Ik hoop dat er geen Belg wint.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop voor de organisatie dat er straks geen Rus wint.
Maar de kans dat dit gebeurd is bijzonder klein
Als een Rus wint eet ik mijn schoen op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wintquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeker zonder 1 enkele Rus op de startlijst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mijn best doen iemand te bombarderen tot halve Rus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wint
Je kan rus-tig slapen denk ik, en je bankrekening ook. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt mn hele bankrekening als een Rus vandaag Omloop wint
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Je kan rus-tig slapen denk ik, en je bankrekening ook. Zal wel loslopen allemaal.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zeker zonder 1 enkele Rus op de startlijst.
Daarom ook.quote:
Om te precies te zijn 0.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel Russen starten er vandaag?
En bij de vrouwen?quote:
Daar zie ik ook zo snel geen Russin op de startlijst staan.quote:
Kom je goed wegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar zie ik ook zo snel geen Russin op de startlijst staan.
Mensonterend. Enige ergere optie ware Van Gucht in plaats van Gummiberen geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marijn de Vries en Bert de Backer
Hebben we ooit een slechtere tafel gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |