In tegenstelling tot jou heb ik werk, hetgeen af en toe mijn aandacht vereist.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
@:vogeltjesdans blijft wel erg stil. De ouwe viespeuk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef Nine. het volgende:
Eigenlijk is het best wel treurig dat je naar de sauna moet om een kale kano in het echt te zien...
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat schuurt de endeldarm zo lekker.
Gezien je hoeveelheid posts is dit niet aannemelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik werk, hetgeen af en toe mijn aandacht vereist.
Bij de SOA poli zeiden ze dat het eerder aan het gebrek aan glijmiddel lag, maar ze wisten daar ook niet wat bloodslammen was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat schuurt de endeldarm zo lekker.
Gelet op de indeling van mijn werk wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gezien je hoeveelheid posts is dit niet aannemelijk.
Ah, Female Body Inspector?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelet op de indeling van mijn werk wel.
Gegeven de posthistorie eerder op-alle-slakken-zout-legger. Scrubzout, blijkbaar.quote:
Hij is toch ambtenaar bij hem klopt dan het vooroordeel dat deze soms niet zoveel te doen hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gezien je hoeveelheid posts is dit niet aannemelijk.
Ik zat ooit op een zware managementcursus waarbij je kon overnachten. Ik koos daar niet voor en reed altijd terug naar het woonpaleis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar wel tegen betaling. Ook het scrubzout kost tegenwoordig geld.
Dus heb ik zo zin om daar eens goed te gaan kaalkutkijken, word ik geconfronteerd met iets dat heden ten dage geld kost wat vroeger gratis was
Klacht: sauna probeert iets te goed uit de crisis te komen
Waarom denk je dat ik kale kutten ga kijken.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kale kutten ga kijken.
Lekker toch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kale kutten ga kijken.
Dan doe je toch een dna testquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat ooit op een zware managementcursus waarbij je kon overnachten. Ik koos daar niet voor en reed altijd terug naar het woonpaleis.
Maar er was een man van in de 50 en een vrouw van 30. Ze waren beide getrouwd met hun vrouw en man en hadden ook kinderen. Maar op de eerste dag van de cursus konden ze het té goed met elkaar vinden.
De volgende ochtend kwamen ze beiden laat aan in de cursuszaal. De man was nog even een sauna gaan pakken en de vrouw wou dat ook en ze kwamen elkaar daar tegen en hadden een 'leuke' tijd.
9 maanden later moest de vrouw werpen. De man had in de cursusgroep rondbazuint dat het zijn kind was. Beide echtgenoten van hun kwamen erachter. De vrouw scheidde van de man die de vrouw van 30 had bevrucht. De vrouw van 30 bleef tegen haar man volhouden dat het zijn kind was
In mijn geval wel want ik omring me alleen maar met mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:40 schreef Bruinie het volgende:
Ik wil wel eens naar zo’n sauna maar ik ben bang dat er dan geen mooie dames zijn
Rijg je ze dan ook aan je paal?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In mijn geval wel want ik omring me alleen maar met mooie vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |