SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2022 12:01:27 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wet van de democratie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
Tobi wil als lifestyle coach dat brood niet op deze manier eten, wordt hier geopperd.
Tobi is niets verplicht hoor, hij mag best zijn eigen bammetjes op zijn eigen manier klaarmaken om dan op te eten lijkt mij.
hij heeft de mond groot genoeg dus dat is echt onzinquote:
ik ben niet echt een zeur maar wel een halvequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:11 schreef Silves het volgende:
Tobi zegt nu "ik ga echt niet de hele dag zeiken, maar een paar momentjes..![]()
schiet toch een eind op. Hij kan toch makkelijk erbij gaan staan als het brood gebakken wordt in die vieze olie en dan zijn twee bammetjes eruit halen en later in een pan bakken of gewoon zonder te bakken opeten?quote:
Hoor je nu echt niet, dat hij 1 grote zeur is, en degene is die elke dag zeikt en zeurt om alles?quote:
je hoeft het zelfs niet eens te bakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch een eind op. Hij kan toch makkelijk erbij gaan staan als het brood gebakken wordt in die vieze olie en dan zijn twee bammetjes eruit halen en later in een pan bakken of gewoon zonder te bakken opeten?
Maarnee, achteraf klagen, dat doet hij liever...zo zielig, verplicht die vette kost moeten eten.
Dan neem ik mijn commentaar terug, dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Voordat Nouchine het oog van Kristoff ging spoelen waste ze zorgvuldig haar handen met veel zeep. En raakte daarna niks meer aan. Ook de kraan niet.
had de groep van vorig jaar dit eten en bijkomend gedoe gegeven en ze waren allemaal naar huis gegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef spapaars het volgende:
Weerspiegelde het niveau van hun kinderachtige gevoel voor humor, oubollig, slap, niet leuk dus.
En dan in de camera kijken en aangeven dat notabene wij stil moeten zijn.
Nee.. .dat de camera stil moet zijn .. hij vertelde gister dat de camera geluid maakt als ie beweegt, en hem daarmee verraadt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef spapaars het volgende:
Weerspiegelde het niveau van hun kinderachtige gevoel voor humor, oubollig, slap, niet leuk dus.
En dan in de camera kijken en aangeven dat notabene wij stil moeten zijn.
Yep was gisteren al. Krijgen we de volgende weken misschien een soort Expeditie Robinson te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe.. .ze hebben geen aansteker meer .. dus ze kunnen niks meer aansteken..
Nawel net nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hanne past in de koffer
Die horen ze dan de hele dag, dus die geluiden zeggen niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. .dat de camera stil moet zijn .. hij vertelde gister dat de camera geluid maakt als ie beweegt, en hem daarmee verraadt.
anders ga je ook niet in een dergelijk programmaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die horen ze dan de hele dag, dus die geluiden zeggen niets.
En hij is gewoon camerageil.
Tunesischequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:20 schreef Silves het volgende:
Ook nawel haar koffer ziet er goedkoop uit, die heeft de hele turkse markt opgekocht...
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, ze gaat elke maand naar turkeye om te gaan shoppen, markt en tanden en botox ect...
Doet me aan iemand denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, ze gaat elke maand naar turkeye om te gaan shoppen, markt en tanden en botox ect...
Parda.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Jajaja ze houd van de turkse prada..
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef Hieraldo het volgende:
nawel: ik zweer het op alles
2 min later
nawel: wat heb jij een goed geheugen
Echt??? pfff was dat helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
Kitty was er niet toen Amy er was zegt Nawel
Kitty was er zeker wel toen Amy er was
Gukki.quote:
Amy hing ook meteen zo aan Kitty net als Nousquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt??? pfff was dat helemaal vergeten.
Slide even je DM.quote:
aaah vandaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Praten over het selectieproces mag niet van BB, dus SL
Ballenciagoquote:
Tolwegbeheerderquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De taken:
Tobias : voorzitter stakingsgroep
Kristof : creatief stakingsleider
Nouchine : penningmeester
Salar : tolwegbeheerder
worden ze gelijk teruggefloten. Is in Utopia ooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Of gewoon een tent / binnenruimte creeeren van lakens waardoor de camera's niks zien
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
ik heb @:Tourniquet ook al een paar dagen niet gezien??
is hij afgehaakt?
Na afgelopen zaterdag interesse wat verloren ja (en ook wat andere dingen te doen), kijk nog wel de uitzendingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren ook nog dat die al verscheidene dagen weg is.
Je wordt wel gemist.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Na afgelopen zaterdag interesse wat verloren ja (en ook wat andere dingen te doen), kijk nog wel de uitzendingen.
Hier precies hetzelfde. Kijk bijna geen streams meer lees wel regelmatig nog hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Na afgelopen zaterdag interesse wat verloren ja (en ook wat andere dingen te doen), kijk nog wel de uitzendingen.
Het lijkt mij ook helemaal niets om daar te zitten, ze hebben niets anders te doen dan te hangen en te hangen, een beetje sporten, 2 spelletjes per dag en kokenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Grote kans dat ze juichend de polonaise gaan lopen bij die mededeling
Ze zijn het allemaal spuugzat volgens mij :
hun weten niet wat er aan de hand is, misschien voor BB een idee om ze daarover in te lichtenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... en toch .. wegafzettingen ... HELP .. SOS ... wellicht vandaag toch niet zo handig gekozen
Helemaal mee eens en die verveling de hele dag komt op gegeven moment ook je strot uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het wel grappig die staking. Ze hebben ook gelijk dat sobere duurt veel te lang al.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : ze gaan dammen
Salar : Nee... staken en dammen! Hier in de staakcirkel mag alles.
Yup.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Denk ineens aan BB1 toen met twintowers dat ze dat toch bekend maakte in het huis
Ik ook wel ze hebben met alles en iedereen al contact gehad dus een belangrijk iets wat er gebeurd kunnen ze zeker doorgeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup.
Ik vind eigenlijk dat ze het moeten weten.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup.
Ik vind eigenlijk dat ze het moeten weten.
Precies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook wel ze hebben met alles en iedereen al contact gehad dus een belangrijk iets wat er gebeurd kunnen ze zeker doorgeven.
Hadden ze vorige BB ook niet iets bekent gemaakt via kranten.....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook wel ze hebben met alles en iedereen al contact gehad dus een belangrijk iets wat er gebeurd kunnen ze zeker doorgeven.
Iets dichter bij huis ook hé.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Deze situatie heeft misschien wel een grotere impact op de wereld dan 9/11........
In een klap van alle ellende af....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke, dus allemaal naar huis wegens contract breuk
Ja de corona situatiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze vorige BB ook niet iets bekent gemaakt via kranten.....
Ja. Toen moesten ze het fake news ontdekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze vorige BB ook niet iets bekent gemaakt via kranten.....
Dit is ook terrorisme van poetin richting een democratisch land. Is heel dicht bij net zover als naar benidorm begreep ik. En poetin wil mee na dit land. Die vent is compleet gestoord samen met die van belarusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
De impact van 9/11 was, omdat het een terroristische aanslag was, veeeeeeeeel groter. Heb toen echt verdoofd naar de tv zitten kijken, vol ongeloof.
Ja Hannequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
SL op 2 ... er wordt iemand naar de DBK geroepen?
Ja hannequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
SL op 2 ... er wordt iemand naar de DBK geroepen?
Tobias is in de war met DGKquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef Koos1958 het volgende:
Komt tobias weer beter krijgen we een filmavond. Dat vind ik zo een gezeik ze wisten toch dat er niets van dat soort dingen zou zijn max 3 maanden. Ik snap dat ze uitgebreiden willen eten en koffie enzo. Maar filmavond is kolder net zoals die verjaardag vorige week
2 minuten,en rap.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze gewoon 5 minuten om alles op te ruimen en anders iedereen naar huis.
Idee van Nawel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze willen nu een staaksiesta houden
Joh, deed ik al die maanden al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef Silves het volgende:
Heerlijk ff zonder mondkapje een Broodje halen..
Ik hou hem nog maar voorlopig even op. Ben als de dood dat ik weer besmet ga worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef Silves het volgende:
Heerlijk ff zonder mondkapje een Broodje halen..
Stik druk hier, carnavals vrijdag begonnen..ja erg bang dat er volgende week weer een golf komt met besmettingen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hou hem nog maar voorlopig even op. Ben als de dood dat ik weer besmet ga worden.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Bewoners gaan serieus in de war zijn als ze uit het huis komen. Plots met roebels betalen ipv euries.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Bewoners gaan serieus in de war zijn als ze uit het huis komen. Plots met roebels betalen ipv euries.
salar zijn punt..fastfood..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Actiepunten :
• Onbeperkt koffie
• Onbeperkt warm water
• Beleg
• Vuur om aan te maken
• Meer variatie in het fruit
We gaan het zien, straks bereiken ze het tegenover gesteldequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Magean het volgende:
Denk niet dat ze maar iets te eisen hebben. BB harder dan ooit hoop ik.
Eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Actiepunten :
• Onbeperkt koffie
• Onbeperkt warm water
• Beleg
• Vuur om aan te maken
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Top reactie van BB zou zijn:
Al is het maar voor 1-2 dagen
Geen warm water
Alleen nog Kiwi's
Geen pindakaas meer
Geen zout meer
Geen sauna meer
Geen Hottub meer
Heb daar nog niks van gemerkt dus kunnen ze dit ook wel toestaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Magean het volgende:
Denk niet dat ze maar iets te eisen hebben. BB harder dan ooit hoop ik.
Eerste 2 weken tijdens de schaarste was wel leuk. maar nu slaat het door.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eens.
Dat rantsoen gedoe gaat nergens over.
Het is nog niet afgelopen. Denk dat het nog wel wat harder gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb daar nog niks van gemerkt dus kunnen ze dit ook wel toestaan.
Dan maken ze maar kiwi jam, dan hebben ze beleg..of mango jam...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Top reactie van BB zou zijn:
Al is het maar voor 1-2 dagen
Geen warm water
Alleen nog Kiwi's
Geen pindakaas meer
Geen zout meer
Geen sauna meer
Geen Hottub meer
Denk je echt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen. Denk dat het nog wel wat harder gaat worden.
nee idd laat ze nu maar even de helft genieten van wat die vorig jaar allemaal gehad hadden,die hadden al meer feesten ook en drankquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eens.
Dat rantsoen gedoe gaat nergens over.
het is de week van de voedselbank...gewoon niet klagen moeten ze...ze eten elke week andere dingen van verse tomaten tot avocados, mango...ect..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eerste 2 weken tijdens de schaarste was wel leuk. maar nu slaat het door.
Gewoon wel basic houden, maar wat meer mag wel.
Precies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd laat ze nu maar even de helft genieten van wat die vorig jaar allemaal gehad hadden,die hadden al meer feesten ook en drank
Als ze dit seizoen enigszins geloofwaardig willen afsluiten en doen wat ze beloofde, zou ik nu alle zeilen bij zetten.quote:
Tobias moet niet zeiken die heeft een aantal weken geleden 16 films gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook verleden jaar hebben ze een film gezien.....
Dat laatste punt steun ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Actiepunten :
• Onbeperkt koffie
• Onbeperkt warm water
• Beleg
• Vuur om aan te maken
Nou dat dus. Tot nu toe niveautje middelbare school.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze dit seizoen enigszins geloofwaardig willen afsluiten en doen wat ze beloofde, zou ik nu alle zeilen bij zetten.
Oh dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook verleden jaar hebben ze een film gezien.....
Dat weet ik niet meer, weet wel dat hij heel moeilijk te begrijpen was voor sommige...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten.
Was Tenet he?!
ja was Tenetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, weet wel dat hij heel moeilijk te begrijpen was voor sommige...
Ik heb hem ook gezien en vond hem geweldig. SF film. Met tijdreizen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, weet wel dat hij heel moeilijk te begrijpen was voor sommige...
Willen ze coke?quote:
Ze zijn in staking en hebben een SOS gemaakt van kussensquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
Wat de f*ck is er daaro nou weer aan de hand?? Waarom staat de bank midden in het looppad met afzetlint???
* Ireth spuugt de thee uit!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn in staking en hebben een SOS gemaakt van kussens
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen deel 2quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth spuugt de thee uit!
Serieus???
JIp, ze willen meer koffie en kruiden ...... lees maar Li0nheart heeft er een verslag van gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth spuugt de thee uit!
Serieus???
BB kennende gaat die natuurlijk weer plooien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dit vind ik dus echt wel heel erg grappig.
Ben erg benieuwd wat BB hiermee gaat doen. Misschien wat opdrachten om wat meer luxe te kunnen verdienen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen deel 2
Ze hebben Lieverdje Nawee toch die de BestelBoekKamer om haar geile vingertje heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:02 schreef Ireth het volgende:
Ik moet zeggen, ze zijn wel inventief dat ze überhaupt op het idee komen en het dan gewoon ook nog uitvoeren![]()
Hadden ze vorig jaar nooit durven doen
Kristof deed dit al toen hij een jaar of 9 was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:02 schreef Ireth het volgende:
Ik moet zeggen, ze zijn wel inventief dat ze überhaupt op het idee komen en het dan gewoon ook nog uitvoeren![]()
Hadden ze vorig jaar nooit durven doen
je houd hem erin hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben Lieverdje Nawee toch die de BestelBoekKamer om haar geile vingertje heeft?Waarom die vrijwillige TV momnetjes maken...
Ze krijgen door dat ze alleen maar poppetjes zijn die moeten opdraven om een tv uitzending te maken en verder staan ze in de wacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Ik ben er helemaal klaar mee.. klote zender ook
Terecht!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:10 schreef Hendrik83 het volgende:
De theedoeken, aanstekers en vuilniszakken zijn goedgekeurd. Maar de staking gaat door!
Nog ironischer zal het worden als blijkt dat de opbrengst van de veiling hoger wordt dan de jackpotquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ironisch dat ze geld inzamelen voor de voedselbank en nu in staking gaan voor voedsel.
Alleen zorgzaamheid. Is juist lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
grace is volwassen bemoei je er niet mee tobias. Ze eet vanzelf wel weer als ze trek heeft.
zou hem niet alleen verteld wezen over de theedoeken enzo dat het er aan komt gewoon En dat hij er een mooi verhaal van maaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Julio moest naar de DBK .. degene die zat te vertellen dat hij alleen maar een beetje voor de show meedeed, omdat er anders niks te doen was....
Nee, laten we het nog pathetischer maken zeg kom op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Die boodschappen zal de buitenwereld ook wel zien volgens kris, nee kris, de buitenwereld zien vaders die afscheid nemen van hun kinderen om te vechten voor ukraine, gooi die filmpjes er maar even in, gezeik over eentonig eten
Vind hij zelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet wel lachen om het verhaal van Julio .. hij is wel een redelijke acteur
Ja kom op, je geeft je op om mee te doen en in een huis te gaan zitten voor 100 dagen waar BB de baas is, dit weet iedereen en zo niet moet je ook niet meedoen. Anders gaan ze toch naar huis?!, en ja, ukraine heeft er niets mee te maken en ze zijn niet op de hoogte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, laten we het nog pathetischer maken zeg kom op.
Sorry hoor,maar die post raakt me diep.Ik zag die mannen in de bus stappen en het huilende meisje tijdens een aanval.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, laten we het nog pathetischer maken zeg kom op.
Meen je niet,wat erruuug.quote:
Beleg kregen ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:23 schreef Hendrik83 het volgende:
Dus dit is het complete pakket van eisen ongeveer.
[..]
Fijn dat jij dat vind. En door.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar die post raakt me diep.Ik zag die mannen in de bus stappen en het huilende meisje tijdens een aanval.
Het mag gezegd worden wat mij betreft.
Netjes Fikkert2
Ja ongeveer eens ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Dat er elders een oorlog is uitgebroken met hartverscheurende taferelen betekent niet dat wij (wie zich aangesproken voelt..) alles maar moeten nemen zoals het is. Ik stond net toch ook ff te vloeken toen bleek dat mijn favoriete brood al uitverkocht was, terwijl er vast ergens iemand blij zou zijn met een verschimmeld kapje...
Er zijn altijd wel ergens mensen die het erger hebben... er is altijd wel iemand die een been moet missen, maat toch zal ik vloeken als ik op een legoblokje* stap...
*om het maar ff enigzins ontopic te houden...
Nee das niet waar , daar wonnen ze ook dingen, die ze vervolgens mochten behoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
In de eerste big brother hadden ze nog minder dan nu volgens mij.
Die dachten volgens mij dat ze naar een all-in resort gingen of zo.
Zou ze volgende week, echt Back to Basic doen. Voor alles gewoon strijden.
waarom? Ze krijgen genoeg water om zichzelf elke dag te douchen, haren te wassen enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:24 schreef b_engeltje het volgende:
Tja ik ben het wel een klein beetje met ze eens
Ze strijden al weken eigenlijk voor dezelfde shit..
Leuk dat beperkt warm water maar dat moet wel een over zijn
Precies ze kunnen ermee douchen, maar de vaat/schoonmaken moet gebeuren met koud water, of opgespaard water, ga daar maar is mee proberen schoon te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Ze krijgen genoeg water om zichzelf elke dag te douchen, haren te wassen enz.
en ze krijgen genoeg eten om niet te verhongeren, verse groenten, vers fruit en verse kwark en andere melkproducten. Nawel krijgt haar spullen halal.
Dan ga je maar varieren, probeer je maar eens dingen uit, zoals in de eerste week.
ze kunnen toch gewoon water koken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies ze kunnen ermee douchen, maar de vaat/schoonmaken moet gebeuren met koud water, of opgespaard water, ga daar maar is mee proberen schoon te maken
Met al die waterproofmeuk van tegenwoordig is dat lastigerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef Silves het volgende:
Makeup reiniger...gebruik water en zeep..tutjes..
B.v. ja. Vuurtje brandend houden, oldschool RLS opdracht. Doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geef ze een 24 uurs opdracht tot aan de liveshow morgen
Ja precies, bijvoorbeeld een rijsttafel of een grote taart... ow wacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB kan ze toch iets te doen geven. Zoals vorig jaar met die creatieve opdrachten. Gewoon om de tijd te doden.
Desnoods een simpel spel om kleine dingen te verdienen.
Deze groep is normaal creatief en actief. Dat mag ook wel eens beloond worden.
Wat ik al aangaf, ze leven zelf VER onder bijstandsniveauquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon water koken?
Ik zie het probleem niet zo. Ze kunnen water koken, of ze kunnen een keertje minder douchen en dan afwassen.
dan maar geen makeup..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met al die waterproofmeuk van tegenwoordig is dat lastiger
Doe het al jaren gaat primaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met al die waterproofmeuk van tegenwoordig is dat lastiger
Ver onder bijstandsniveau? met elke dag warm water, onbeperkte verwarming van het huis, geen vaste lasten te betalen, elke dag verse groenten en vers fruit, genoeg melkproducten enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, ze leven zelf VER onder bijstandsniveau
Nou, hier zijn heel veel mensen het waarschijnlijk niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, ze leven zelf VER onder bijstandsniveau
Deze week met hun eten knalden we in de COS in no time 10 variaties er uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Ze krijgen genoeg water om zichzelf elke dag te douchen, haren te wassen enz.
en ze krijgen genoeg eten om niet te verhongeren, verse groenten, vers fruit en verse kwark en andere melkproducten. Nawel krijgt haar spullen halal.
Dan ga je maar varieren, probeer je maar eens dingen uit, zoals in de eerste week.
Wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:28 schreef Silves het volgende:
Omg de sobere en zogenaamde ik heb niks nodig, is BB aan het chanteren...schaam je diep nepper!!!!![]()
![]()
Ze vreten ook alles meteen op zonder te denken wat ze er eigenlijk mee kunnen. En vervolgens klagen dat er geen variatie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze week met hun eten knalden we in de COS in no time 10 variaties er uit.
Marouane speelt een gevaarlijk spelletje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:35 schreef Jockari het volgende:
Marouane heeft nog eens een bod gedaan. Nu bij Nawel. Heeft ook zijn achternaam aangepast.
[ afbeelding ]
OP op,alles is op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vreten ook alles meteen op zonder te denken wat ze er eigenlijk mee kunnen. En vervolgens klagen dat er geen variatie is.
Ze hebben dagelijkse maaltijden, ze hebben een dak, bed, muren, warmte, water. De basisbehoefte wordt voorzien. En daarvoor krijgen ze dan ook nog eens ¤100 pd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou, hier zijn heel veel mensen het waarschijnlijk niet mee eens.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Marouane speelt een gevaarlijk spelletje.
en ze hebben zelfs elke dag vlees.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben dagelijkse maaltijden, ze hebben een dak, bed, muren, warmte, water. De basisbehoefte wordt voorzien. En daarvoor krijgen ze dan ook nog eens ¤100 pd.
Nawel wil het.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
Zou 1 van de klagers het aanbod nemen als ze gevraagd worden voor Robinson..
Daar is Kitty nu mee voor zichzelf begonnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
"Nergens ligt een briefje hoe je brood moest maken"
Waar zijn die recepten gebleven???
Ik zou kijkenquote:
Die wint niet 1 proefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel in de hangmat, nawel op de houten bamboe latten..zo lang ze maar kan liggen..
Ik heb zelf in de bijstand en voedselbank geleefd...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou, hier zijn heel veel mensen het waarschijnlijk niet mee eens.
en wat dacht je van het jagen en de vissen halal slachten..het tutje houd alleen van roomservice..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wint niet 1 proef
als ze nu al een opdracht niet kan uitvoeren
je gaat jouw situatie toch niet vergelijken met hun situatie??quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf in de bijstand en voedselbank geleefd...
Ik had warm water wanneer ik dat wilde, ik zette de cv dan niet aan alleen op hele koude dagen..trok een extra trui aan
Maar door de voedselbank had ik beter te eten dan broccoli met bejamel saus en appel en kiwi..
Ik kon me kleren schoonmaken, en me huis, wel met low budget producten
Ik had de vrijheid om als er iets over was cosmetica deo/shampoo enz producten te kopen bij de action
Ik had koffie thee en limonade ipv iedere dag water
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar moet dit op slaan? Wat een sukkels. Als ze eens wisten wat er buiten dat huis zich afspeelt. Haal die stekker uit deze BB. Wat een vertoning. Muziek van MB zingen. Nawel die supertrots is op Ali B, waarschijnlijk omdat het een Marokaan is en ook nog knuffelbaar. Nu staken omdat ze een make-up remover willen, terwijl er nog geen 1600 kilometer verderop onschuldige mensen gedood worden, omdat er een paar machtige sukkels de baas willen gaan spelen over de mensheid. Geef de bewoners die informatie of haal deze BB van de buis. Bij 9/11 kwamen de bewoners het te weten, maar hier gaat het helemaal nergens meer over. Wat een kneuzen bij deze regie. Stekker eruit.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar moet dit op slaan? Wat een sukkels. Als ze eens wisten wat er buiten dat huis zich afspeelt. Haal die stekker uit deze BB. Wat een vertoning. Muziek van MB zingen. Nawel die supertrots is op Ali B, waarschijnlijk omdat het een Marokaan is en ook nog knuffelbaar. Nu staken omdat ze een make-up remover willen, terwijl er nog geen 1600 kilometer verderop onschuldige mensen gedood worden, omdat er een paar machtige sukkels de baas willen gaan spelen over de mensheid. Geef de bewoners die informatie of haal deze BB van de buis. Bij 9/11 kwamen de bewoners het te weten, maar hier gaat het helemaal nergens meer over. Wat een kneuzen bij deze regie. Stekker eruit.
Hebben wel wasmiddel...gewoon werken voor je geld..of een challenge winnen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:43 schreef b_engeltje het volgende:
Ze kopen/krijgen wasmuntjes, maar hebben geen wasmiddel...(had ik wel in de bijstand) dus de kleren zijn gewassen met puur water
Mssn tijd voor BB om deze info het huis in te gooien, hebben ze wat anders om over te praten en zullen ze meer genieten van wat ze nu wél hebben. Je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze niet weten wat er in de buitenwereld allemaal veranderd en gebeurd is, want dat hoort bij het spel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
is toch niet gek dat Julio dat denkt, dat was vorige week toch ook? Dat de kijker had beslist dat ze eigen dingen kregen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Julio: de kijker kan nu toch bepalen of we koffie krijgen....
Die snapt niet helemaal hoe het werkt. Wij moeten vragen van BB beantwoorden, we kunnen niet 'in the blind' gaan roepen dat ze koffie mogen....
preciesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Hebben wel wasmiddel...gewoon werken voor je geld..of een challenge winnen..
Kleine nuance: Nawel is fan van Lil kleine.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het kloten voor je oprecht, maar normaal gesproken hoef je in Nederland niet van de voedselbank te leven. Een vluchteling heeft het soms nog beter, dan de Nederlander zelf. Maar deze discussie hoort hier niet. Ik weet het.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf in de bijstand en voedselbank geleefd...
Ik had warm water wanneer ik dat wilde, ik zette de cv dan niet aan alleen op hele koude dagen..trok een extra trui aan
Maar door de voedselbank had ik beter te eten dan broccoli met bejamel saus en appel en kiwi..
Ik kon me kleren schoonmaken, en me huis, wel met low budget producten
Ik had de vrijheid om als er iets over was cosmetica deo/shampoo enz producten te kopen bij de action
Ik had koffie thee en limonade ipv iedere dag water
Het is maar net hoe de vraagstelling is van BB.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch niet gek dat Julio dat denkt, dat was vorige week toch ook? Dat de kijker had beslist dat ze eigen dingen kregen ?
Net zo erg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance: Nawel is fan van Lil kleine.
dat dus, broccoli, kiwi, volkorenproducten, vlees, en kwark en melk en appels zoveel als ze op kunnen, Zitten allemaal barstensvol vitamines en goede stoffen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat jouw situatie toch niet vergelijken met hun situatie??
wat komen ze dan te kort???
Niets , maar als we zo gaan denken over mensen die op bijstands niveau leven , is het hek van de dam..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat jouw situatie toch niet vergelijken met hun situatie??
wat komen ze dan te kort???
ook van Aliquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance: Nawel is fan van Lil kleine.
Ik neem het de bewoners ook niet kwalijk, maar die sukkels van de regie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijd voor BB om deze info het huis in te gooien, hebben ze wat anders om over te praten en zullen ze meer genieten van wat ze nu wél hebben. Je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze niet weten wat er in de buitenwereld allemaal veranderd en gebeurd is, want dat hoort bij het spel.
Waarom moet altijd alles zo politiek correct.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geef het verschil aan wat /waar ze nu mee moeten leven in het bb huis... nee ze hebben te eten te drinken (je moet je echter niet afvragen wat ze hebben)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het kloten voor je oprecht, maar normaal gesproken hoef je in Nederland niet van de voedselbank te leven. Een vluchteling heeft het soms nog beter, dan de Nederlander zelf. Maar deze discussie hoort hier niet. Ik weet het.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Met het risico dat de hele sfeer aan gort gaat daar. Moet je nu niet willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Waarom moet altijd alles zo politiek correct.
Het is vreselijk wat er gebeurd in de wereld, maar om nu boos te worden omdat ze liedjes van zangers zingen en klagen over basis dingen.
Al zouden ze het weten, wat moeten ze dan? De hele dag verdrietig op de bank zitten? Zij mogen niet klagen of vrolijk zijn? Slaat nergens op.
Jou mening en je mag die geven. Ik denk er anders over. Daar is een forum voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Waarom moet altijd alles zo politiek correct.
Het is vreselijk wat er gebeurd in de wereld, maar om nu boos te worden omdat ze liedjes van zangers zingen en klagen over basis dingen.
Al zouden ze het weten, wat moeten ze dan? De hele dag verdrietig op de bank zitten? Zij mogen niet klagen of vrolijk zijn? Slaat nergens op.
1 je weet niet wat mensen hebben in bepaalde situatiesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niets , maar als we zo gaan denken over mensen die op bijstands niveau leven , is het hek van de dam..
Ze komen toch niks te kort,
Ik geef voorbeeld straatarm steenrijk... de mensen van straat arm hebben ook niks te kort, met hun lage budget hebben ze de broodnodige eerste prioriteiten...maar dat is het dan ook wel precies..0 extra 0 luxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |