Overheid heeft gisteren in een uurtje tijd 10.000 automatische wapens uitgedeeld onder bevolking Kiev. En waarschijnlijk nog veel meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:27 schreef SpecialK het volgende:
Hoe bewapend is de Oekraïne burgerij trouwens?
Afgezien van wat het leger heeft uitgedeeld, 10 wapens per 100 inwoners, maar dat zullen wel vooral jachtgeweren zijn vermoed ik. Dus of je daar veel aan hebt... En waarschijnlijk ook vooral op plattelandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:27 schreef SpecialK het volgende:
Deze man zegt dus duidelijk dat de Oekrainiers niet zo blij zijn met Zelensky's besluit omdat het onmogelijk is om een van de grootste legers ter wereld te bevechten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Deze kerel vertelt dat het onduidelijk is waar precies wapens te krijgen zijn
Meeste zullen wel verdwijnen op de zwarte markt...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:34 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Overheid heeft gisteren in een uurtje tijd 10.000 automatische wapens uitgedeeld onder bevolking Kiev. En waarschijnlijk nog veel meer
Mocro Maffia.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:45 schreef Schaamlap het volgende:
Meeste zullen wel verdwijnen op de zwarte markt...
Gast wat ben jij triest, dan pakken ze de wapens niet op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:45 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Deze man zegt dus duidelijk dat de Oekrainiers niet zo blij zijn met Zelensky's besluit omdat het onmogelijk is om een van de grootste legers ter wereld te bevechten.
Tevens een opmerkelijke zin: "Wij leefden voor jaren in vrede hier." Beetje de Donbass vergeten waar 15.000 mensen stierven en 7 jaar lang dit oorlogs gebied was?
Voor mij een bewijs dat Kiev geen reet gaf om dat gebied.
In Nederland zou er dan over je gekregen wapen nog wel even belasting worden gehevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een aantal Oekraïense collega's kan me echt niet voorstellen hoe zij zich voelen nu. Één ervan (een meer zijdelingse maar heb wel eens in dezelfde meetings gezeten) was eergisteren op dat max praatprogramma met Martine van os, en hij zei daar dat hij wel bereid was zijn land te verdedigen. Ik kan me daar zo niets bij voorstellen zoiets te zeggen en dat het bittere ernst en realiteit is.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:41 schreef Rambolin het volgende:
Men heeft 8 jaar de tijd gehad om dat land te verlaten. Humans gonna human.
Wat is hier triest aan? Waar was jij om te protesteren tegen die walgelijke burgeroorlog 7 jaar lang?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Gast wat ben jij triest, dan pakken ze de wapens niet op.
PS wat is fox news toch een walgelijk bedrijf. In vs iedereen moet wapens hebben en nu betwijfelen of een land zijn eigen burgers wel moet bewapenen tegen een vijandelijke macht.
Ook lastig te herkennen als beide partijen russisch materiaal gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:56 schreef BlaZ het volgende:
In dit conflict lijkt er ook een gebrek aan informatie te zijn. Misschien zijn het de taalverschillen of bronnen die moeilijk toegankelijk zijn, of verbeeld ik me dit enk
Beetje zwakke reactie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wat is hier triest aan? Waar was jij om te protesteren tegen die walgelijke burgeroorlog 7 jaar lang?
Laat me raden? Het interesseerde je geen REET!
Inwoners mochten ook legaal een wapen kopen zonder vergunningen. Hebben ook heel veel gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:27 schreef SpecialK het volgende:
Nu explosies te horen in de vertequote:
de reden dat Poetin ageerde tegen navo aansluiting, tegen raketschilden etc, was omdat hij altijd het plan heeft gehad om deze aanval te doen. Poetin vertrouwen als land, is net zo iets als Marc Dutroux geloven als hij het oneerlijk vind dat hij geen rondleiding in zijn kelder mag geven aan de buurtkinderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:18 schreef TheJanitor het volgende:
Poetin is ook wel een vuile leugenaar. 'Als Oekraïne bij NAVO komt en ze vallen ons aan vanwege Crimea is het wereldoorlog. '
Ehhh... nee bij een aanvallende oorlog helpt den NAVO echt niet. En Oekraïne die Rusland aanvalt. Hij is niet goed snik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |