Elke (mannelijke) burger tussen 18 en 60.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
Burgers worden opgeroepen als soldaat dus?
Denk dat hij het oosten van NL bedoeld, hier vlogen ook Nederlandse, VS, Britse, Ierse straaljagers over.quote:
Dat zijn 2 verschillende vliegtuigen die je nu noemt. AWACS heeft een giga UFO op de achterkant . Tanker een slurf aan de onderkant. Dit is dus een tankvliegtuig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vliegend tankstation spelen voor andere vliegtuigen, een Awacs of zo.
Ja, gedaan. Een eng-rechts figuur. Maar de bronnen die hem linken aan Oekraine zijn niet echt betrouwbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is het verhaal. Of meer precies... de aanvallen liepen via een server in Wormer die heel toevallig op naam staat van een 22jarige engnek. Die direct de stekker uit dat ding trok toen de AIVD? voor de deur stond.
Google voor de gein maar op Sijmen Karel Bakker. Sywert is er niets bij zeg maar.
iedere man tussen de 18 en 50 jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
Burgers worden opgeroepen als soldaat dus?
Daarom heb ik mijn hoop op de recent geleverde stingers gevestigd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Breekfast het volgende:
Het grote voordeel voor Rusland is nu het vrije spel voor zijn luchtmacht. Ik kan mij dus haast niet anders voorstellen dan dat er vannacht zware bombardementen gaan volgen
Haha dat zou hier in NL niet nodig hoeven zijn.quote:
Scholz heeft wel echt als een natte dweil gehandeld in deze aanloop naar de inval. Onder Merkel zou het niet heel anders zijn geweest, maar ik denk toch wel dat zij zich wat harder had opgesteld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste gevoel is nee. Aan de andere kant, ze was wel meer ervaren en had ongetwijfeld ook ingezien dat dit echt unprecedented is en dat je er ook wat mee moet.
Dat zeg ik, ziet er wel heel vet uit trouwens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende vliegtuigen die je nu noemt. AWACS heeft een giga UFO op de achterkant . Tanker een slurf aan de onderkant. Dit is dus een tankvliegtuig.
En dan gebeurd dat en zeggen we allemaal in het westen in koor" : Jeetje, wat erg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:11 schreef Confetti het volgende:
Beetje laat inderdaad, maar goed dat hij de beslissing neemt.
Nu moet je gewoon doorvechten tot de allerlaatste man. De allerlaatste.
Een 3e wereldoorlog van de wereld tegen de Russen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar wij moeten ook gewoon keihard benadrukken dat dit hun strijd is. Straks provoceren wij de derde wereldoorlog.
Dat betekent dat Poetin zijn eerste plannetje, een snelle inname van Kiev met weinig troepen aan het falen is.quote:
staat zelfs op die foto :-)quote:
Ik ook, maar heb niks gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:08 schreef hangtime het volgende:
Ik woon in het oosten van het land en heb vandaag al zeker 10+ straaljagers over horen vliegen.
Laatste uur ook zeker 2.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)a-nederland-a4093039quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, gedaan. Een eng-rechts figuur. Maar de bronnen die hem linken aan Oekraine zijn niet echt betrouwbaar.
Als dat zijn plan was. Was het behoorlijk dom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat betekent dat Poetin zijn eerste plannetje, een snelle inname van Kiev met weinig troepen aan het falen is.
Aaron♦@aaronbrennan110·6 mAls antwoord op @BNONewsExplain in normal people terms1244yeah 😷@r34carrielam·6 myou're a soldier now14Aaron♦@aaronbrennan110·5 mMe ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was de boel nog niet gemobiliseerd?
Het is te hopen dat ze snel meer leveringen vanuit de EU/UK/USA krijgen. Het zwaarst mogelijke materiaal en dat we zelf genoeg bij blijven produceren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Amerikanen en Engelsen hebben de afgelopen maanden samen voor tonnen (aan gewicht) aan militair materiaal geleverd.
Dan ook sterkte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat hij het oosten van NL bedoeld, hier vlogen ook Nederlandse, VS, Britse, Ierse straaljagers over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |