Dit wordt zíjn jaar!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Tien jaar geleden was de mooiste dag in het leven van Sep de ééndagsvlieg.
Ik heb het idee dat Emil nog niet helemaal zeker is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:56 schreef wimderon het volgende:
***** Wout van Aert
**** Tom Pidcock, Kasper Asgreen
*** Sonny Colbrelli, Florian Senechal, Zdenek Stybar, Yves Lampaert, Matej Mohoric
** Jasper Stuyven, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Anthony Turgis, Alexey Lutsenko, Alessandro Covi, Ethan Hayter, Stefan Küng, Tim Wellens, Fernando Gaviria, Bryan Coquard, Jordi Meeus, Tiesj Benoot, Gianni Moscon, Victor Campenaerts, Florian Vermeersch, Stan Dewulf, Peter Sagan
* Sep Vanmarcke, Mike Teunissen, Jhonatan Naravez, Ivan Garcia Cortina, Sven Erik Bystrøm, Edward Theuns, Amaury Capiot, Magnus Sheffield, Connor Swift, Marco Haller, Nils Politt, Markus Hoelgaard, Nils Eekhoff, John Degenkolb, Simon Clarke, Greg van Avermaet, Oliver Naesen, Michael Valgren, Alex Aranburu, Rasmus Tiller, Sebastian Molano, Damien Touzé, Søren Kragh, Jasper de Buyst, Tosh van der Sande, Jens Keukeleire, Jonas Rutsch, Arne Marit, Edvald Boasson Hagen, Loic Vliegen, Heinrich Haussler , Philippe Gilbert, Dimitri Claeys, Michael Gogl
Roy Sentjensgodquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:50 schreef Marcoss het volgende:
De erelijst van Kuurne is eigenlijk beter dan die van de Omloop
En Ordowski, betrokken in de fatale val van Kivilevquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die wint voor veel-net-niet-winnaar Leif Hoste.
Bobbie Traksel heeft hem ook gewonnen. Al was dat wel een mooie editie.quote:
Ik hoop dat er geen Belg wint.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop voor de organisatie dat er straks geen Rus wint.
Maar de kans dat dit gebeurd is bijzonder klein
Als een Rus wint eet ik mijn schoen op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wintquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeker zonder 1 enkele Rus op de startlijst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mijn best doen iemand te bombarderen tot halve Rus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wint
Je kan rus-tig slapen denk ik, en je bankrekening ook. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wint
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Je kan rus-tig slapen denk ik, en je bankrekening ook. Zal wel loslopen allemaal.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zeker zonder 1 enkele Rus op de startlijst.
Daarom ook.quote:
Om te precies te zijn 0.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel Russen starten er vandaag?
En bij de vrouwen?quote:
Daar zie ik ook zo snel geen Russin op de startlijst staan.quote:
Kom je goed wegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar zie ik ook zo snel geen Russin op de startlijst staan.
Mensonterend. Enige ergere optie ware Van Gucht in plaats van Gummiberen geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marijn de Vries en Bert de Backer
Hebben we ooit een slechtere tafel gehad?
Leffe is geen bier. Duvel of Chouffe beste opties.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Ik ga misschien toch even snel een Belgisch biertje kopen, om de officieuze opening van het (Vlaamse) wielerseizoen te vieren.
Affligem, Leffe of Grimbergen, wat denken jullie?
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Een vrouw die over koers kan babbelen in min of meer coherente zinnen. Inhoud onbelangrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat zien ze in België toch in Marijn.
Ploegsteert natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Ik ga misschien toch even snel een Belgisch biertje kopen, om de officieuze opening van het (Vlaamse) wielerseizoen te vieren.
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Sint Bernardus Abt 12.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Westvleteren 12. Of Oude Kwaremontquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Colbrelliquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder Mathieu en Alaphilippe en met een afgetakelde Sagan, Pidcock nog niet in vorm zijn de echte grote namen toch wel beperkt.
Een Kwaremont natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
In die categorie hebben wij Anette Gerritsen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een vrouw die over koers kan babbelen in min of meer coherente zinnen. Inhoud onbelangrijk
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja sorry dit was een slechte poging om een paar users op te naaien
Die was pas 3 toen Gilbert de Omloop won.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is Sheffield, niet Turner, beste Karrel.
Wist je dat Sheffield behalve wielrenner (lees: weg, mountainbike en veld) ook skiër, triatleet en American footballer is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die was pas 3 toen Gilbert de Omloop won.
Geen bier in huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk biertje drinken we tijdens de koers?
Waarom ben je zo vervelend sinds kortquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk biertje drinken we tijdens de koers?
Sinds kort pas?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vervelend sinds kort
Wat is hier vervelend aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vervelend sinds kort
Ik ben denk ik in NWS soms wel vermoeiend omdat ik daar graag tegen de schenen schop van mensen met een vrij rechts/populistische meningquote:
Campenaerts ook op achterstand.quote:
Niet teruggelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vragen vragen die net al gesteld zijn
Je bent altijd welkom bij de NOS met Danny & Maducquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:59 schreef Szura het volgende:
Ernstig vervelend dat we met Karrul opgescheept zitten trouwens
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij de NOS met Danny & Maduc
Geen bewussie neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was niet bewust?![]()
Dan neem ik m'n woorden terug.
Joris en Staf las ik hier, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij de NOS met Danny & Maduc
Doen we allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vragen vragen die net al gesteld zijn
Weinig geleerd van Mathieu in Spanje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:04 schreef Felagund het volgende:
Het is niet de dag van Vocsnor tot nu toe.
Omdat ze de topfavoriet in hun ploeg hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel irritant nadat Jumbo ook echt op kop gaatWaarom...
Ze willen winnen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel irritant nadat Jumbo ook echt op kop gaatWaarom...
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joris en Staf las ik hier, toch?
Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe duo Karl en Jose. ik vraag het voor een vriend
We hebben altijd getraind op dalen. Maar vroeger ging ik minder goed naar beneden, ik was voorzichtiger. Als je een goede conditie hebt, heb je daar minder last van en zijn je reflexen beterquote:
Je had ook een rubbertje kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet m’n dochter over een half uur naar schaatsen brengen. Mis ik net de finale.
Dat lijkt me dan ook niet meer dan gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben denk ik in NWS soms wel vermoeiend omdat ik daar graag tegen de schenen schop van mensen met een vrij rechts/populistische mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
owquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je had ook een rubbertje kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of zijn jullie hierdoor massaal terug op NOS gaan kijken
Tot nu toe valt het prima mee; vrees wel wanneer het spannend wordt, Karl erg emotioneel gaat reageren (remember MSR 2011)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of zijn jullie hierdoor massaal terug op NOS gaan kijken
De koers is ook enorm passief.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deceuninck is opmerkelijk passief tot zover
Hij is een verstandige man geworden sinds hij vader is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:20 schreef Steven184 het volgende:
GvK..die zal het wel zwaar hebben gehad in coronaire met de clubs dicht
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je had ook een rubbertje kunnen gebruiken.
Gun hem het wel, toffe gastquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Tiesj maakt straks met een beetje geluk nog kans op de winst ook.
Goede kans dat ze gaan pokeren inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Tiesj maakt straks met een beetje geluk nog kans op de winst ook.
Een dwerg met bodywarmer toevallig?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:26 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Ik heb sterk het idee dat QuickStep momenteel iemand uit de entourage van Movistar mist...
Is dit Jody?quote:
Gek heh als je twee grootste concurrenten nog een ploegmaat mee hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:35 schreef DIJK het volgende:
Sonny is wel een beetje een sleper inderdaad
Die is niet van de melkboer.quote:
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:36 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of Tiesj nog een aanval kan plaatsen zo
Als alles weer bij elkaar komt, dan wint Van Aert alsnog gemakkelijk de sprint.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:40 schreef wimderon het volgende:
Ik vraag me toch af of het slim is om de situatie met die groep weg te geven.
Makkelijk? Met Colbrelli erbij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als alles weer bij elkaar komt, dan wint Van Aert alsnog gemakkelijk de sprint.
Een uitgepierde Benoot die in zijn eentje een groep van 30 man gaat controleren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als alles weer bij elkaar komt, dan wint Van Aert alsnog gemakkelijk de sprint.
Of ik trek mijn woorden terugquote:
En die betonplaten lopen ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelend vals plat altijd dit stuk.
Ambetantquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelend vals plat altijd dit stuk.
Frenkiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat Karl enkel “Wout” zegt is net zo stront vervelend als die verstandelijk uitgedaagden die het de ganse tijd hebben over “Max”.
'Mathieu'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat Karl enkel “Wout” zegt is net zo stront vervelend als die verstandelijk uitgedaagden die het de ganse tijd hebben over “Max”.
En zelf dan is er eentje NOG erger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Een paar jaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Red Bull sponsor van Wout.
Al een jaar of 5.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Al een jaar of 5?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een paar posts later gecorrigeerdquote:
Januari 2018.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Geeft niet Slobquote:
Wel op de weg ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Volgens mij is het wel nieuw dat ie met een Red Bull helm fietst toch?
Of ik ga nu ook door de mand vallen
Heeft ie al eerder gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Ik vrees dat dat ook niet klopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar nooit eerder zo'n duidelijk gesponsorde helm!
Jawel, in het veld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar nooit eerder zo'n duidelijk gesponsorde helm!
Al jaren bij veldrijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Zo, dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze wout willen terug pakken moeten ze beginnen rondrijden.
Zo dat zijn ook teksten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je wilt winnen zul je als eerste over de eindstreep moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |