abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:09:23 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203824645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ach lul toch niet zo achterlijk man :')
Waar het om gaat is dat dit te voorkomen was geweest. Dat laat onverlet dat het Putin/Rusland is die momenteel Oekraine aanvalt.
Baudet heeft 100% gelijk als hij zegt dat je wel moreel gezien gelijk kan hebben maar dat het zo niet werkt in de echte wereld. Dat willen vasthouden aan het morele gelijk kost nu levens en de vrijheid van de Oekrainers
Case in point, the-eye... goedprater nummer 1.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203824647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik ben westerling. Ik vind norm x belangrijk. Dus ik ga morrelen in ander land door ze iets voor te houden wat ik niet kan garanderen. Maar ik ben ook decadent, lui en laf (met 5.000. kilo boter op m'n hoofd mbt oorlog) en laat ze liever stikken wanneer de consequenties om de hoek komen kijken. Kijk mij eens goed zijn, en de mensen die dit debiele gedrag afkeuren slecht zijn.
Ah, dus je bent het toch met me eens dat het óók stuitend is dat de EU niet doet wat ze kan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203824648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef Fer het volgende:
Iedereen roept maar dat er een marionet komt. Maar komen er dan niet weer protesten en aan wiens kant staat het leger en politie dan?
Tuurlijk. Alsof met een marionet aan het roer iedereen het daar weer prima vindt.

Het is geen Sid Meier computerspel.
pi_203824649
Uiteindelijk zijn deze 2 landen wel de ware bakermat van Europa:

pi_203824650
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ach lul toch niet zo achterlijk man :')
Waar het om gaat is dat dit te voorkomen was geweest. Dat laat onverlet dat het Putin/Rusland is die momenteel Oekraine aanvalt.
Baudet heeft 100% gelijk als hij zegt dat je wel moreel gezien gelijk kan hebben maar dat het zo niet werkt in de echte wereld. Dat willen vasthouden aan het morele gelijk kost nu levens en de vrijheid van de Oekrainers
Ah, 'de echte wereld' als argument gebruiken dat het wel prima is dat een despoot een democratisch land binnenvalt.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:09:47 #181
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203824651
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:06 schreef quirina het volgende:
Transnistria is van Rusland.
Nee Moldavië
het is een unitate administrativ-teritorială van Moldavië
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203824652
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Volgens mij is de VS redelijk actief langs de grens van Oekraine in het luchtruim, op FlightRadar vliegen er 4 stratotankers rond, 2 in Oost Polen, 2 boven Roemenie. Dus er zullen wel wat andere vliegtuigen ook in de buurt patrouilleren.
En ook nog een vliegtuig boven de Zwarte Zee. Waarom hangen daar eigenlijk geen EU vliegtuigen? Of zijn die Amerikanen te dom om zich af te melden voor FlightRadar?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:10:06 #183
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203824654
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef RAVW het volgende:

[..]
Nee Moldavië
het is een unitate administrativ-teritorială van Moldavië
Het is voor mij allemaal ingewikkeld RAVW
graag op anoniem
pi_203824655
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef Fer het volgende:
Iedereen roept maar dat er een marionet komt. Maar komen er dan niet weer protesten en aan wiens kant staat het leger en politie dan?
Een marionet die een bevolking van tientallen miljoenen kalm moet houden die eensgezind Rusland haten en gewend zijn aan democratie en vrijheid?

Heel, héél veel succes dan maar.
Dit, dus.
pi_203824657
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, dus je bent het toch met me eens dat het óók stuitend is dat de EU niet doet wat ze kan.
Uiteraard, gezien ze Oekraïne nu eenmaal voor de honden hebben gegooid. Ik zeg alleen maar dat ik niet wereldvreemd genoeg ben om nu morele verontwaardiging te kunnen veinzen in een simplistische ''Russia Bad''-waan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203824658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef KINGIEE het volgende:

[..]
Ik denk dat Poetin de zaak flink onderschat.
Denk dat hij helemaal niet poogt heel Oekraïne decennia te bezetten.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:11:20 #187
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203824659
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Het is voor mij allemaal ingewikkeld RAVW
Heel simple gezegt
Bestuurlijk ligt Transnistrië in een bestuurlijke eenheid van Moldavië.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203824661
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:11:46 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203824662
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toch mooi hoe al die FvD fanboys hier het presteren werkelijk alles om te draaien...

NATO/EU imperialisme... ja, het is inderdaad de NATO/EU die thans landen aan het binnenvallen is...
Militarisme en oorlogszuchtigheid... idem, is inderdaad echt de NATO/EU die thans een oorlog van agressie is gestart...

En altijd blèren over soevereiniteit en het belang van de natiestaat... wordt er eens echt een natiestaat in diens soevereiniteit aangetast, zijn de heren amateur latinisten niet thuis.

Compleet achterlijk volk.
Ik vind die FvD fanboys dan ook Nederland onwaardig. Gelukkig willen ze een eigen land gaan beginnen, niet dat iemand weet waar dat dan zou moeten plaatsvinden. Ik loop mij al maanden te ergeren aan Poetin-lovers, die heeeeeeeel toevallig Baudet zogenaamd een sterke leider vinden en Trump ook. Wat deze klootzakken willen is dat één man aan de macht komt en die mag dan doen wat hij wil....dat gaat goed totdat het zich tegen henzelf keert. Laat ze maar aan Poetin vragen of ze een FvD-land in Rusland mogen stichten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:12:14 #190
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203824666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En ook nog een vliegtuig boven de Zwarte Zee. Waarom hangen daar eigenlijk geen EU vliegtuigen? Of zijn die Amerikanen te dom om zich af te melden voor FlightRadar?
Het lijkt me dat dat de VS graag duidelijk wil laten weten dat ze daar aanwezig zijn en niet met zich laten sollen mocht Poetin ook nog andere plannen hebben.

"We want to be clear"
pi_203824667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Willen gezien worden, anders zet je ‘t wel uit.
pi_203824669
quote:
Volodymyr Zelenskyi verklaarde dat vijandelijke sabotagegroepen Kiev waren binnengekomen.
Dat maakte het staatshoofd tijdens zijn toespraak bekend, meldt Ukrinform.

"Vijandelijke sabotagegroepen zijn Kiev binnengekomen. Daarom vraag ik de Kievieten: wees voorzichtig, volg de regels van de avondklok", zei Zelensky.

Het staatshoofd zei ook dat de krijgsmacht er donderdag in geslaagd is om bijna het hele grondgebied, dat direct werd getroffen, te beschermen.

"Ze verdrijven degene die de vijand heeft weten te veroveren. Bijvoorbeeld Gostomel bij Kiev. Dit geeft meer vertrouwen aan de hoofdstad. Volgens voorlopige gegevens hebben we vandaag 137 van onze helden verloren - onze burgers. Militair en burger", zei hij. zeiden degenen die stierven op Snake Island.

"Op ons eiland Zmiiny, die hem tot het laatst verdedigde, stierven alle grenswachters heldhaftig. Maar gaven niet op. Ze zullen postuum de titel Held van Oekraïne krijgen", zei Zelensky.

De president zei ook dat hij in de regeringswijk blijft samen met al diegenen die nodig zijn voor het werk van de centrale regering.

"Volgens onze informatie heeft de vijand mij geïdentificeerd als doelwit nummer één. Mijn familie is doelwit nummer twee. Ze willen Oekraïne politiek vernietigen door het staatshoofd te vernietigen", zei Zelensky.
Indien waar, goed nieuws _O_
pi_203824677
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Poetin moet je in zijn eigen oorlog laten stikken. Zorgen dat het een soort Irak voor hem gaat worden.
Voor ons het ideale plaatje. Maar daar is de Oekraïne niet mee geholpen. Dat blijft dan in chaos achter. Dan moet je wel bereid zijn om daar een gigantisch steunpakket en middelen tegenaan gooien en structuur brengen. Laten we niet steeds dezelfde fout maken.
pi_203824678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:12 schreef KINGIEE het volgende:

[..]
Indien waar, goed nieuws _O_
Dat laatste…. Die clown overschat zichzelf.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:13:32 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203824679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:10 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Uiteraard, gezien ze Oekraïne nu eenmaal voor de honden hebben gegooid. Ik zeg alleen maar dat ik niet wereldvreemd genoeg ben om nu morele verontwaardiging te kunnen veinzen in een simplistische ''Russia Bad''-waan.

Precies, jij zit al enkele maanden vast in je EU/NATO/Biden Bad roes. Samen met de rest van die FvD club hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203824682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat laatste…. Die clown overschat zichzelf.
Bedoel je Poetin?
pi_203824683
quote:

[..]
Italie en de UK waren er vandaag ook regelmatig aan het rondvliegen.
pi_203824688
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Bedoel je Poetin?
Nee.
pi_203824689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee.
Bedoel je dan jezelf?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 00:15:08 #200
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203824692
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 00:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De EU is een handelsunie. Het enige wat de EU kan is met geld strooien. De poppetjes in Brussel vergeten dat weleens en denken dat ze mee kunnen doen met de wereldmachten. Terwijl ze zich puur met handel bezig zouden moeten houden en niet met het vergroten van invloedsferen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')