Oh Greg, kun je iets anders dan een enorme hekel aan dat jong hebben! (echt he, in real life had ik hem zooo geslagen.., zo'n irritante en tegelijk zo totaal naief)quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:04 schreef TommyL0204 het volgende:
En weer heerlijke Tom en Greg gesprekken tijdens die speech
Ik vond hem in seizoen 1 nog echt iets te veel een karikatuur. De lollige noot. Zo kan je toch gewoon niet zijn?quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:25 schreef LC01 het volgende:
[..]
Oh Greg, kun je iets anders dan een enorme hekel aan dat jong hebben! (echt he, in real life had ik hem zooo geslagen.., zo'n irritante en tegelijk zo totaal naief)
'Oh does that make me the number 2, runner up?' Wait whut, in welk universum denk hij werkelijk serieus mee te tellen in dit bedrijf?!
Greg mag wel de hele tijd mee met de grote jongens. Niet zo raar dat hij daar iets uit probeert te krijgen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem in seizoen 1 nog echt iets te veel een karikatuur. De lollige noot. Zo kan je toch gewoon niet zijn?
Inmiddels ben ik aan hem gewend.
Tom is wel echt van sukkeltje en "de man van" naar "net zo'n klootzak als de rest" gegaanquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Tom werd al geschoffeerd, of eigenlijk de waarheid verteld, Greg telt zelfs wat dat betreft niet eens mee. Het lijkt me nog steeds om Tom als nieuwe CEO te zien, al is het alleen maar om Shiv te zien kronkelen.
Kut, dit wilde ik nog niet lezenquote:
Dit wilde ze vertellen tijdens dat etentje wat ze wilde plannenquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:45 schreef LC01 het volgende:
Vond het zeker niet de slechtste aflevering tot nu toe. Eigenlijk wel leuk juist hoe Matsson zich als een soort Elon Musk opstelt (doet het voorkomen of hij niet van bullshit houdt en gewoon recht door zee wil onderhandelen maar ondertussen die locatie etc, duidelijk gericht op allerlei mind twists), maar ook Kendall die overduidelijk heel erg heen en weer gaat tussen wel verkopen, niet verkopen, met ATN, zonder, hij zit wel op zijn plek nu maar heeft er ook best wat moeite mee.
Roman weer heerlijk zichzelf, Shiv die bijna overloopt nu naar Mattson, benieuwd of ze Tom nog gaat vertellen dat ze zwanger is (en is ze dat nog wel? zit gewoon vrolijk aan de sterke drank, of deed ze alsof ze dronk?)
Mooiste vond ik wel de vlucht terug. En daar ging de 'bye bye list' maar ook de stiekeme foto die Shiv maakte, blijft mega gekonkel deze familie onderling.
Wat is t toch ook een nerd ook hequote:
Dat verwacht ik ook, maar tegelijkertijd... ze heeft wel eens valsere dingen gedaan...quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit wilde ze vertellen tijdens dat etentje wat ze wilde plannen
Kieran wordt ook voor het eerst in zijn carrière naar voren geschoven als Emmy kandidaat in de categorie Lead Actor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:14 schreef golfer het volgende:
Ik vond het weer een prima aflevering en vooral de teksten die uit de mond van Shiv en Roman komen zijn soms briljant fout.
Sowieso vind ik Kieran Culkin, die Roman speelt geweldig spelen.
En hij speelt zelf ook mee. Dat kleine broertje met het brilletje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Roman is de broer van die jongen uit Home Alone.
Net ontdekt 😁
Als ?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
En hij speelt zelf ook mee. Dat kleine broertje met het brilletje.
Ik meende ook wel te zien, vooral bij Ken, dat ze eigenlijk gewoon niet weten wat ze moeten zonder al hun bedrijven, ze ontlenen hun identiteit hier natuurlijk heel erg aan en het lijkt ook het enige dat die drie bijeen houdt en ze status en aanzien geeft. Na de verkoop zijn ze gewoon het zoveelste stelletje rijke niksnutten.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef Heph844 het volgende:
Haha wat een wannabees zijn Ken en Roman toch ook hè. Worden totaal overbluft in de onderhandelingen, en als ze dan de deal proberen te torpederen behalen ze per ongeluk een topresultaat
Dat was eigenlijk ook de conclusie in de finale van seizoen 1 van Connor. Zonder Waystar zouden ze alleen maar nobody's met veel geld zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 00:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik meende ook wel te zien, vooral bij Ken, dat ze eigenlijk gewoon niet weten wat ze moeten zonder al hun bedrijven, ze ontlenen hun identiteit hier natuurlijk heel erg aan en het lijkt ook het enige dat die drie bijeen houdt en ze status en aanzien geeft. Na de verkoop zijn ze gewoon het zoveelste stelletje rijke niksnutten.
Zoals vader al zei: '…you're not serious people'.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef Heph844 het volgende:
Haha wat een wannabees zijn Ken en Roman toch ook hè. Worden totaal overbluft in de onderhandelingen, en als ze dan de deal proberen te torpederen behalen ze per ongeluk een topresultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |