Dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Poetin heeft de dip gekocht om de sancties te ontwijken
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Poetin heeft de dip gekocht om de sancties te ontwijken
Een stuk handiger dan de oh zo stabiele Roebel op een bevroren bankrekening.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:37 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
Altijd handig in oorlogs tijd, zo’n stabiele valuta.
Sell the rumour, buy the newsquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:43 schreef einzeinz het volgende:
Wow, crypto gigantisch gestegen. Wat gebeurt er?
Toen duidelijk werd dat Rusland van Swift gebruik kon blijven maken schoot Bitcoin omhoog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat het wel meehelpt dat de sancties heel erg meevallen. Wat er met Oekrane gebeurt doet er voor de wereldeconomie uiteindelijk weinig toe. Als Rusland financieel zou worden gesoleerd is dat voor ons veel erger
Ik denk niet dat dat het is. Denk eerder dat een aantal Russen crypto heeft ingekocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen duidelijk werd dat Rusland van Swift gebruik kon blijven maken schoot Bitcoin omhoog.
Behalve nog een maand geleden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk dat $35.000 de absolute bodem is voor bitcoin. Hij geraakt er maar niet onder!
Dat denk ik echt niet, niets wijst daar op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Behalve nog een maand geleden.
Maak je borst maar nat. Die crash zit er gewoon aan te komen.
Kom dan eens met een argument waarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Behalve nog een maand geleden.
Maak je borst maar nat. Die crash zit er gewoon aan te komen.
Zelfs gerecycled China-FUD of een Elon Musk tweetje heeft in het verleden Bitcoin naar beneden gebracht. Sentiment kan ineens omslaan door iets onzinnigs of zelfs willekeurig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Kom dan eens met een argument waarom.
Als het bijna uitbreken van ww3 niet eens een <$35k dip kan veroorzaken. Wat gaat het dan laten dippen tot 20k?
Wanneer de hype groot is onder retailers wel ja. Ik vermoed gezien de prijs dat de retailers er wel uit zijn. Voornamelijk whales en hodlers houden de prijs nu stabiel en deze partijen zullen ook niet snel uitstappen om een beetje fud. Ik vind het redelijk bullish dat de prijs nog 38k is en de oorlog dip vrij snel weer werd opgekocht. Ik zie eerlijk gezegd nog maar 1 doemscenario en dat is wanneer China doorpakt met Taiwan. Anders lijkt het erop dat de bodem tussen 30 en 35k zit. Ik zie retailers niet snel terug keren en ik verwacht dus ook geen gekke prijsbewegingen eerlijk gezegd. Zijwaarts voor een tijdje op deze prijs is wat mij betreft ook prima.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs gerecycled China-FUD of een Elon Musk tweetje heeft in het verleden Bitcoin naar beneden gebracht. Sentiment kan ineens omslaan door iets onzinnigs of zelfs willekeurig.
Mee eens dat het vrij sterk lijkt. Maar als de FED een schepje er bovenop gaat doen en er onterecht FUD ontstaat over Bitcoinban in Europa etc, zijn er weer nieuwe redenen voor grote partijen om uit te stappen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wanneer de hype groot is onder retailers wel ja. Ik vermoed gezien de prijs dat de retailers er wel uit zijn. Voornamelijk whales en hodlers houden de prijs nu stabiel en deze partijen zullen ook niet snel uitstappen om een beetje fud. Ik vind het redelijk bullish dat de prijs nog 38k is en de oorlog dip vrij snel weer werd opgekocht. Ik zie eerlijk gezegd nog maar 1 doemscenario en dat is wanneer China doorpakt met Taiwan. Anders lijkt het erop dat de bodem tussen 30 en 35k zit. Ik zie retailers niet snel terug keren en ik verwacht dus ook geen gekke prijsbewegingen eerlijk gezegd. Zijwaarts voor een tijdje op deze prijs is wat mij betreft ook prima.
Letterlijk niemand verkoopt meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens dat het vrij sterk lijkt. Maar als de FED een schepje er bovenop gaat doen en er onterecht FUD ontstaat over Bitcoinban in Europa etc, zijn er weer nieuwe redenen voor grote partijen om uit te stappen.
Het artikel is van voor de dip dus komt aardig overeen met wat ik zeg. De mensen die wilden verkopen hebben dat tijdens de dip wel gedaan verwacht ik zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:31 schreef firefly3 het volgende:
On-chain metrics hint at a bearish outlook for Bitcoin
https://cointelegraph.com(...)-outlook-for-bitcoin
Niceeee!!!quote:
Niet echt toepasbaar in deze situatie...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Bearmarket signaal
https://twitter.com/TaviC(...)N_qx7LafUNzIXEA&s=19
Lijkt mij ook heel sterk, zonder Chinese garanties was Putin niet aan dit doldwaze avontuur begonnenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:34 schreef firefly3 het volgende:
Unusual bearish signal, er kunnen nog heftige tijden aankomen
https://u.today/unusual-b(...)-heres-what-it-means
Moeten sowieso nog ff de $20k retesten. Als je sowieso naar de hele trend kijkt is het gewoon een dalende koers met nu een stukje dead cat bounce. Maar het totaalplaatje zegt ook weer niet van nu is echt de bodem bereikt dus snap niet waarom je dat niet kan denken. Je denkt toch ook niet dat die niet een paar keer terug gaat vallen opweg naar de 10mil?quote:
Wat dat betreft heeft Michael Saylor gelijk dat USA crypto moet adopten. Dan wordt de dollar extreem groot op stable coins gezien de wereld daar naar verlangt. Dat versterkt de dollar uiteindelijk, wat weer goed is voor de VS.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:59 schreef Pharkus het volgende:
Als ik roebels had zou ik ook een deel in tether stoppen...
In de historie van bitcoin heb ik eigenlijk nog nooit zo'n goed plaatje gezien als nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:36 schreef SuperNeger het volgende:
Dat Ukraine nu Bitcoin accepteert is wel bullish nieuws. Maar het totaalplaatje was hiervoor nog wel ruk.
Ik hoorde in de wandelgangen dat Rusland Doge ging accepterenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:36 schreef SuperNeger het volgende:
Dat Ukraine nu Bitcoin accepteert is wel bullish nieuws. Maar het totaalplaatje was hiervoor nog wel ruk.
Als Rusland van Swift wordt gegooid wordt dat wel interessant voor XRPquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Rusland Doge ging accepteren
Je dat kan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef fathank het volgende:
Lol xrp
Wat gaan die doen dan? Omzeilen van sancties faciliteren? Zal het vast goed doen bij de SEC
En wie gaat dat doen? Het Californische bedrijf Ripple? Denk je dat zij een alternatief betalingssysteem gaan opzetten voor Putin?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Je dat kan.
Crypto is niet land gebonden en de crypto excanges zijn velen officile als niet officile op de markt.
Verder heb je niet eens een excanges nodig je kan ook gewoon via Wallets betalen .
Dus wat wil de wereld nu gaan doen ??
Dat is het idee van Bitcoin inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:46 schreef SuperNeger het volgende:
Is het hele idee van crypto niet dat het financiele vrijheid geeft waar ook ter wereld?
Anyway, shit gaat morgen denk ik echt aan als de markten openen.
XRP is sneller en goedkoperquote:Op zondag 27 februari 2022 08:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is het idee van Bitcoin inderdaad.
Ripple biedt gecentraliseerde
B2B paymentsolutions. Beter verdiep je je in de materie als je niet voor de gek gehouden wil worden door de #XRParmy
En dus is het een goeie optie voor Putin om sancties te omzeilenquote:
De crypto boys zijn weer delusional AFquote:Op zondag 27 februari 2022 06:52 schreef fathank het volgende:
[..]
En wie gaat dat doen? Het Californische bedrijf Ripple? Denk je dat zij een alternatief betalingssysteem gaan opzetten voor Putin?
Denk je dat Putin een gecentraliseerde 'crypto' gaat gebruiken die onder toezicht van de sec valt?
Genoeg crypto die los staanquote:Op zondag 27 februari 2022 06:52 schreef fathank het volgende:
[..]
En wie gaat dat doen? Het Californische bedrijf Ripple? Denk je dat zij een alternatief betalingssysteem gaan opzetten voor Putin?
Denk je dat Putin een gecentraliseerde 'crypto' gaat gebruiken die onder toezicht van de sec valt?
Lenen bij de ECBquote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef Plots het volgende:
Wtf
https://nos.nl/collectie/(...)t-in-de-geschiedenis
Word dit geld bijgeprint of komt het ergens anders vandaan?
Volgens mij komt die 100 miljard bij de staatsschuld van Duitsland. Alleen de centrale banken kunnen bijprinten.
De BBP van Duitsland is zo'n 3500 miljard. Die 100 miljard kunnen ze wel dragenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef Plots het volgende:
Wtf
https://nos.nl/collectie/(...)t-in-de-geschiedenis
Word dit geld bijgeprint of komt het ergens anders vandaan?
Volgens mij komt die 100 miljard bij de staatsschuld van Duitsland. Alleen de centrale banken kunnen bijprinten.
Oke. Het zou goed zijn voor btc als er geld word bijgeprint om de oorlog te financieren. Dat is nu nog niet het geval, pas bij ww3 misschien. Het liefst helemaal geen oorlog natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lenen bij de ECB
Geld lenen kost toch niks.
Veel gemaakte fout, dat je geen rente betaald betekent niet dat het gratis is, je moet het gewoon terugbetalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lenen bij de ECB
Geld lenen kost toch niks.
Dat snappen mensen toch wel? Of heb ik een te hoge dunk van de mensen hier?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout, dat je geen rente betaald betekent niet dat het gratis is, je moet het gewoon terugbetalen.
Geen idee, maar het werkt heel simpel, als je 100 miljard leent, betekent dat je dat de komende jaren niet aan andere dingen kunt uitgeven,quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat snappen mensen toch wel? Of heb ik een te hoge dunk van de mensen hier?
Lijkt erop dat er nooit word terugbetaald. Kijk maar Amerika, staatsschuld stijgt alleen maar sinds jaren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout, dat je geen rente betaald betekent niet dat het gratis is, je moet het gewoon terugbetalen.
En als je dat dus oplost door bij te printen ben je dus feitelijk een collectieve belasting aan het opleggen, en niet aan het lenen, voor een land is dat nog niet eens zo erg, het is dan linksom of rechtsom. Echter in de EU is dit wel een groot probleem omdat we dus gezamenlijk geld hebben en bijdrukken, maar niet gezamenlijk de lusten er van terug krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef Plots het volgende:
[..]
Lijkt erop dat er nooit word terugbetaald. Kijk maar Amerika, staatsschuld stijgt alleen maar sinds jaren.
Daarom is het vrij gebruikelijk dat landen na een tijdje defaulten dan kun je het spelletje opnieuw beginnen, Nederland is ook vorige eeuwige gedefault.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef Plots het volgende:
Lijkt wel alsof landen oneindig kunnen kennen. In de praktijk betaalt ze geen stuiver terug.
Dus eigenlijk wordt die staatslening via een omweg toch bijgeprint (dus inflatie) als de lening niet wordt afgelost, wat 99/100 x het geval is?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als je dat dus oplost door bij te printen ben je dus feitelijk een collectieve belasting aan het opleggen, en niet aan het lenen, voor een land is dat nog niet eens zo erg, het is dan linksom of rechtsom. Echter in de EU is dit wel een groot probleem omdat we dus gezamenlijk geld hebben en bijdrukken, maar niet gezamenlijk de lusten er van terug krijgen.
Aldus de 10mil bitcoinquote:Op zondag 27 februari 2022 09:39 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
De crypto boys zijn weer delusional AF
Duhquote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Plots het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wordt die staatslening via een omweg toch bijgeprint (dus inflatie) als de lening niet wordt afgelost, wat 99/100 x het geval is?
XRP is sowieso beter dan boomercoinquote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef fathank het volgende:
Gauw omzetten naar xrp
Die hebben goeie kansen in Rusland heb ik gehoord
Op een lang genoeg tijdshorizon gaat de dollar wel degelijk naar zero...quote:Op zondag 27 februari 2022 19:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Aldus de 10mil bitcoin
Vroeger was het altijd "bitcoin gaat naar 0" en nu is het opeens "bitcoin gaat naar de 1miljoen" of in jouw geval zelfs tien miljoen.
Zal ik je een geheimpje verklappen? beide gaat niet gebeuren.
En bitcoin zal vast ook nog wel een keer omhoog gaan. Maar ik denk niet dat de aller eerste cryptocurrency the chosen one is.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Op een lang genoeg tijdshorizon gaat de dollar wel degelijk naar zero...
Omdat jij denkt aan crypto als "tech" terwijl het dat niet is. In ieder geval niet primair.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat de aller eerste cryptocurrency the chosen one is.
Bitcoin blijft sowieso wel klassieke waarde hebben maar of je straks elk kleine prulletje met bitcoin gaat betalen of iets dat goedkoper, zuiniger en sneller is.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat jij denkt aan crypto als "tech" terwijl het dat niet is. In ieder geval niet primair.
Sneller en goedkoper is een makkie als het niet decentraal en censuurbestendig hoeft te zijn. Totaal geen kunst.quote:
Je bedoelt LN?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bitcoin blijft sowieso wel klassieke waarde hebben maar of je straks elk kleine prulletje met bitcoin gaat betalen of iets dat goedkoper, zuiniger en sneller is.
Ga eens LN proberen als je so bezig zegt te zijn met de technologische ontwikkelingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bitcoin blijft sowieso wel klassieke waarde hebben maar of je straks elk kleine prulletje met bitcoin gaat betalen of iets dat goedkoper, zuiniger en sneller is.
Shiba Inu gaat ook naar de 10mil!quote:
Als jij daar gelukkig van wordt, vooral doenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef SuperNeger het volgende:
Vraagje aan mods.
- Mag ik een account aanmaken met username: "10mil.doge"
- En vervolgens een doge logo als UI
- En dan als signature/ondertitel dat het naar de 10mil gaat maar je wel je eigen onderzoek moet doen?
Ik vind het toch wat weghebben van spam en het doet de algehele cryptocurrency discussie niet ten goede
je hebt toch al een account?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef SuperNeger het volgende:
Vraagje aan mods.
- Mag ik een account aanmaken met username: "10mil.doge"
- En vervolgens een doge logo als UI
- En dan als signature/ondertitel dat het naar de 10mil gaat maar je wel je eigen onderzoek moet doen?
Ik vind het toch wat weghebben van spam en het doet de algehele cryptocurrency discussie niet ten goede
100% mee eens. Maximalisten zijn net als gelovigen. Zij geloven in 1 god, in dit geval 1 coin.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:18 schreef SuperNeger het volgende:
Cryptocurrency heeft zeker een toekomst. Maar het is onverstandig om een maxi te worden. Ja bitcoin is de eerste en het meest waardevolle, maar de allereerste auto's, vliegtuigen, televisies werden ook al snel overgenomen door iets beters. En Ethereum is het ook niet want dat is gewoon super duur in gebruik.
Toch zal ik zeker spreiden. Als de markt straks helemaal instort is het zeker handig om wat Bitcoin te hebben, wat Ethereum te hebben en ook zeker dingen als XRP of Algo te hebben. Al je eieren in 1 mandje stoppen of een maxi zijn is meestal een slecht teken.
Ken eigenlijk niemand die all in is op 1 coin en die verder helder of rationeel overkomt.
Precies, beter gewoon de hele top 100 kopen just in case.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
100% mee eens. Maximalisten zijn net als gelovigen. Zij geloven in 1 god, in dit geval 1 coin.
Zij zijn ermee getrouwd en zijn er emotioneel aan verbonden. Never marry a coin.
Zij doen geen onderzoek, maar verzamelen teksten om hun geloof te bevestigen. Hiernaast hebben zij geen andere bezittingen, waardoor heel hun toekomst afhangt van die ene coin.
Het is vergelijkbaar als een stock index. Wat je doet is alleen Facebook kopen, en we weten allemaal wat er met Facebook gebeurt is.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, beter gewoon de hele top 100 kopen just in case.
En toch heb je die personen nodig .quote:Op maandag 28 februari 2022 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
100% mee eens. Maximalisten zijn net als gelovigen. Zij geloven in 1 god, in dit geval 1 coin.
Zij zijn ermee getrouwd en zijn er emotioneel aan verbonden. Never marry a coin.
Zij doen geen onderzoek, maar verzamelen teksten om hun geloof te bevestigen. Hiernaast hebben zij geen andere bezittingen, waardoor heel hun toekomst afhangt van die ene coin.
Ik deel deels je mening. Situaties als Canada en Rusland helpen wel met de usecases. Voor Rusland is het wel zo dat de rest van de wereld niet 123 de sancties gaat omzeilen door handel te drijven via crypto's.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef Heph844 het volgende:
Is de situatie in Rusland niet een mooie testcase voor crypto? Je hebt:
- Een grote waardedaling van fiat (Roebels)
- Allerlei kapitaalrestricties
- Bedrijven en burgers die van het internationale banksysteem worden uitgesloten
Kortom het perfecte moment om de beloftes van waardeopslag en alternatief betaalmiddel te testen.
Als crypto daadwerkelijk een use case heeft zou je dat nu terug moeten gaan zien in Rusland
Met 16 van de 100 gainers lijkt me dat redelijk onzeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef firefly3 het volgende:
Mijn portefeuille is vannacht harder gestegen dan als ik alleen Bitcoin in mijn bezit zou hebben gehad. De kracht van de top 100, een veilige index en hardere stijging
Niet 49% in Luna en 49% in Waves hebben en 2% verdeeld over de rest van de top100quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:32 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Met 16 van de 100 gainers lijkt me dat redelijk onzeker.![]()
[ afbeelding ]
Deze god trader zag dat uiteraard aankomen!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet 49% in Luna en 49% in Waves hebben en 2% verdeeld over de rest van de top100
Huh? Is het geen rechte lijn naar beneden?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef fathank het volgende:
Superneger zit weer witheet naar de charts te staren
kreeg vandaag een advertentie van Mercedes met de Electrische G-klassequote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:01 schreef stinkie het volgende:
Dagje stijging en de Lambo folders liggen weer op tafel :’)
Ok. Tof man.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef firefly3 het volgende:
Mijn portefeuille is vannacht harder gestegen dan als ik alleen Bitcoin in mijn bezit zou hebben gehad. De kracht van de top 100, een veilige index en hardere stijging
Ik heb niet letterlijk de top 100, een heel groot deel daarvan en veel altcoins die niet op de top 100 lijst staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:32 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Met 16 van de 100 gainers lijkt me dat redelijk onzeker.![]()
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat je in een kernoorlog met bitcoins gaat betalen. Dat is 1+1=2quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:01 schreef stinkie het volgende:
Dagje stijging en de Lambo folders liggen weer op tafel :’)
Klein bier man. Ik ga straks mijn Volvo even voltanken van deze winstenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
kreeg vandaag een advertentie van Mercedes met de Electrische G-klasse
Ongetwijfeld. Als straks alles in puin ligt staan er overal bitcoin terminals die zijn verbonden met het internetquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:24 schreef dimmak het volgende:
Deze oorlog/crisis laat wel weer duidelijk zien waarom de wereld Bitcoin nodig heeft en blijkbaar is de markt het daarmee eens.
Achterlijke reactie. Als alles in puin ligt hebben we vele andere problemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Als straks alles in puin ligt staan er overal bitcoin terminals die zijn verbonden met het internet
Probeer je jezelf te overtuigen? Iedereen, inclusief mijzelf, vinden dat Bitcoin een goede coin is. Alleen zijn er k andere coins waar je veel winst mee kunt maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:29 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Misschien kan bitcoin wel eens aan gaan slaan! Leuk filmpje van Drew in El Salvador
Uiteraard lopen Shibu en Doge met 0 landen en 0 PoS locaties niet ver achter op bitcoin, spannend!
YTD heb ik 97% van de top 100 verslagen door het niets doen. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Tevens hoef ik geen "extra" winst te maken, 150% per jaar is op zich wel voldoende om naar het restaunt te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer je jezelf te overtuigen? Iedereen, inclusief mijzelf, vinden dat Bitcoin een goede coin is. Alleen zijn er k andere coins waar je veel winst mee kunt maken.
Waarom gebruik je YTD, de afgelopen 8 weken, als maatstaf? Bijzonder hoe je zo'n korte timeframe bekijkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
YTD heb ik 97% van de top 100 verslagen door het niets doen. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Tevens hoef ik geen "extra" winst te maken, 150% per jaar is op zich wel voldoende om naar het restaunt te kunnen gaan.
De enige die zich op keer blijft herhalen ben jij.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je YTD, de afgelopen 8 weken, als maatstaf? Bijzonder hoe je zo'n korte timeframe bekijkt.
Niet all in WAVES zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet 49% in Luna en 49% in Waves hebben en 2% verdeeld over de rest van de top100
Een matige troll ben je ook zonder feiten of humor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je YTD, de afgelopen 8 weken, als maatstaf? Bijzonder hoe je zo'n korte timeframe bekijkt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef firefly3 het volgende:
Mijn portefeuille is vannacht harder gestegen
Bitcoin heeft verloren van FIAT sinds YTD. Je kunt wel met een trollbericht reageren zoals je nu doet, maar je kunt beter inhoudelijk antwoord geven en grafieken leren lezen & begrijpen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin heeft verloren van FIAT sinds YTD. Je kunt wel met een trollbericht reageren zoals je nu doet, maar je kunt beter inhoudelijk antwoord geven en grafieken leren lezen & begrijpen.
Sinds je in dit topic bent verschenen kijk jij vooral naar korte timeframes. Maar natuurlijk ben ik dan de troll.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef firefly3 het volgende:
Bijzonder hoe je zo'n korte timeframe bekijkt.
Beter zou het zijn dat users in zien dat we allemaal andere inzichten hebben. Natuurlijk zijn er assets die YTD beter presteren dan BTC. Dat kan volgende week zo ineens anders zijn. Dit is echter allemaal speculatie op korte termijn. En juist die speculatie boeit mij geen reet. Het kan mij dus ook niet zoveel schelen dat ShitcoinX beter heeft gepresteerd dan Bitcoin, maar dat maakt het ook geen betere crypto dan Bitcoin. Bitcoin is sowieso met geen enkele andere crypto te vergelijken omdat het als enige crypto ook echt daadwerkelijk decentraal is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
Zou wel echt fijn zijn als mensen het woord "troll" gewoon niet meer gebruiken.
Mega toxic, het topic wordt er minder leuk van.
Reageer gewoon ontopic niet op de man.
Roebel is 30% gedaald, mevrouw van de NOS liet het mooi zien met een of ander oplaadkabeltje wat 30% in prijs gestegen was over nacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef SuperNeger het volgende:
Ontopic: Deze kleine pump is natuurlijk te verwijten aan veel Russen die hun roebels omzetten naar bitcoin.
Echter blijft de globale trend nogsteeds neerwaards. Vraag me af of Russen hiermee dus de verstandige keuze maken.
Zolang het maar minder hard crasht dan hun eigen munt
Wat heeft het voor zin om de decentraliteit van Bitcoin telkens te vereren en altijd Bullish te zijn hierover? Alsof mensen een huwelijk hebben met Bitcoin, een soort Messias, God dat de gehele mensheid gaat redden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Beter zou het zijn dat users in zien dat we allemaal andere inzichten hebben. Natuurlijk zijn er assets die YTD beter presteren dan BTC. Dat kan volgende week zo ineens anders zijn. Dit is echter allemaal speculatie op korte termijn. En juist die speculatie boeit mij geen reet. Het kan mij dus ook niet zoveel schelen dat ShitcoinX beter heeft gepresteerd dan Bitcoin, maar dat maakt het ook geen betere crypto dan Bitcoin. Bitcoin is sowieso met geen enkele andere crypto te vergelijken omdat het als enige crypto ook echt daadwerkelijk decentraal is.
Wil je gains vergelijken met assets? Prima. Dan heb je als @:firefly3 bijv. 100% gelijk dat YTD het andere misschien beter gedaan hebben dan Bitcoin. Op kortere tijdsframe is dit weer anders en op langere tijdsframe helemaal. Kortom gains zijn een achterlijk argument om steeds maar aan te halen in discussies die over de inhoud gaan en wat mij betreft verkanker je daarmee alleen maar het topic.
Een cursus zelfreflectie kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
Lekker weer op de man ipv inhoudelijk maar goed..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om de decentraliteit van Bitcoin telkens te vereren en altijd Bullish te zijn hierover? Alsof mensen een huwelijk hebben met Bitcoin, een soort Messias, God dat de gehele mensheid gaat redden.
BTC / [ETH] Ethereum & overige altcoins #1quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef firefly3 het volgende:
Er is een Bitcoin-only topic, voor de mensen die het alleen over Bitcoin willen hebben: BTC / [BTC] Bitcoin #81 | Eerlijk geld voor iedereen!
Wat heeft het voor jou voor zin om elke dag op te staan en te schijten op Bitcoin ? Heb je de boot gemist ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om de decentraliteit van Bitcoin telkens te vereren en altijd Bullish te zijn hierover? Alsof mensen een huwelijk hebben met Bitcoin, een soort Messias, God dat de gehele mensheid gaat redden.
Waar schijt ik over Bitcoin? Laat eens zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor jou voor zin om elke dag op te staan en te schijten op Bitcoin ? Heb je de boot gemist ofzo?
Het topic was een warm bad totdat jij hier kwam met je doremifasol-retoriek.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
Dont shoot the messenger. Ik kwam hier pas veel posten in de bearmarket. Niet zo gek dat er dan een bearish sentiment hangt ipv een bullish sentiment. Volgend jaar is de sfeer waarschijnlijk heel anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het topic was een warm bad totdat jij hier kwam met je doremifasol-retoriek.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar schijt ik over Bitcoin? Laat eens zien.
Is wel duidelijk welke de winnaar isquote:
1 voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]gast, control+f ff op je naam in dit topic. Alles wat je post over bitcoin is negatief man
doe nou niet zo kinderachtig.
quote:
Dan heb je dit nog - extreem negatief redeneren. Gewoon een shitpost.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs gerecycled China-FUD of een Elon Musk tweetje heeft in het verleden Bitcoin naar beneden gebracht. Sentiment kan ineens omslaan door iets onzinnigs of zelfs willekeurig.
Dit is gewoon domme fud "hurrr durr als de fed..." guess what we staan op 43k, niemand stapt uit vriend. Wederom een shitpost.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens dat het vrij sterk lijkt. Maar als de FED een schepje er bovenop gaat doen en er onterecht FUD ontstaat over Bitcoinban in Europa etc, zijn er weer nieuwe redenen voor grote partijen om uit te stappen.
Negatieve bearish post over bitcoin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:31 schreef firefly3 het volgende:
On-chain metrics hint at a bearish outlook for Bitcoin
https://cointelegraph.com(...)-outlook-for-bitcoin
Idem, negatieve bearish post.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Bearmarket signaal
https://twitter.com/TaviC(...)N_qx7LafUNzIXEA&s=19
3x bearish signaal posten terwijl we in een uptrend zaten in nog geen 12 uur tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:34 schreef firefly3 het volgende:
Unusual bearish signal, er kunnen nog heftige tijden aankomen
https://u.today/unusual-b(...)-heres-what-it-means
Nog een extreem kortzichtige, negatieve en ronduit domme post over bitcoin holders. Toxic as fuckquote:Op maandag 28 februari 2022 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin vergelijken met Facebook om maar een soort punt te maken, wederom in het negatieve te trekken.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar als een stock index. Wat je doet is alleen Facebook kopen, en we weten allemaal wat er met Facebook gebeurt is.
Hier gewoon een leugen posten, waar 10mil.bitcoin je terecht op wijst en dan met wederom een jankverhaal komen:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet letterlijk de top 100, een heel groot deel daarvan en veel altcoins die niet op de top 100 lijst staan.
Domme post over YTD waarbij je vooral een timeframe pakt die jou goed uitkomt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin heeft verloren van FIAT sinds YTD. Je kunt wel met een trollbericht reageren zoals je nu doet, maar je kunt beter inhoudelijk antwoord geven en grafieken leren lezen & begrijpen.
Je had ook een gedegen geopolitieke analyse moeten maken ipv je kapotstaren op wat lijntjesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:05 schreef SuperNeger het volgende:
Gaan we nou toch van bearish naar bullish? Komende dagen worden interessant
Kut Russen, hadden ze wel ff mogen voorspellen dat de roebel niks waard werd en het hele land bitcoin ging kopen.
Die $46k wordt interessant
Ik laat in mijn posts juist zien dat als je een specifiek tijdframe kiest, je het kunt gebruiken voor je argumentatie. Zoals ik zei, YTD heeft Bitcoin gefaald ten opzichte van FIAT. Betekent dit dat Bitcoin slecht is voor de lange termijn? Totaal niet, en ik HODL zelf ook Bitcoin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt wel genoeg.
[..]
Dan heb je dit nog - extreem negatief redeneren. Gewoon een shitpost.
[..]
Dit is gewoon domme fud "hurrr durr als de fed..." guess what we staan op 43k, niemand stapt uit vriend. Wederom een shitpost.
[..]
Negatieve bearish post over bitcoin.
[..]
Idem, negatieve bearish post.
[..]
3x bearish signaal posten terwijl we in een uptrend zaten in nog geen 12 uur tijdwe noemen dat ook wel "shitting on a coin"
[..]
Nog een extreem kortzichtige, negatieve en ronduit domme post over bitcoin holders. Toxic as fuck
[..]
Bitcoin vergelijken met Facebook om maar een soort punt te maken, wederom in het negatieve te trekken.
[..]
Hier gewoon een leugen posten, waar 10mil.bitcoin je terecht op wijst en dan met wederom een jankverhaal komen:
[..]
[..]
Domme post over YTD waarbij je vooral een timeframe pakt die jou goed uitkomt.
En dit is 5 minuten in dit topic zoeken, moet je nagaan als ik de andere 900 delen erbij pak. Je bent ofwel een shitpostende troll of een extreem doorgedraaide anti-bitcoin-activist.
Het is goed met je vriendquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik laat in mijn posts juist zien dat als je een specifiek tijdframe kiest, je het kunt gebruiken voor je argumentatie. Zoals ik zei, YTD heeft Bitcoin gefaald ten opzichte van FIAT. Betekent dit dat Bitcoin slecht is voor de lange termijn? Totaal niet, en ik HODL zelf ook Bitcoin.
Blijkbaar mag je geen bearish items posten. Ik noem het onrealisch om alleen hopium te gebruiken. Liever bereid ik me voor op het ergste.
En tja, mijn portefeuille cijfers zijn eenmaal zo, het is niet allemaal eerlijk verdeelt over iedere altcoin. Ik heb nmaal veel coins die het nu goed doen want ik ben een voorstander van functionaliteit. Vandaar dat Luna, Waves enz het zo goed doen.
Hoe meer bearish je bent over de asset die je hebt, hoe rijker je wordt. Je gaat namelijk anders handelen dan de rest van de wereld en weet dan preciezer wanneer je moet DCA'en. Dat Bitcoin super veel gaat stijgen op de langere termijn staat voor mij al vast. Maar je moet juist de valkuilen identificeren om optimaal in te slaan. Maar mensen willen liever hun emoties pleasen dan de juiste strategie bepalen.quote:
Er valt niks te preciezeren aan DCA. Zodra je hier aan gaan sleutelen is het geen DCA meerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer bearish je bent over de asset die je hebt, hoe rijker je wordt. Je gaat namelijk anders handelen dan de rest van de wereld en weet dan preciezer wanneer je moet DCA'en. Dat Bitcoin super veel gaat stijgen op de langere termijn staat voor mij al vast. Maar je moet juist de valkuilen identificeren om optimaal in te slaan. Maar mensen willen liever hun emoties pleasen dan de juiste strategie bepalen.
Zonde, dus als er een grote dip komt omdat de markt emotioneel reageert ga je niet extra bijkopen maar wacht je totdat je loon weer binnen is?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Er valt niks te preciezeren aan DCA. Zodra je hier aan gaan sleutelen is het geen DCA meer
Je moet doen wat je wilt, maar dat is geen DCAquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zonde, dus als er een grote dip komt omdat de markt emotioneel reageert ga je niet extra bijkopen maar wacht je totdat je loon weer binnen is?
quote:Oekrane-oorlog is ook een crypto-oorlog: koersen stijgen, bitcoindonaties stromen binnen
Terwijl de roebel hard in waarde zakt, gaat de koers van bitcoin en andere cryptomunten juist fors omhoog. Russen lijken de virtuele munten te zien als een alternatief voor hun bloedende roebel, terwijl mensen uit het Westen ze gebruiken om te doneren aan Oekrane.
Sander van Mersbergen 01-03-22, 21:46 Laatste update: 01-03-22, 21:53
Bitcoin is in een week tijd bijna 14 procent meer waard geworden, blijkt uit cijfers van de website Coinmarketcap. Ook andere grote virtuele munten, zoals ethereum, stijgen sterk in waarde sinds Rusland buurland Oekrane is binnengevallen. De Russische munteenheid, de roebel, verloor deze week juist meer dan 30 procent, aangevuurd door Westerse sancties.
Analisten die door persbureau Reuters geraadpleegd zijn, zagen zowel in Rusland als in Oekrane een explosieve toename van de handel in cryptogeld na de inval. Mogelijk zien Russische burgers cryptomunten als een veiliger alternatief voor de roebel. Ook wordt gespeculeerd dat rijke Russen die geraakt (dreigen te) worden door sancties, hun toevlucht nemen tot virtuele munten.
De Oekraense vicepremier Mykhailo Fedorov verzocht handelsbeurzen daarom om Russen ook op de cryptomarkt met sancties te overladen. Grote handelsplatforms zien daar tot nu toe echter vanaf. ,,Crypto is bedoeld om mensen over de hele wereld meer financile vrijheid te bieden”, zei een woordvoerder van het platform Binance bijvoorbeeld. ,,Eenzijdig besluiten om de toegang van mensen tot hun cryptovaluta te verbieden, zou indruisen tegen de reden waarom crypto bestaat.”
Digitale munten zijn de laatste jaren in opkomst. Ze worden in tegenstelling tot normaal geld niet uitgegeven door nationale centrale banken, maar zijn een technologische innovatie. Internetgebruikers kunnen virtueel geld produceren door computerkracht in te zetten, het zogenaamde 'minen’. Munten die eenmaal in omloop zijn, kunnen verhandeld worden.
Als betaalmiddel worden de munten zelden gebruikt, cryptomunten zijn tot dusver meer een speculatief instrument. De koersen van veel munten zijn de laatste jaren gexplodeerd. Overheden en centrale banken waarschuwen dat die koersexplosie geen basis in de ‘echte’ economie kent, en dat koersen ook weer hard kunnen zakken.
Donaties
De laatste dagen kwam ook een sterke kant van de cryptomunten naar voren. Er is inmiddels voor ruim 31 miljoen dollar (bijna 28 miljoen euro) aan cryptodonaties binnengekomen bij de Oekraense overheid en een gelieerde ngo, meldt marktanalist Elliptic. Daarbij gaat het onder meer om individuele bijdrages van 3 en 5 miljoen dollar. Cryptomunten kunnen overgemaakt worden zonder tussenkomst van banken, een groot voordeel in tijden van financile en politieke instabiliteit.
De Oekraense overheid deelt om zoveel mogelijk donaties binnen te krijgen actief adressen van ‘cryptowallets', virtuele portemonnees waarin digitaal geld kan worden weggeschreven.
Russen gebruiken bitcoin om sancties te ontlopen. Nu zal het niet lang meer duren voor het verboden wordt.quote:
"Wij van wc eend"quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:36 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.btcpolicy.org(...)om-western-sanctions
Van de media kun je blijkbaar niet verwachten dat ze de feiten nagaan.quote:
Het zijn de rijke Russen idd die hun vermogen nu ergens anders parkeren omdat de Roebel zo erg naar beneden gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:49 schreef einzeinz het volgende:
Crypto toch wel zeer veel gestegen sinds het begin van de invasie...
Zouden al die oligarchen hun geld in bitcoin steken nu de roebel zo hard gekelderd is?
Verboden voor wie? En hoe verbied je precies een gedecentraliseerde oplossing ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Russen gebruiken bitcoin om sancties te ontlopen. Nu zal het niet lang meer duren voor het verboden wordt.
Beetje zoals China bitcoin had verboden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verboden voor wie? En hoe verbied je precies een gedecentraliseerde oplossing ?
En hoe gaat dat verbod in China?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Beetje zoals China bitcoin had verboden.
Elke keer weer gestroomlijnd.quote:
Echt hquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Net zoals de uitsluiting van het westers internet zeker.
Bullish voor cryptoquote:Russian President Vladimir Putin on Tuesday signed a decree that prohibits taking more than $10,000 worth of foreign currency in cash and “monetary instruments” out of Russia.
Lijkt me a fake website aan de domein extentie (.com.lc) te zien. Heb er niet op geklikt verder.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef rickez3 het volgende:
Is dit een scam of niet? :
Zij schrijven dat zij XRP willen uitdelen onder de XRP-houders. Ik lees hier verder vrij weinig over op andere locaties. Iemand meer duidelijkheid?
Ben toch ook wel bang voor de reactie vanuit het (politieke) Westen op crypto. Het Westen is nu zo eensgezind... als er een moment is waarop een breedgedragen ban op crypto er doorheen kan komen dan is dat nu wel. We kennen het argument "kinderporno" om iets er doorheen te drukken... daar is nu "om Putin te stoppen/straffen" bij gekomen.quote:
If it is too good to be true it probably isn't. Maar idd, gezien het domein lijkt het mij een echte scam.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef rickez3 het volgende:
Is dit een scam of niet? :
Zij schrijven dat zij XRP willen uitdelen onder de XRP-houders. Ik lees hier verder vrij weinig over op andere locaties. Iemand meer duidelijkheid?
Volledig terechte column van Bouman. Dat internationale sancties te ontwijken zijn met crypto is geen feature maar een bug.quote:
Ben ik niet zo mee eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet doen wat je wilt, maar dat is geen DCA
Ja laten we vooral 140 miljoen onschuldige russen ook laten lijden onder sancties van het westen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volledig terechte column van Bouman. Dat internationale sancties te ontwijken zijn met crypto is geen feature maar een bug.
Mensen zijn weer door aan het slaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja laten we vooral 140 miljoen onschuldige russen ook laten lijden onder sancties van het westen.Zelfs de USA wil geen beslag laten leggen op Russische crypto tegoeden maar alleen die van targets!
Nee, dat is wel degelijk een functie. Sterker nog, het is een direct gevolg van de hele gedachte achter cryptoquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volledig terechte column van Bouman. Dat internationale sancties te ontwijken zijn met crypto is geen feature maar een bug.
Lol lol lolquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja ik snap heus wel wat crypto isquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, dat is wel degelijk een functie. Sterker nog, het is een direct gevolg van de hele gedachte achter crypto
De overheid mag de grip op haar eigen valuta houden. Zodra de burger maar een mogelijkheid heeft om hier (tijdelijk) uit te stappen. Bitcoin is daar een mooie oplossing voor, net als goud, vastgoed enzovoort.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja ik snap heus wel wat crypto isHet punt is dus dat crypto de grip van de overheid op geld verzwakt. Dat is een voordeel in sommige situaties. In andere situaties wil je juist dat de overheid grip op het geldsysteem heeft.
De aanname dat overheidscontrole automatisch verkeerd is, vind ik een hele rare. Vooral als je in een keurig democratisch land woont.
Ah zo bedoel je. Ja is zo, maar dat iets nadelen heeft maakt het niet gelijk een bugquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja ik snap heus wel wat crypto isHet punt is dus dat crypto de grip van de overheid op geld verzwakt. Dat is een voordeel in sommige situaties. In andere situaties wil je juist dat de overheid grip op het geldsysteem heeft.
De aanname dat overheidscontrole automatisch verkeerd is, vind ik een hele rare. Vooral als je in een keurig democratisch land woont.
Rightfully so.. Bitcoin is juist gebouwd om de controle decentraal en met consensus te beheren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja ja ik snap het, onbegonnen strijd in het crypto-topic. Ik laat jullie weer met rust hoor
Succes met het bouwen van een verzorgingsstaat zonder Godmode.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Rightfully so.. Bitcoin is juist gebouwd om de controle decentraal en met consensus te beheren.
En niet iemand met godmode functie die zelf even komt beslissen wanneer iets wel en niet goed is. Zoals de bizare sancties tegen normale burgers uit Rusland bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:44 schreef firefly3 het volgende:
@Heph844 heeft gelijk. Bitcoin is leuk en aardig, maar het werkt hiernaast anarchie in de hand. Met anarchie is iedereen gelijk. In sommige situaties wil je niet dat iedereen gelijk is. De massa is immers dom. Vraag eens aan iemand op straat alle planeten van ons zonnestelsel op te noemen of de stelling van pythagoras.
Het probleem is echter dat macht corrumpeert. Diegene die aan de knoppen zit kan ook het geld bevriezen van onschuldige burgers. Bovendien kun je iedereen uitsluiten van on- en offramps. Dat is ook waarom Bitcoin is gereguleerd. Bitcoin is ongeschikt voor criminelen, terroristen, dictators en uitermate geschik voor onschuldige burgers die willen ontsnappen van corrupte macht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:44 schreef firefly3 het volgende:
Verder zou je het liefst 100% het geld kunnen bevriezen van een terrorist zoals poetin.
Ik weet het niet hoor, want die gast van de Apple store wilde 10 Miljoen op zijn Bitcoin walletquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef dimmak het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Het probleem is echter dat macht corrumpeert. Diegene die aan de knoppen zit kan ook het geld bevriezen van onschuldige burgers. Bovendien kun je iedereen uitsluiten van on- en offramps. Dat is ook waarom Bitcoin is gereguleerd. Bitcoin is ongeschikt voor criminelen, terroristen, dictators en uitermate geschik voor onschuldige burgers die willen ontsnappen van corrupte macht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ja die beste meneer zag er inderdaad uit als iemand met een goed plan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, want die gast van de Apple store wilde 10 Miljoen op zijn Bitcoin wallet
Misschien had hij een idee om zijn funds naar 100 verschillende wallets te sturen en vervolgens uiteindelijk zijn funds te anonimiserenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja die beste meneer zag er inderdaad uit als iemand met een goed plan.
En Holleeder en kornuiten kregen cash geld van de familie Heineken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, want die gast van de Apple store wilde 10 Miljoen op zijn Bitcoin wallet
Misschien ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien had hij een idee om zijn funds naar 100 verschillende wallets te sturen en vervolgens uiteindelijk zijn funds te anonimiseren
Er is een kwantumtheorie dat er oneindig veel verschillende dimensies/werelden zijn. Dus er bestaat een wereld waarbij hij de hulp krijgt van professor Barabas. Waarom zou het niet deze zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
En Holleeder en kornuiten kregen cash geld van de familie Heineken.
En nu?
[..]
Misschien ook niet.
Misschien wel 200. Of 1000. Of 1 miljoen
Misschien wilde hij wel een ticket naar de ruimte kopen bij Jeff Bezos of een teletijdmachine van professor Barabas.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:53 schreef dimmak het volgende:
Het FD heeft vandaag ook een stuk van Kuppeveld die de kant want beter belicht dan nozem Bouman.
Crypto's stijgen door oorlog in Oekrane, maar het komt niet door de oligarchen
In het kort:
• De stijging van cryptovaluta voedt de speculatie dat Russen die markten gebruiken om de sancties te omzeilen.
• Analisten zeggen dat de stijging er wel mee te maken heeft, maar dat het voornamelijk particulieren zijn die instappen.
• Ook zeggen zij dat cryptomarkten niet geschikt zijn om die sancties te omzeilen.De gebroeders Slagter zijn goed bezig de laatse tijd in de publiciteit. Echt een aanwinst voor het publieke discours.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De essentie van dca is juist dat je hersenloos investeert. Ik vind het debiel dat iedereen maar de term dca gebruikt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:02 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben ik niet zo mee eens.
Dca hoef niet in een vaste tijd te zijn.
Iedereen kan zijn eigen regels dca doen.
Als iemand dca doet op dips wat elke week wel komt .
Link door genomen ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De essentie van dca is juist dat je hersenloos investeert. Ik vind het debiel dat iedereen maar de term dca gebruikt.
Zucht. Had je het zelf gelezen? Hier enkele quotes uit je link:quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Link door genomen ?
Vast niet anders had je dit niet neer gezet .
De DCA strategie die jij beschrijft is goed voor beginners. Beter is om het deels te timen zodat je bij iedere dip iets sterker inspringt. "Lui zijn" is overigens een concept dat nooit werkt of nooit het beste is, niet bij sport, niet bij carrire maken, niet bij daten, niet bij studie en niet bij investeren of rijkdom vergaren. Dat vroegere bitcoin investeerders die domweg DCA deden zonder maar iets te timen, is omdat zij gevochten hebben tegen hun emotie. Maar dat is maar 1 factor die ze overwonnen hadden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zucht. Had je het zelf gelezen? Hier enkele quotes uit je link:
...Een tegengestelde strategie van Dollar Cost Averaging is het timen van de markt...In tegenstelling tot het timen van de markt, is Dollar Cost Averaging een passieve beleggingsstrategie. Deze strategie vereist minder aandacht, aangezien u telkens met dezelfde regelmaat hetzelfde bedrag investeert...Een voordeel van Dollar Cost Averaging is dat het de emotionele factoren wegneemt. Omdat u regelmatig posities aanneemt, ongeacht de marktomstandigheden.
DCA is DCA. Dat heeft niks te maken met "De DCA die ik beschrijf" Het is hersenloos een vast bedrag op en vast tijdstip investeren. Wat is hier zo lastig aan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De DCA strategie die jij beschrijft is goed voor beginners. Beter is om het deels te timen zodat je bij iedere dip iets sterker inspringt. "Lui zijn" is overigens een concept dat nooit werkt of nooit het beste is, niet bij sport, niet bij carrire maken, niet bij daten, niet bij studie en niet bij investeren of rijkdom vergaren. Dat vroegere bitcoin investeerders die domweg DCA deden zonder maar iets te timen, is omdat zij gevochten hebben tegen hun emotie. Maar dat is maar 1 factor die ze overwonnen hadden.
Snap die DCA-strategie ook niet zo goed. Je kan toch veel beter een hele tas kopen als alles net weer met 50% gezakt is en dan lekker HODLEN.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
DCA is DCA. Dat heeft niks te maken met "De DCA die ik beschrijf" Het is hersenloos een vast bedrag op en vast tijdstip investeren. Wat is hier zo lastig aan?
DCA is een prima strategie juist omdat je zelf niet allerlei variabelen erbij gaat halen. Het werkt prima omdat het je emoties weghaalt. Ik snap dat jij denkt slimmer te zijn, en dus op momenten investeert dat jij denkt dat dit beter is. Prima, maar noem dat dan geen DCA
Dat is natuurlijk lastig aan te tonen. Er zijn mensen die meer winst halen door actief te traden. En een grote meerderheid van mensen dat verliest door actief te traden. Voor de meeste mensen is actief traden niet weggelegd. Ook niet voor de Einsteins in dit topic.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap die DCA-strategie ook niet zo goed. Je kan toch veel beter een hele tas kopen als alles net weer met 50% gezakt is en dan lekker HODLEN.
Of is dat DCA'en echt aantoonbaar voordeliger/gunstiger met oog op de lange termijn?
Het kan geen kwaad om wat extra te kopen als bitcoin weer eens acht procent in de min is vanwege een emotionele reactie van de markt en daarna te HODLEN. Denk je niet dat op deze manier meer winst te halen is?quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig aan te tonen. Er zijn mensen die meer winst halen door actief te traden. En een grote meerderheid van mensen dat verliest door actief te traden. Voor de meeste mensen is actief traden niet weggelegd. Ook niet voor de Einsteins in dit topic.
Als je hier van bewust bent, dan is DCA een prima strategie om een beetje exposure te krijgen in crypto. Maar de regels voor DCA zijn glashelder. Je kiest een bedrag, en een termijn. Alsof je een abonnement op de Donald Duck neemt. Dan betaal je ook niet de ene maand veel meer dan de andere.
Ja, dat kan zeker. En ik zeg ook niet dat dat slecht is. Ik erger me alleen aan het misbruiken van de term DCAquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om wat extra te kopen als bitcoin weer eens acht procent in de min is vanwege een emotionele reactie van de markt en daarna te HODLEN. Denk je niet dat op deze manier meer winst te halen is?
Haha okquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. En ik zeg ook niet dat dat slecht is. Ik erger me alleen aan het misbruiken van de term DCA
Want dat ontbrak nog een beetje in dit topic, mensen triggerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha okgoed om te weten hoe ik je kan triggeren
Actief traden is weer een vak op zichquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig aan te tonen. Er zijn mensen die meer winst halen door actief te traden. En een grote meerderheid van mensen dat verliest door actief te traden. Voor de meeste mensen is actief traden niet weggelegd. Ook niet voor de Einsteins in dit topic.
Als je hier van bewust bent, dan is DCA een prima strategie om een beetje exposure te krijgen in crypto. Maar de regels voor DCA zijn glashelder. Je kiest een bedrag, en een termijn. Alsof je een abonnement op de Donald Duck neemt. Dan betaal je ook niet de ene maand veel meer dan de andere.
Wat je zo doet is over een langere termijn een gemiddelde inkoopprijs maakt. Je hoeft je niet te verdiepen in traden. Houd het simpel. En hoe langer je dit doet, hoe meer active traders je zal "verslaan"
Het is gewoon erg lastig de markt te timen. Ja, er zijn duidelijke cycles te zien. Maar dat betekend niet dat je met zekerheid kan stellen dat we terug gaan naar de 20k, net zoals PlanB, met z'n chart gebaseerd op deze cycles ook mijlenver met zijn voorspelling zat van de lokale top zat. Exacte prijsvoorspellingen zijn erg lastig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Actief traden is weer een vak op zich
Ik zit er nog niet zolang in, maar je ziet (in elk geval over de afgelopen 2 jaar) wel duidelijke cyclussen terug waarbij Bitcoin een aantal malen gehalveerd is en weer verdubbeld naar een ATH. Maar zeg je dan dat dat te weinig een constante factor is om op te kunnen vertrouwen? Claim ook absoluut niet om de markt te kunnen timen, want dat is gelul. Maar het heeft wel aardig wat winst opgeleverd.
Ja je kunt je vergissen en het zakt nog 20% of meer maar zoals vorige week was ik extreem bullish. Vervolgens afromen als het verdubbeld is en de rest lekker laten staan.
Nu ik het zo typ is het waarschijnlijk gewoon dom geluk, maar toch h . 'Be Fearful When Others Are Greedy and Greedy When Others Are Fearful is best een principe wat toepasbaar is.
Eind 2020 had ik mijn aandelen verkocht en ben ik na jaren flink in crypto gestapt. Dus daarmee heb ik DCA al flink verslagen. Er viel 2,5 jaar geen reet met Bitcoin te verdienen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:28 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Deze man weet zelfs DCA te verslaan door te denken dat ie beter kan timen.![]()
Als je het principe aan houdt nooit te verkopen met verlies kan er niet zoveel mis gaan. Je kunt ook beide doen, elke maand DCA en heftige dips van 50% of meer kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is gewoon erg lastig de markt te timen. Ja, er zijn duidelijke cycles te zien. Maar dat betekend niet dat je met zekerheid kan stellen dat we terug gaan naar de 20k, net zoals PlanB, met z'n chart gebaseerd op deze cycles ook mijlenver met zijn voorspelling zat van de lokale top zat. Exacte prijsvoorspellingen zijn erg lastig.
Ik denk dat de meerderheid van mensen er mee bezig is zoals jij dat omschrijft. Je probeert goedkoop wat in te slaan, en duurder te verkopen. Soms lukt dit. Soms niet.
Ik ben er van overtuigd dat Bitcoin omhoog zal gaan. Die 100k BTC is een kwestie van tijd. Dat kan dit jaar gebeuren, of misschien pas over 5 jaar. Daarom HODL ik Bitcoin. En ben al 5 jaar met crypto bezig, en kan je wel vertellen dat dit een lange tijd is. Ik weet wat het is om jaren te hodlen. En dat is ook iets dat de meeste mensen onderschatten.
Ja we weten inmiddels dat je een tradings god bent.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eind 2020 had ik mijn aandelen verkocht en ben ik na jaren flink in crypto gestapt. Dus daarmee heb ik DCA al flink verslagen. Er viel 2,5 jaar geen reet met Bitcoin te verdienen.
Dit is een foute aanname. Lang niet alles gaat altijd maar weer terug naar een nieuwe ATH.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:40 schreef Elan het volgende:
Als je het principe aan houdt nooit te verkopen met verlies kan er niet zoveel mis gaan.
Tja, omdat ik menselijke emotie begrijp zat ik in Tesla en AMC en vervolgens naar crypto gegaan toen men daar emotioneel begon te doen. Hetzelfde met de hontcoinsquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:43 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ja we weten inmiddels dat je een tradings god bent.
Maar iets simpels als een DCA strategie en wat daar precies het doel/functie van is begrijp je blijkbaar niet.
Zit vooral in Bitcoin en ETH 80/20 waarbij ik met afromen ETH winst om zet in BTC.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dit is een foute aanname. Lang niet alles gaat altijd maar weer terug naar een nieuwe ATH.
Wel eens gehoord van Peercoin, NXT, NameCoin, Quark, WorldCoin, MegaCoin, PayCoin, MadSafeCoin?
Enkele voorbeelden van oude top10 coins...
Het is vaak helemaal niet onverstandig om met verlies iets weer weg te doen om elders te investeren.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tja, omdat ik menselijke emotie begrijp zat ik in Tesla en AMC en vervolgens naar crypto gegaan toen men daar emotioneel begon te doen. Hetzelfde met de hontcoinsVoor mij was het 1 + 1 = 2 dat Shiba de nieuwe Dogecoin werd. Net zoals Kishu de nieuwe Shiba wordt. Let maar op
Zodra Kishu op Kucoin en Binance gelist gaat worden en Bitcoin op 70K staat, wordt het flink cashen, 100x . Mensen gaan dan huilen dat ze alleen bitcoin DCA hebben gedaan en nodig ik jullie allemaal uit op mijn jacht
Ik hoop het oprecht voor je, dan kan mijn belasting geld iets nuttiger gebruikt worden in het vervolg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:07 schreef firefly3 het volgende:
Beetje jammer wel. Ik heb Wajong en die gaat misschien omlaag omdat steeds meer werkmieren in de WW gaan
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het oprecht voor je, dan kan mijn belasting geld iets nuttiger gebruikt worden in het vervolg.
Door de jaren heen heb ik in het verleden flink wat personages gedaan. Kijken of je nog meer klassiekers kunt vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het oprecht voor je, dan kan mijn belasting geld iets nuttiger gebruikt worden in het vervolg.
Van wie is het eerste adres? 2e is van die minister digitale zaken toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:03 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
https://blockstream.info/(...)yhxmhmxe9tuf97j39fm6
https://blockstream.info/(...)BgFYACGvxxS6tMaDoa1P
522 bitcoin gedoneerd voor Oekraine
https://savelife.in.ua/en/donate/quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Van wie is het eerste adres? 2e is van die minister digitale zaken toch?
Klopt. Je liegt tegen jezelf. Over bitcoins ROI, over 24 hour data. Over je gedrag hier. Over alles lieg je....quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door de jaren heen heb ik in het verleden flink wat personages gedaan. Kijken of je nog meer klassiekers kunt vinden.
Bitcoin zit nu maar op +140% ten opzichte van de piek van 2017. Niet noemenswaardig, maar als je daar tevreden mee bent, mag best.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
En maar je YTD tijdsframe erbij pakken elke keer
Haha clown.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin zit nu maar op +140% ten opzichte van de piek van 2017. Niet noemenswaardig, maar als je daar tevreden mee bent, mag best.
Zoveel is Bitcoin niet gestegen ten opzichte van 2017. Die +140% had ik met Tesla aandelen al in een korte tijd.. 4 jaar is maar liefst 5% van je leven.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoveel is Bitcoin niet gestegen ten opzichte van 2017. Die +140% had ik met Tesla aandelen al in een korte tijd.. 4 jaar is maar liefst 5% van je leven.
[ [url=https://i.ibb.co/9w7fHmx/grafiek.png"]afbeelding[/url] ]
Ik kom nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tja, omdat ik menselijke emotie begrijp zat ik in Tesla en AMC en vervolgens naar crypto gegaan toen men daar emotioneel begon te doen. Hetzelfde met de hontcoinsVoor mij was het 1 + 1 = 2 dat Shiba de nieuwe Dogecoin werd. Net zoals Kishu de nieuwe Shiba wordt. Let maar op
Zodra Kishu op Kucoin en Binance gelist gaat worden en Bitcoin op 70K staat, wordt het flink cashen, 100x . Mensen gaan dan huilen dat ze alleen bitcoin DCA hebben gedaan en nodig ik jullie allemaal uit op mijn jacht
Hebben ze die nog? In Nederland moeten ze het gelijk verkopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:07 schreef Anoniem83832 het volgende:
Het zou t grappig zijn om, op het moment dat ze weten dat veel van die rijke russen hun geld in crypto hebben gezet, dat ze even de markt laten crashen met alle geseizde wallets.
De FBI heeft er toch nog 1 met bijna 400.000 BTC van lang geleden? Prima moment om die in 1 keer op de markt tet dumpen dacht ik zo. BTC koers naar 12000 dollar ofzo
Je kan proberen te wachten tot btc op 12.8k staat met het risico dat het nooit gaat komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap die DCA-strategie ook niet zo goed. Je kan toch veel beter een hele tas kopen als alles net weer met 50% gezakt is en dan lekker HODLEN.
Of is dat DCA'en echt aantoonbaar voordeliger/gunstiger met oog op de lange termijn?
Ja klopt, daarom gaat de 4 uur door de golden cross heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 06:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb het idee dat de trend toch graag naar beneden wil en Rusland en Oekraine niet zo veel uitmaakt
Welke 400k wallet precies?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:07 schreef Anoniem83832 het volgende:
De FBI heeft er toch nog 1 met bijna 400.000 BTC van lang geleden?
Maar heeft inmiddels slechts 18000 bitcoin meer. Keep sellling to the whales!quote:Op
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2638925/11/25#p203934254]vrijdag 4 maart 2022 10:07 schreef SuperNeger het volgende:
Over wallets gesproken. Whale #3 heeft zojuist 1500btc gedumpt. Laatste keer toen die dit deed was op de piek in november.
BIFI. Fundamenteel ondergewaardeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen nog advies voor een leuke altcoin? Heb weer wat kleingeld in de crypto-markt gestopt.
Tussen de 2.78 en 3.79 miljoen volgens Chainalysis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:20 schreef Drekkoning het volgende:
Is er eigenlijk enig idee hoeveel “dode” bitcoins er zijn? Waar de sleutels van kwijt zijn geraakt?
gast laat die shiba lekker doodbloeden hoe kan dat nou weer opeens aan gaan slaanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:47 schreef firefly3 het volgende:
De Shiba/Bitcoin grafiek blijft een mooi grafiek om naar te kijken. Je kunt bijna voorspellen wat er gaat gebeuren. De outperformance van Shiba op Bitcoin en mogelijk toekomstig verloop. Je kunt het beste Shiba DCA'en:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
gast laat die shiba lekker doodbloeden hoe kan dat nou weer opeens aan gaan slaan
Damn echt hoe ver sommige bagholders wel niet gaan.quote:
Shiba DCA'en...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:47 schreef firefly3 het volgende:
De Shiba/Bitcoin grafiek blijft een mooi grafiek om naar te kijken. Je kunt bijna voorspellen wat er gaat gebeuren. De outperformance van Shiba op Bitcoin en mogelijk toekomstig verloop. Je kunt het beste Shiba DCA'en:
[ afbeelding ]
Dan ben je vast niet op de hoogte dat Shiba zijn eigen blockchain krijgt en een groot aandeel zal zijn in de Metaversequote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:24 schreef n__n het volgende:
[..]
Shiba DCA'en...
Leuk als hij uiteindelijk in elkaar stort omdat het een nutteloze memecoin is. Dat DCA kun je beter doen bij Bitcoin, Ethereum, Solona of bijv. Avax.
Dat is wel weer het andere uiterste natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan proberen te wachten tot btc op 12.8k staat met het risico dat het nooit gaat komen
Klopt. Dat wist ik niet. Ik heb zelf eens 25 gekocht, is nu een tientje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet op de hoogte dat Shiba zijn eigen blockchain krijgt en een groot aandeel zal zijn in de Metaverse
Korte termijn vs lange termijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef n__n het volgende:
[..]
Klopt. Dat wist ik niet. Ik heb zelf eens 25 gekocht, is nu een tientje.
En Kishu Inu dan?quote:
Die gaat nog harder. Ik vind het wel grappig hoe die hontcoins dit jaar weer mega zullen stijgenquote:
In 2017 bestonden er nog geen dapps of use cases die in gebruik waren. Daarom kan je het niet vergelijken met 2022. Tevens gaat Bitcoin steeds minder hard stijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:31 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Litecoin begint ook maar een treurige chart te worden met een ATL in bitcoin.. (Ik heb een vriendin die daar vol inzat voor tientalle k's). Gelukkig luisterde ze niet vorig jaar toen ik zei dat ze moest verkopen op $300 lmao
BCH en BCV bloeien ook mooi dood!
Long term zijn er eigenlijk maar weinig goede charts tov bitcoin. Iemand tips welke 5+jarige niet charts niet om te huilen is? Kan zelf alleen ETH bedenken.
DOGE.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:31 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Litecoin begint ook maar een treurige chart te worden met een ATL in bitcoin.. (Ik heb een vriendin die daar vol inzat voor tientalle k's). Gelukkig luisterde ze niet vorig jaar toen ik zei dat ze moest verkopen op $300 lmao
BCH en BCV bloeien ook mooi dood!
Long term zijn er eigenlijk maar weinig goede charts tov bitcoin. Iemand tips welke 5+jarige niet charts niet om te huilen is? Kan zelf alleen ETH bedenken.
Ja klopt! Grappig dat het de eer aan een meme coin is. Echt geweldig ziet de chart er niet uit, maar hij bloed in ieder geval niet dood.quote:
Wat laat je denken dat ze de rechtzaak tegen SEC gaan winnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:13 schreef SuperNeger het volgende:
XRP is ook wel een goede altcoin. Super efficient en gemaakt door Ripple (soort van Swift) en als ze de knop omzetten en die rechtszaak eindelijk voorbij is kan die echt super hoog gaan heb ik gelezen
Ja gewoon zo'n voorgevoel dat er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ja klopt! Grappig dat het de eer aan een meme coin is. Echt geweldig ziet de chart er niet uit, maar hij bloed in ieder geval niet dood.
[..]
Wat laat je denken dat ze de rechtzaak tegen SEC gaan winnen?
Laatste tijd volgen de cryptos idd de Nasdaq, ben benieuwd wat er gaat gebeuren met crypto als de Nasdaq in een dotcom achtige bearmarket raakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb inmiddels wel echt het idee dat Bitcoin zelf gewoon de Nasdaq volgt en investeren daarin geen hele spectaculaire winsten meer gaat opleveren. (Kan natuurlijk nog steeds verdubbelen maar veel meer niet.)
Probleem met die altcoins vind ik dan weer dat het puur gokken lijkt en het meestal korte hypes zijn die dan ook weer overwaaien. Geen heel lekker beleggingsproduct al die coins.
Ik mag hopen dat het laatste niet gebeurt, lijkt me overigens ook niet waarschijnlijk bij honderden techaandelen tegelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Laatste tijd volgens de cryptos idd de Nasdaq, ben benieuwd wat er gaat gebeuren met crypto als de Nasdaq in een dotcom achtige bearmarket raakt.
honderden techaandelen in een bearmarket bedoel je? Bijna de helft van de Nasdaq is al meer dan 50% gedaald las ik laatst.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het laatste niet gebeurt, lijkt me overigens ook niet waarschijnlijk bij honderden techaandelen tegelijk.
(Of heb jij andere aanwijzingen?)
Dat heb je als banken er in stappen en beursen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb inmiddels wel echt het idee dat Bitcoin zelf gewoon de Nasdaq volgt en investeren daarin geen hele spectaculaire winsten meer gaat opleveren. (Kan natuurlijk nog steeds verdubbelen maar veel meer niet.)
Probleem met die altcoins vind ik dan weer dat het puur gokken lijkt en het meestal korte hypes zijn die dan ook weer overwaaien. Geen heel lekker beleggingsproduct al die coins.
De Nasdaq 100 index staat nog steeds ontzettend hoog. Meer dan 50 procent lijkt me zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
honderden techaandelen in een bearmarket bedoel je? Bijna de helft van de Nasdaq is al meer dan 50% gedaald las ik laatst.
10kquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:52 schreef SuperNeger het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een goede prijs voor bitcoin?
Lijkt alsof die nu een beetje richting de $40k wil. Amerikaanse dollars. Maar kan misschien lager.
Ligt er maar net aan wat mensen ervoor willen betalen.
Underneath the surface, the tech stock heavy Nasdaq Composite is being shredded as traders fret about higher interest rates from the Federal Reserve this year.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Nasdaq 100 index staat nog steeds ontzettend hoog. Meer dan 50 procent lijkt me zwaar overdreven.
Ik heb etf's in die index. Maar de situatie is al weken vrij stabiel, de bodem lijkt aangetikt. Vandaag overigens wel een slechte dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Underneath the surface, the tech stock heavy Nasdaq Composite is being shredded as traders fret about higher interest rates from the Federal Reserve this year.
Nearly 40% of the stocks on the exchange have been cut in half, according to new research from Sundial Capital Research's Jason Goepfert. The research firm notes this kind of trading action on the Nasdaq (^IXIC) hasn't been seen since at least 1999.
https://finance.yahoo.com(...)-data-130747360.html
De index wordt omhoog gehouden door de mega caps als Apple. Dit bericht is van 2 maanden geleden dus zal nu wel erger zijn.
ETFs wel beter dan die losse aandelen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb etf's in die index. Maar de situatie is al weken vrij stabiel, de bodem lijkt aangetikt. Vandaag overigens wel een slechte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |