Beetje naar kijken als een echte generaal, lekker man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pietje wenst een live map met elk beweging van elk troep van Rusland en Oekraïne incl live tracken van elk materieel plus raketten.
In Limburg? Das nieuw voor me...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom? Liggen al kernwapens in Limburg.
Dan hoop ik dat jij een goede schuilkelder hebt.quote:
Dit inderdaad, misschien duurt het nog enkele jaren maar de confrontatie gaat onherroepelijk komen en dan kunnen we maar beter goed voorbereid zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel verstandig om te stoppen met Putin te onderschatten. En het leuke is: als Putin weggaat, is het erg waarschijnlijk dat er een nog ergere fantast voor in de plaats komt (want de democraten daar, bestaan nauwelijks meer).
Als de EU/Amerika serieus willen samenwerken tegen de invloed van Rusland en China, dan moeten we uitgaan van het slechtste scenario.
Sommige mensen weten het verschil tussen Brabant en Limburg niet.quote:
Wat carnaval soms met je doet he...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sommige mensen weten het verschil tussen Brabant en Limburg niet.
Doe nou niet alsof er wel verschil tussen zit, allemaal niet te verstaan die mensen daarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zinloos. En woon vlak bij een metro station die nog een atoombunker heeft. En na een grootschalige inzet van kernwapen wil je zo snel mogelijk dood.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij een goede schuilkelder hebt.
Daar wordt nu materieel en manschappen naartoe gedirigeerd vanuit de overige lidstaten, ook nukes als het dreigingniveau daartoe aanleiding geeft.quote:
Ik versta ze prima, ben er geboren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:04 schreef hangtime het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof er wel verschil tussen zit, allemaal niet te verstaan die mensen daar
Voor de rest van Nederland waar we gewoon patat zeggen is dat ook niet relevant.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Putin is tot bijna alles instaat. De fascisten die wachten om zijn rol over te nemen tot alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij wordt door zo goed als iedereen al 20 jaar onderschat, maar we moeten nu niet het onderschatten van een regime en oorlogsvoering op 1 hoop gooien. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Zijn rechtse (republikeinen) op de hand van Rusland?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zit m meer in dat er straks groepjes kunnen ontstaan die, gesteunt door de rechtse politiek mogelijk overlopen naar Rusland.
quote:Schwere Kämpfe mit angeblich Hunderten Toten nördlich von Kiew (nahe Hostomel).
Angeblich wurde ein ganzer russischer Konvoi vernichtet.
Sollte das nicht stimmen, rollen die Russen in ein paar Stunden in Kiew ein.
https://abcnews.go.com/Po(...)s-newcomers-83078170quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn rechtse (republikeinen) op de hand van Rusland?
Dit is geopolitiek, geen film van Steven Seagal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Putin is tot bijna alles instaat. De fascisten die wachten om zijn rol over te nemen tot alles.
Poetins dochter woont volgens mij al bijna 8 jaar niet meer in NL.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
Als wij in Rusland zijn positie stonden en Mark Rutten had zijn dochter in Rusland wonen, dan was de dochter van Mark Rutte allang opgepakt. Inclusief dreigementen : 'wil je je dochter heelhuids terugzien? enz'...
Het is maar een idee.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:01 schreef Toby56 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)adimir-putin-ukraine
(Een bericht van een anoniem jong mens uit Rusland.)
dat vat het wel samen...quote:According to him, Ukraine was built with Soviet money, and it belongs to Russia.
Het blijft natuurlijk lastig. En hangt ook van het Russiche leger zelf af? Het zou zo maar kunnen dat daar nog wat rationele generaals tussen zitten die de inzet van kernwapens mogelijk als de grens zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef damsco het volgende:
Hoempapavolk met atoomwapens. Wat kan er fout gaan.
Wat doe je dan hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan mij die landen verrotten joh
Geen NAVO landquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serieuze vraag, waarom helpt niemand Oekraïne echt? Waarom bemoeid de VS of Europa zich er niet mee qua legers?
ik denk omdat heel de navo dan wat moet doen en dan zal china zich er ook wel in gaan mengen tzt en niemand zit te wachten op wo3?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serieuze vraag, waarom helpt niemand Oekraïne echt? Waarom bemoeid de VS of Europa zich er niet mee qua legers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |