoning zoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dit echt is en geen opdracht, dan moeten ze echt die stekker eruit trekken. Deze BB is nooit echt begonnen, moet nog beginnen. Wacht, hij is toch al wel echt begonnen toch. Heb ik iets gemist
Die nemen dit helemaal niet serieusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef czvt het volgende:
Ik stel mij even de vraag wat de huidige en/of toekomstige werkgevers van de bewoners moeten denken van die krijsende speenvarkens en hun houding, passiviteit, naïviteit en intellect?
Ik wel en ik behoor tot die groep.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die nemen dit helemaal niet serieus
Ik wil ook wel even in zo'n huis. Makkelijker kun je geen geld verdienenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kluit mensen zit hun tijd uit met spelletjes doen ja... een paar gelukkigen winnen maanden kost en inwoning zo
had je opgeven dan hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even in zo'n huis. Makkelijker kun je geen geld verdienen
Inschrijven voor volgend jaar.. misschien doe ik wel mee, ben dan toch met pensioenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even in zo'n huis. Makkelijker kun je geen geld verdienen
Ik ken mijzelf al goed genoeg, geen avontuur voor nodig.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De enige die echt staakt is Nawel, maar op dezelfde manier als ze als doet sinds ze binnen is. Lekker onder het dekbedje. Oftewel ze doen niets anders dan anders. Op de bank hangen, buiten zitten, koken en de sauna in
HoHo, ze heeft wel degelijk talent, ze slijmt iedereen om haar heen aan zich vast, dat vergt ongelooflijk veel slijmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De enige die echt staakt is Nawel, maar op dezelfde manier als ze als doet sinds ze binnen is. Lekker onder het dekbedje. Oftewel ze doen niets anders dan anders. Op de bank hangen, buiten zitten, koken en de sauna in
Er zou maar één RLS zijn, waar ik mij voor op zou geven en dat is DGK. Maar door de preutsheid van deze tijd, zal die nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inschrijven voor volgend jaar.. misschien doe ik wel mee, ben dan toch met pensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik wens je veel succes hiermee maar die komen er bij mij niet in gezien ik er te veel slechte ervaringen mee heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar neem dit niet serieus.
Huubje spelen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zou maar één RLS zijn, waar ik mij voor op zou geven en dat is DGK. Maar door de preutsheid van deze tijd, zal die nooit meer terugkomen.
Tobias is er gek op en neemt ook vaak een losse tomaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lekker tomaat op brood, met een snufje zout
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef Ireth het volgende:
Nog niks veranderd zie ik??
Bereid je maar voor op nog 4 weken van dit gehang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef Ireth het volgende:
Nog niks veranderd zie ik??
Geen excuses, je mag trots op jezelf zijn en ik ben trots op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt allemaal niets. Maar goed jou keuzequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes hiermee maar die komen er bij mij niet in gezien ik er te veel slechte ervaringen mee heb.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen excuses, je mag trots op jezelf zijn en ik ben trots op jou
En jij Jaapquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij mag Brian The Para Brother spelen
Schokkend. Volgende keer graag in een spoilerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag.. er is een haartje ontdekt onder de kin van Nouchine. Tobias mag deze verwijderen met een pincet.
Haar borstharen kan ze gemakkelijk zelf met de scheermachine.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hoogtepunt van vandaag.. er is een haartje ontdekt onder de kin van Nouchine. Tobias mag deze verwijderen met een pincet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog niets. Zolang de oorlog nog niet verder deze kant op komt (ik moet er niet aan denken dat we echt die kant op gaan)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pff.. moet ik 250Kg aankomen... gaat niet lukken:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij dezeZiet er... Ehm... dramatisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluit je ze dan ook 100 dagen op in een huis?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:37 schreef czvt het volgende:
[..]
Fout! Zegt alles. Ooit een extern people assessment laten uitvoeren? De resultaten zullen je verbazen. Ik wil alleen een goede verstandhouding met en onderling met de werknemers anders kan ik de boel sluiten.
Relevantie is zoek denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sluit je ze dan ook 100 dagen op in een huis?
Als de apen gaan vlooien is de Show meestal overquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De haarexpert komt er bij in de badkamer waar de dames baardhaar hebben ontdekt
Dan sluit je je ogen voor het geen er werkelijk speelt. Vind dit trouwens geen discussie voor hier. Graag in DM.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:37 schreef czvt het volgende:
[..]
Fout! Zegt alles. Ooit een extern people assessment laten uitvoeren? De resultaten zullen je verbazen. Ik wil alleen een goede verstandhouding met en onderling met de werknemers anders kan ik de boel sluiten.
Ik denk dat de kans klein is dat deze 8 personen bij jou persoonlijk zullen solliciteren. Dus ik denk dat je het wel los kan latenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes hiermee maar die komen er bij mij niet in gezien ik er te veel slechte ervaringen mee heb.
Salar had er van de week ook één, maar Nouch mocht die er niet uit trekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias heeft een grijze haar ... oude ziel he...
Die mogen ze straks met een hijskraan uit dat huis halen. Dat bed zit vast volledig aan haar vastgeplakt😆quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel zal deze staking niet erg vinden. Ze doet wat ze altijd doet.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:46 schreef JDB94 het volgende:
Zouden ze al weten dat het 2 weken korter duurt? Zelfs zij vinden het saai worden hahahaha
Je kan tussen elk woord van Goelio 'weetjewel' zeggen, zo langzaam praat iequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs lachen klinkt gemaakt bij Julio
?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Ik zat net buiten te dagdromen, zonnetje op m'n kop .. doe even 1 oog open, en wie passeert er dan ... zonder shirt..... ik dacht echt ... nou....veeg mij maar op.
Goelie's poeni is een fireballquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Ik zat net buiten te dagdromen, zonnetje op m'n kop .. doe even 1 oog open, en wie passeert er dan ... zonder shirt..... ik dacht echt ... nou....veeg mij maar op.
Noessie gooide ook ff een perperdure sponsor ( Dyson) voor de bus.. dah ding zuigg niechoequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:54 schreef Poedelpoes het volgende:
Nouchine zong de rocket power intro 😌
Ze zijn al sinds het begin op dat ding aan het hatenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Noessie gooide ook ff een perperdure sponsor ( Dyson) voor de bus.. dah ding zuigg niechoe
Geven ze de werkgevers mooi de kans om wat leuke sancties in te voeren🤣quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
De staking heeft nu een pauze zegt Kristof.
Als ze lef hebben blijven ze in de slaapkamer tijdens de liveshowquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Morgen doen we de allergrootste staking ooit, tijdens de liveshow!
Zullen vast getekend hebben voor die liveshow poppenkast in hun contractquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als ze lef hebben blijven ze in de slaapkamer tijdens de liveshow
Ah deed dat ook met TMS. Kon je bij het kopen van speciale maaltijdboxen extra hints krijgen over de deelnemersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:57 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom werken ze eigenlijk niet samen met een supermarkt: dan hoeven de logos van eigen merk niet afgeplakt te worden? Elke week kan voor cross promotie ook gewoon het eten gegeven wat dan in de aanbieding is... elke keer die zelfde bloemkolen en vegetarisch vlees.
opstaan en weglopen op het moment dat ze live naar het huis gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen wel 10x spannender makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Echt staken is morgen gewoon weigeren te vertrekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Precies: dit zou makkelijk kunnen. Of iets van: de kijkers hebben deze week veel koffie gekocht dus krijgen ze dat ook. Vind sowieso dat de promotie van Big Brother wel beetje beter kan. Lijkt beetje alsof ze denken dat Big Brother op naam alleen al kan overleven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ah deed dat ook met TMS. Kon je bij het kopen van speciale maaltijdboxen extra hints krijgen over de deelnemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |