abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203825404
Interessante plottwist

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203825405
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:23 schreef Ali_boo het volgende:
Interessante plottwist

[ twitter ]
Slecht moment om aandacht op jezelf te richten, Taiwan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203825409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wel een bericht van gisteren he, toen er alleen nog sprake was van een ' vredesmissie'
Oh en ik zie trouwens dat hij echt niet van gedachten veranderd is vandaag:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:24:57 #29
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:22 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ga snel even douchen, ik weet dat dit een zeer spannend moment is, maar ik woon in een gehorige portiekflat en als ik douche na 3 uur gaat mijn onderbuurman weer bonken met een hamer tegen de muur. tot zo broeders!!
Gewoon russisch beantwoorden :-) kijken hoe snel hij stil is

Ik zit ook in een flat maar gewoon douchen ....... zeg gewoon dat je de dunne heb en alles onder zat :{w
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203825412
twitter

Blijkbaar weer airstrikes?
zie email 27 oktober
pi_203825413
Ik ga me maar richting bed bewegen en het daar nog even in de gaten houden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:26:01 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203825414
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:23 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het gaat toch om chips die zowel Rusland als China nodig hebben?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:26:23 #33
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203825415
Wel respect voor al die reporters daar ter plaatse. Het brengt serieuze risico's met zich mee.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203825416
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:23 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hou je stil en hoop dat de Chinezen niet iets geks gaan doen idd

Dit is gewoon olie op het voor gooien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:27:34 #35
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825418
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit is gewoon olie op het voor gooien
Eerder Wodka ~O>
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203825419
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wel respect voor al die reporters daar ter plaatse. Het brengt serieuze risico's met zich mee.
Allemaal adrenalinejunkies.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203825422
Poetin's hobby is om ziekenhuizen te bombarderen. Op 'dag 1' van de oorlog in Oekraïne waren al gelijk berichten over een aanval op een ziekenhuis.

12 Hours. 4 Syrian Hospitals Bombed. One Culprit: Russia.
The Russian Air Force has repeatedly bombed hospitals in Syria in order to crush the last pockets of resistance to President Bashar al-Assad, according to an investigation by The New York Times.
https://www.nytimes.com/2(...)yrian-hospitals.html
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:28:58 #38
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825423
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:27 schreef superniger het volgende:

[..]
Allemaal adrenalinejunkies.
ook die willen heel thuis komen en niet in stukjes
Die zitten daar echt niet voor hun lol
pi_203825424
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203825425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:28 schreef Rambolin het volgende:
Poetin's hobby is om ziekenhuizen te bombarderen. Op 'dag 1' van de oorlog in Oekraïne waren al gelijk berichten over een aanval op een ziekenhuis.

12 Hours. 4 Syrian Hospitals Bombed. One Culprit: Russia.
The Russian Air Force has repeatedly bombed hospitals in Syria in order to crush the last pockets of resistance to President Bashar al-Assad, according to an investigation by The New York Times.
https://www.nytimes.com/2(...)yrian-hospitals.html
Oorlogsmisdrijven noem je dat.
zie email 27 oktober
pi_203825426
Helemaal vergeten door dit alles.
Maar per vandaag zijn bijna alle Corona maatregelen weg! B:)B w/
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:30:47 #42
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825427
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:29 schreef SoldMayor het volgende:
ja en morgen moeten we een week binnen blijven omdat misschien de russen kunnen binnen vallen o|O o|O
pi_203825428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:29 schreef SoldMayor het volgende:
*O*

Maar hoe moet het nu met de 'Great Reset'? :D
pi_203825429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het gaat toch om chips die zowel Rusland als China nodig hebben?
Jup en die Chips worden gemaakt door machines die ASML in Eindhoven bouwt en nu al moet gaan rondschooieren wereldwijd omdat ze geen grondstoffen meer uit Russki kunnen halen door de sancties _O-

Hoe verneuk je een supply chain nog meer als westen? Dit is geen toeval.
Lach met een schone bips
pi_203825430
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh en ik zie trouwens dat hij echt niet van gedachten veranderd is vandaag:

[ twitter ]
Wat staat er nou? '' and hours before the invasion began....''
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:31:27 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825431
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
*O*

Maar hoe moet het nu met de 'Great Reset'? :D
daar hebben ze nu Putin voor
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:33:26 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203825433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jup en die Chips worden gemaakt door machines die ASML in Eindhoven bouwt en nu al moet gaan rondschooieren wereldwijd omdat ze geen grondstoffen meer uit Russki kunnen halen door de sancties _O-

Hoe verneuk je een supply chain nog meer als westen? Dit is geen toeval.
Oh....
  vrijdag 25 februari 2022 @ 02:34:17 #48
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203825434
Wat gaat Poetin doen als het toch vastloopt in Ukraine en er steeds meer (human) resources nodig zijn?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203825436
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat staat er nou? '' and hours before the invasion began....''
Ja maar daarna heeft hij nog met Fox News gebeld en intussen is hij echt niet van gedachten veranderd. Hij heeft er alleen smoezen bij verzonnen waarom Putin verder is gegaan dan 'vredesduif' spelen.

quote:
Both in his speech and on Fox News, Mr. Trump repeated his false claim that the 2020 election was stolen.

"He was going to be satisfied with the peace," Mr. Trump said of Mr. Putin, "and now he sees the weakness and the incompetence and the stupidity of this administration."
Putin maakt daar dankbaar gebruik van.
pi_203825437
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:22 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ga snel even douchen, ik weet dat dit een zeer spannend moment is, maar ik woon in een gehorige portiekflat en als ik douche na 3 uur gaat mijn onderbuurman weer bonken met een hamer tegen de muur. tot zo broeders!!
Ben je al terug? We wachten met smart!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')