Rusland valt een soeverein land aan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Uiteraard, gezien ze Oekraïne nu eenmaal voor de honden hebben gegooid. Ik zeg alleen maar dat ik niet wereldvreemd genoeg ben om nu morele verontwaardiging te kunnen veinzen in een simplistische ''Russia Bad''-waan.
Het was te voorkomen geweest, dit, nietwaar, the-eye...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
De EU is een handelsunie. Het enige wat de EU kan is met geld strooien. De poppetjes in Brussel vergeten dat weleens en denken dat ze mee kunnen doen met de wereldmachten. Terwijl ze zich puur met handel bezig zouden moeten houden en niet met het vergroten van invloedsferen.
Dan gaat men over op CIPS of SPFS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar hoe moeten ze die 650 miljard dan precies uitgeven als ze geen toegang hebben tot SWIFT? Reserves (of eigenlijk geld in zijn algemeen) heeft alleen waarde als je het ook daadwerkelijk kan gebruiken.
Gast, Rusland valt een soeverein land binnen en jij gaat net doen alsof er een narratief is gecreëerd waarbij Rusland zwart wordt gemaakt. Totale krankzinnigheid,quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Uiteraard, gezien ze Oekraïne nu eenmaal voor de honden hebben gegooid. Ik zeg alleen maar dat ik niet wereldvreemd genoeg ben om nu morele verontwaardiging te kunnen veinzen in een simplistische ''Russia Bad''-waan.
Soevereiniteit geldt niet in alle gevallen voor de Complotwappies en aanverwanten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rusland valt een soeverein land aan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Laat jij jezelf effe nakijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, 'de echte wereld' als argument gebruiken dat het wel prima is dat een despoot een democratisch land binnenvalt.
Ah sorry, we moeten net als met corona weer collectief een fobie gaan koesteren en blind in de pas gaan lopen van zij die immer het beste met ons voor hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, jij zit al enkele maanden vast in je EU/NATO/Biden Bad roes. Samen met de rest van die FvD club hier.
Deze oorlog lijkt steeds meer op de Amerikanen in Vietnam of de Russen in Afghanistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Heel goed signaal indien waar. De prijs wordt al maar opgedreven.
Misschien zelf eens doen... je bent nu al ik weet niet heel veel topics jezelf in allerlei bochten aan het wringen om de aanval op een soeverein land te verpakken als de schuld van de 'imperialistische' (lol) EU/NATO.quote:
Hij is nog geen 24 uur oud!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze oorlog lijkt steeds meer op de Amerikanen in Vietnam of de Russen in Afghanistan.
Dapper maar kansloos op dat eilandje.quote:
FvD'ers van swift afgooien lijkt me ook wel een goeie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:17 schreef KINGIEE het volgende:
Kunnen we de FVD'ers hier niet gewoon negeren?
don't mention the war!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur oud!!!
Dit lijkt tot nu toe het meest op de Duitse inval in Polen
Dat kun jij na 1 dag al constateren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze oorlog lijkt steeds meer op de Amerikanen in Vietnam of de Russen in Afghanistan.
O, tussen welke landen wordt Oekraïne verdeeld dan? Polen werd verdeeld tussen de nazi's en sovjets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur oud!!!
Dit lijkt tot nu toe het meest op de Duitse inval in Polen
Wat mij betreft houden ze zich vooral niet bezig met de handel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
De EU is een handelsunie. Het enige wat de EU kan is met geld strooien. De poppetjes in Brussel vergeten dat weleens en denken dat ze mee kunnen doen met de wereldmachten. Terwijl ze zich puur met handel bezig zouden moeten houden en niet met het vergroten van invloedsferen.
Denk het ook ja. Vanmiddag landde hier in de buurt (UK) een B52 die ook in oost Polen rondjes had gedraaid. Maar met die tankers zullen er dus ook redelijk wat gevechtsvliegtuigen rondvliegen mogelijk. Of als ze ingezet worden, dan zijn de langzame tankers al in positie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat de VS graag duidelijk wil laten weten dat ze daar aanwezig zijn en niet met zich laten sollen mocht Poetin ook nog andere plannen hebben.
"We want to be clear"
Als je na al die jaren NU nog FvD steunt spoor je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:17 schreef KINGIEE het volgende:
Kunnen we de FVD'ers hier niet gewoon negeren?
Ha, daar hebben we Trump ook weer. Wat was het toch onrustig in de wereld hè, met die man aan het bewind. Gelukkig is alles nu bedaard en zijn we veel beter af.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind die FvD fanboys dan ook Nederland onwaardig. Gelukkig willen ze een eigen land gaan beginnen, niet dat iemand weet waar dat dan zou moeten plaatsvinden. Ik loop mij al maanden te ergeren aan Poetin-lovers, die heeeeeeeel toevallig Baudet zogenaamd een sterke leider vinden en Trump ook. Wat deze klootzakken willen is dat één man aan de macht komt en die mag dan doen wat hij wil....dat gaat goed totdat het zich tegen henzelf keert. Laat ze maar aan Poetin vragen of ze een FvD-land in Rusland mogen stichten.
Hij rookt heel sterk spul.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Dat kun jij na 1 dag al constateren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |