Leffe is geen bier. Duvel of Chouffe beste opties.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Ik ga misschien toch even snel een Belgisch biertje kopen, om de officieuze opening van het (Vlaamse) wielerseizoen te vieren.
Affligem, Leffe of Grimbergen, wat denken jullie?
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Een vrouw die over koers kan babbelen in min of meer coherente zinnen. Inhoud onbelangrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat zien ze in België toch in Marijn.
Ploegsteert natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Ik ga misschien toch even snel een Belgisch biertje kopen, om de officieuze opening van het (Vlaamse) wielerseizoen te vieren.
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Sint Bernardus Abt 12.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Westvleteren 12. Of Oude Kwaremontquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
Colbrelliquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder Mathieu en Alaphilippe en met een afgetakelde Sagan, Pidcock nog niet in vorm zijn de echte grote namen toch wel beperkt.
Een Kwaremont natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Of een Duvel of Chouffe.
Lastig.
In die categorie hebben wij Anette Gerritsen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een vrouw die over koers kan babbelen in min of meer coherente zinnen. Inhoud onbelangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |