China maakt het ietsje zwakker, maar bepaalde producten kan China gelukkig niet aanbieden dus daar waar ze dat niet kunnen gewoon keihard tegen Rusland gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Prima, kan mij niet ver genoeg gaan, helemaal isoleren dat tyfusland.
Heeft ie toch niks aan? Transnistrie is de facto al los van de rest van Moldavië.quote:
Japie ziet het niet meer zitten met Poetin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iemand heeft naar nieuwsuur gekeken
Maar inderdaad, makkelijker gezegd dan gedaan.
Natuurlijk wel. Geen Europese politicus heeft ooit gezegd "Wordt lid van de NAVO anders geweld!!!!"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de Euromaidan fanboys ook niet.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel enigszins hypocriet om zo verontwaardigd te zijn als
Het kan zijn dat hij nu ook rondom Kiev zit om alles af te snijden naar het Oosten. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Want het Oosten daar zal hij zeker alles willen innemen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja hij moet wel een duidelijk doel hebben om te bereiken en om dan te stoppen. Nu is het doelloos vechten wat uiteindelijk uitzichtsloos gaat worden.
Dit is ook geen oorlog joh, de Oekraïners hebben geen schijn van kans tegen zo'n reus. Over 2 dagen heeft Rusland heel Oekraine in de greep. Misschien eerder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:02 schreef einzeinz het volgende:
Binnenkort is Oekraïne een dictatuur. Morgen de veroveren van Oekraïne en zaterdag of zondag een marionet installeren en dan zijn de Russen terug weg.
Nederlandse kaasboeren gaan het zwaar krijgen dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:06 schreef KingRoland het volgende:
Top 5 Russian Commodity Imports
Aluminum Oxide – $1.8 billion.
Refined Petroleum – $1.4 billion.
Citrus – $1 billion.
Coated Flat-Rolled Iron – $967 million.
Cheese – $949 million.
Wel een regimechange als iemand daar niet naar de EU en co wil bewegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Geen Europese politicus heeft ooit gezegd "Wordt lid van de NAVO anders geweld!!!!"
Maar dat Poetin voor andere landen dat gaat bepalen vinden velen hier blijkbaar normaal.
Ik ben westerling. Ik vind norm x belangrijk. Dus ik ga morrelen in ander land door ze iets voor te houden wat ik niet kan garanderen. Maar ik ben ook decadent, lui en laf (met 5.000. kilo boter op m'n hoofd mbt oorlog) en laat ze liever stikken wanneer de consequenties om de hoek komen kijken. Kijk mij eens goed zijn, en de mensen die dit debiele gedrag afkeuren slecht zijn.quote:
Ach lul toch niet zo achterlijk manquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toch mooi hoe al die FvD fanboys hier het presteren werkelijk alles om te draaien...
NATO/EU imperialisme... ja, het is inderdaad de NATO/EU die thans landen aan het binnenvallen is...
Militarisme en oorlogszuchtigheid... idem, is inderdaad echt de NATO/EU die thans een oorlog van agressie is gestart...
En altijd blèren over soevereiniteit en het belang van de natiestaat... wordt er eens echt een natiestaat in diens soevereiniteit aangetast, zijn de heren amateur latinisten niet thuis.
Compleet achterlijk volk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is ook geen oorlog joh, de Oekraïners hebben geen schijn van kans tegen zo'n reus. Over 2 dagen heeft Rusland heel Oekraine in de greep. Misschien eerder.
Energie is de allergrootste zorg voor Nederland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nederlandse kaasboeren gaan het zwaar krijgen dus.
Poetin moet je in zijn eigen oorlog laten stikken. Zorgen dat het een soort Irak voor hem gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij nu ook rondom Kiev zit om alles af te snijden naar het Oosten. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Want het Oosten daar zal hij zeker alles willen innemen.
Hoe krijg je Poetin klein. Dat blijft moeilijk. Je weet ook niet welke rol China speelt. En vanwege globalisatie hangt de gehele economie aan elkander vast en maakt sancties moeilijk. En al die twitter berichten tja hoe geloofwaardig is dat allemaal?
Een zaak is zeker. Het volk in de Oekraïne is de dupe. En ook het gewone volk in Rusland.
Zo zo, nog steeds bezig de zaak te bagatelliseren en zaken om te draaien?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik ben westerling. Ik vind norm x belangrijk. Dus ik ga morrelen in ander land door ze iets voor te houden wat ik niet kan garanderen. Maar ik ben ook decadent, lui en laf (met 5.000. kilo boter op m'n hoofd mbt oorlog) en laat ze liever stikken wanneer de consequenties om de hoek komen kijken. Kijk mij eens goed zijn, en de mensen die dit debiele gedrag afkeuren slecht zijn.
Nou, wat betreft de kazen kunnen we de Russen wel pakken hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:06 schreef KingRoland het volgende:
Top 5 Russian Commodity Imports
Aluminum Oxide – $1.8 billion.
Refined Petroleum – $1.4 billion.
Citrus – $1 billion.
Coated Flat-Rolled Iron – $967 million.
Cheese – $949 million.
Ik denk dat Poetin de zaak flink onderschat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef Fer het volgende:
Iedereen roept maar dat er een marionet komt. Maar komen er dan niet weer protesten en aan wiens kant staat het leger en politie dan?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.
lijkt me een land voor LHBTers
Case in point, the-eye... goedprater nummer 1.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo achterlijk man![]()
Waar het om gaat is dat dit te voorkomen was geweest. Dat laat onverlet dat het Putin/Rusland is die momenteel Oekraine aanvalt.
Baudet heeft 100% gelijk als hij zegt dat je wel moreel gezien gelijk kan hebben maar dat het zo niet werkt in de echte wereld. Dat willen vasthouden aan het morele gelijk kost nu levens en de vrijheid van de Oekrainers
Ah, dus je bent het toch met me eens dat het óók stuitend is dat de EU niet doet wat ze kan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik ben westerling. Ik vind norm x belangrijk. Dus ik ga morrelen in ander land door ze iets voor te houden wat ik niet kan garanderen. Maar ik ben ook decadent, lui en laf (met 5.000. kilo boter op m'n hoofd mbt oorlog) en laat ze liever stikken wanneer de consequenties om de hoek komen kijken. Kijk mij eens goed zijn, en de mensen die dit debiele gedrag afkeuren slecht zijn.
Tuurlijk. Alsof met een marionet aan het roer iedereen het daar weer prima vindt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:08 schreef Fer het volgende:
Iedereen roept maar dat er een marionet komt. Maar komen er dan niet weer protesten en aan wiens kant staat het leger en politie dan?
Ah, 'de echte wereld' als argument gebruiken dat het wel prima is dat een despoot een democratisch land binnenvalt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo achterlijk man![]()
Waar het om gaat is dat dit te voorkomen was geweest. Dat laat onverlet dat het Putin/Rusland is die momenteel Oekraine aanvalt.
Baudet heeft 100% gelijk als hij zegt dat je wel moreel gezien gelijk kan hebben maar dat het zo niet werkt in de echte wereld. Dat willen vasthouden aan het morele gelijk kost nu levens en de vrijheid van de Oekrainers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |