Onderschat het niet, maar Rusland kennende zouden ze iedere overwinning of centimeter gewonnen land wel groots brengen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we dat onderschatten wellicht achterwege moeten laten, zo gezien de afgelopen 12 uur
Er zijn wellicht geen livestreams bij de troepenbewegingen, maar goed.
Zolang het gebakkelei niet verder gaat spetteren op/in NAVO territoria, zal het niet (uiteen) gaan spatten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop alleen dat dit niet volledig wereldwijd ook uit de klauwen gaat lopen, laten we ons er militair ABSOLUUT niet mee gaan bemoeien, dit is Rusland zijn eigen gevecht. Zo'n invasie brengt toch vooral een eigen dynamiek met zich mee, een eigen logica, een soort verstoring in het wereldwijde equilibrium, waardoor dingen veel onvoorspelbaarder worden.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pas op voor Russische desinformatie. Het probleem is dat Kyiv redelijk dicht bij Wit-Rusland ligt.
Je zou nog bijna gaan denken dat dictators niet zo heel veel om het welzijn van hun onderdanen geven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoor hier nog niets over op nieuwskanalen. Het lijkt me ook heel bijzonder dat je bij een invasie niet met een hele grote boog om dit gebied heen gaat. Waarom je troepen daar aan blootstellen, er is daar helemaal niets
Ze dragen niet allemaal een GPS tracker mee he PietjePuk2000quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee de bronnen zijn ongekend matig tot nu toe, ik had echt een betere informatievoorziening verwacht. Wil ook graag weten welke stukken nu al in handen zijn van de Russen, hoeveel landtroepen er worden ingezet etc.
Volgens mij was dat RA1, waarin Stalin je een heel dorp liet uitmoorden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is C&C1 toch? Volgens mij moest je dan burgers doden als je namens de russen speelde. SIck.
Ja met RA1 kon je als Soviet-Unie burgers neerknallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Dit is Red Alert1.
Gelukkig geloof ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
als God het wil dan stopt deze waanzin
Kijk dit is top. Het lijkt nog mee te vallen maar Oekrane moet wel heel snel een aaneengesloten front gaan vormen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pas op voor Russische desinformatie. Het probleem is dat Kyiv redelijk dicht bij Wit-Rusland ligt.
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Oekraners kunnen dus wapens ophalen als ze dat willen.
Stel Nederland zou aangevallen worden en Rutte zegt dat we allemaal een wapen kunnen halen om Nederland te verdedigen. Zouden jullie dit doen?
De altijd jankende Pieter Omtzigt. Misschien heeft ie nog een Russische getuige die van pas kan komen in deze zaak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
"Gaaf land!"
(Dit is de assistente van Omtzigt)
Waar zouden we die vandaan moeten halenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Stel Nederland zou aangevallen worden en Rutte zegt dat we allemaal een wapen kunnen halen om Nederland te verdedigen. Zouden jullie dit doen?
Ja, al is het maar omdat er dan ineens allemaal hersendode tokkies met wapens op straat lopenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Ik zou 'm halen om mezelf om het leven te kunnen brengen als de vijand op het punt staat mij te pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Dat account was eerder vandaag fakenews aan het verspreiden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hier ook een andere bron dat er soldaten Chernobyl binnen zouden zijn gegaan (waar geen kip woont).
Uiteraard, Nederlanders willen alles wat gratis is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Never waste a good crisis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
"Gaaf land!"
(Dit is de assistente van Omtzigt)
Uiteraard, ben geen millenial.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef Restyler het volgende:
Nee Nederlanders willen bij een aanval op Nederland safe-spaces voor sneeuwvlokjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Uiteraard, Nederlanders willen alles wat gratis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |