https://abcnews.go.com/Po(...)s-newcomers-83078170quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn rechtse (republikeinen) op de hand van Rusland?
Dit is geopolitiek, geen film van Steven Seagal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Putin is tot bijna alles instaat. De fascisten die wachten om zijn rol over te nemen tot alles.
Poetins dochter woont volgens mij al bijna 8 jaar niet meer in NL.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
Als wij in Rusland zijn positie stonden en Mark Rutten had zijn dochter in Rusland wonen, dan was de dochter van Mark Rutte allang opgepakt. Inclusief dreigementen : 'wil je je dochter heelhuids terugzien? enz'...
Het is maar een idee.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:01 schreef Toby56 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)adimir-putin-ukraine
(Een bericht van een anoniem jong mens uit Rusland.)
dat vat het wel samen...quote:According to him, Ukraine was built with Soviet money, and it belongs to Russia.
Het blijft natuurlijk lastig. En hangt ook van het Russiche leger zelf af? Het zou zo maar kunnen dat daar nog wat rationele generaals tussen zitten die de inzet van kernwapens mogelijk als de grens zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef damsco het volgende:
Hoempapavolk met atoomwapens. Wat kan er fout gaan.
Wat doe je dan hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan mij die landen verrotten joh
Geen NAVO landquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serieuze vraag, waarom helpt niemand Oekraïne echt? Waarom bemoeid de VS of Europa zich er niet mee qua legers?
ik denk omdat heel de navo dan wat moet doen en dan zal china zich er ook wel in gaan mengen tzt en niemand zit te wachten op wo3?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serieuze vraag, waarom helpt niemand Oekraïne echt? Waarom bemoeid de VS of Europa zich er niet mee qua legers?
Is dat niet altijd zo?quote:
Dat zullen we dan wel zien. Dan is het oorlog met half Europa en Amerikaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En Putin gaat niet verder mocht hij Oekraïne overgenomen hebben?
Dat hangt er van af of hij daar WW3 voor over heeft. Hoop het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ten eerste is Oekraïne geen NAVO lid. En is er dus geen verplichting dit land te beschermen. Met militaire middelen. En denk ook puur praktisch dat het nu onmogelijk is de Russen daar te stoppen. En willen we een risico lopen van een WO3 met Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zeker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hier had vlad nog een minder vette harses.quote:
Steven Seagal die overigens tegenwoordig een rus is lolquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is geopolitiek, geen film van Steven Seagal.
Juist jij ziet het als een film van Steven Seagal. Dat is het hele puntquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is geopolitiek, geen film van Steven Seagal.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat vat het wel samen...
helaas duurt het nog even voor dat die generatie helemaal omgevallen is
Maar de berichten die ik las daarin werd gezegd dat de levels omhoog schoten sinds de Russen daar de baas zijn (en dat ze een radioactieve opslag plaats hadden geraakt).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo?
Er zijn best wat plekken daar welke radio actief zijn, daarom ook 'exclusion zone'.
Volgens mij heeft ze er nog steeds een huis. Maar je hebt gelijk. De superrijken 'wonen' niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetins dochter woont volgens mij al bijna 8 jaar niet meer in NL.
Oh.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist jij ziet het als een film van Steven Seagal. Dat is het hele punt
Mijn god alsof Trump al niet genoeg schade heeft aangericht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/Po(...)s-newcomers-83078170
Het zou kunnen dat ze hier nog eigendommen heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er nog steeds een huis. Maar je hebt gelijk. De superrijken 'wonen' niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |