Bron?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rostov is gebombardeerd door Oekraïne. Ze slaan aardig terug hoor.
Een overwinning op Rostov, dat is ONS niet gelukt enkele jaren geleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn niet van "ons" maar van de Amerikanen, die mogen wij droppen als de Amerikanen dat wensen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoeft niet, we hebben er al een stuk of 20 liggen in Volkel.
Baltische staten, dus NAVO-landen, 'terugpakken' kan dan wel, maar een niet-NAVO-land terugpakken is dan ineens onzin? Begrijp me niet verkeerd he, beiden zie ik niet gebeuren, maar het slaat natuurlijk nergens op om te denken dat Rusland wél Litouwen/Estland/Letland pakt, maar níet Finland.quote:
Ze komen volledig onder Nederlands bevel in dat geval. Met andere woorden: de KLu kan die 23 bommen dan inzetten waar en wanneer ze nodig acht. Zonder verder overleg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zijn niet van "ons" maar van de Amerikanen, die mogen wij droppen als de Amerikanen dat wensen...
Er zou spraken zijn van evacuaties?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geef er dan ook eens een bron bij.
Gaat ie allebei niet aan beginnen. Markeer mijn woorden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Baltische staten, dus NAVO-landen, 'terugpakken' kan dan wel, maar een niet-NAVO-land terugpakken is dan ineens onzin? Begrijp me niet verkeerd he, beiden zie ik niet gebeuren, maar het slaat natuurlijk nergens op om te denken dat Rusland wél Litouwen/Estland/Letland pakt, maar níet Finland.
Hij pakt geen enkel NAVO-land, wie verzint dat? Natuurlijk is Oekraïne een totaal ander verhaal dan bijvoorbeeld Litouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Baltische staten, dus NAVO-landen, 'terugpakken' kan dan wel, maar een niet-NAVO-land terugpakken is dan ineens onzin? Begrijp me niet verkeerd he, beiden zie ik niet gebeuren, maar het slaat natuurlijk nergens op om te denken dat Rusland wél Litouwen/Estland/Letland pakt, maar níet Finland.
Na gisteren wat..60% te zijn gedaald? Tja zijn de sancties effectief? Misschien niet maar een netto daling van 30% is niet misselijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef Confetti het volgende:
De Russische beurs bijna 30% omhoog.
Als er nog twijfel was over de effectiviteit van de 'sancties' kunnen die nu in de ijskast.
Natuurlijk niet. Als Vlad een vinger uitsteekt naar een van die landen is het gedaan met Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat ie allebei niet aan beginnen. Markeer mijn woorden.
Zijn er live maps?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaat nog niet zo slecht of wel? Zie weinig territoriale progressie op de kaarten. Oekraïne biedt goed weerstand.
Volgens mij kun je in de huidige "fog of war"-situatie nog helemaal niets zeggen over de mate waarin de oorlog voor Rusland wel of niet volgens plan verloopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet voor zover mij bekend, wij leunen op de Frappe de Force, UK en US voor de afschrikking maar ik ben van "better safe than sorry" Wij hebben alle mogelijkheden in huis en als de UK en Frankrijk ze zelf hebben, waarom wij dan niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waarom Nederland heeft kernwapens.
Jij kan in het hoofd kijken van een narcistische dictator die omringd door ja knikkers in zijn eigen wereldje leeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 650 miljard aan vreemde valuta in de oorlogspot boeit de beurs op dit moment natuurlijk niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:55 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Na gisteren wat..60% te zijn gedaald? Tja zijn de sancties effectief? Misschien niet maar een netto daling van 30% is niet misselijk.
Hij is gestoord, maar niet achterlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jij kan in het hoofd kijken van een narcistische dictator die omringd door ja knikkers in zijn eigen wereldje leeft?
Onbruikbaar spul, geen ballistisch en geen nl eigendom, een farce en zoethoudertje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoeft niet, we hebben er al een stuk of 20 liggen in Volkel.
Het lijkt mij toch wel verstandig om te stoppen met Putin te onderschatten. En het leuke is: als Putin weggaat, is het erg waarschijnlijk dat er een nog ergere fantast voor in de plaats komt (want de democraten daar, bestaan nauwelijks meer).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij pakt geen enkel NAVO-land, wie verzint dat? Natuurlijk is Oekraïne een totaal ander verhaal dan bijvoorbeeld Litouwen
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geef er dan ook eens een bron bij.
quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een overwinning op Rostov, dat is ONS niet gelukt enkele jaren geleden.
Nee, precies, dat denk ik dus ook niet. Mijn reactie was op iemand die het had over wél die Baltische staten aanvallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruud Lubbers heeft dit destijds bevestigd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:56 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Niet voor zover mij bekend, wij leunen op de Frappe de Force, UK en US voor de afschrikking maar ik ben van "better safe than sorry" Wij hebben alle mogelijkheden in huis en als de UK en Frankrijk ze zelf hebben, waarom wij dan niet?
Ik heb m’n kind nog aan de tiet en die is nog te jong voor vast voedsel. Ik vind dus dat ik niets te zoeken heb in het leger.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Watdit zou nl ook doen hoor. We zijn allemaal oproepbaar. Tegenwoordig vrouwen ook.
Pietje wenst een live map met elk beweging van elk troep van Rusland en Oekraïne incl live tracken van elk materieel plus raketten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:55 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in de huidige "fog of war"-situatie nog helemaal niets zeggen over de mate waarin de oorlog voor Rusland wel of niet volgens plan verloopt.
Ik houd rekening met het ergste.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is gestoord, maar niet achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |