Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe duo Karl en Jose. ik vraag het voor een vriend
We hebben altijd getraind op dalen. Maar vroeger ging ik minder goed naar beneden, ik was voorzichtiger. Als je een goede conditie hebt, heb je daar minder last van en zijn je reflexen beterquote:
Je had ook een rubbertje kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet m’n dochter over een half uur naar schaatsen brengen. Mis ik net de finale.
Dat lijkt me dan ook niet meer dan gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben denk ik in NWS soms wel vermoeiend omdat ik daar graag tegen de schenen schop van mensen met een vrij rechts/populistische mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
owquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je had ook een rubbertje kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |