De mooiste story arch wat mij betreft, al heb ik ook geweldig genoten van Kieran Culkinquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef LC01 het volgende:
[..]
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.
Eens, Shiv gereduceerd tot arm candy en dat wilde Tom ook even laten merken tijdens die laatste scène in de auto.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef LC01 het volgende:
[..]
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.
Mijn interpreatie was anders hoor, ze zitten als gelijken in de auto, namelijk als helemaal niemand meer. Twee lege hulzen.... maar daarmee wel gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, Shiv gereduceerd tot arm candy en dat wilde Tom ook even laten merken tijdens die laatste scène in de auto.
Dat neerleggen van zijn hand en vragen om haar hand kwam meer over als een bevestiging van Shiv van obedience/fealty dan iets 'bijleggen'.
Gedurende de serie had Shiv wmb altijd de overhand door haar positie en was Tom de voetveeg of diegene die zich in het zwaard zou laten vallen. Nu op het einde zijn de rollen omgedraaid en is hij mentaal sterker dan Shiv, die zich neerlegt bij haar rol als aanstaand moeder en vrouw van..quote:
Was toch een overduidelijke verwijzing naar een bindi?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
Nee, was een verwijzing naar de verdeling van de erfenis met dat stickergedoe van Connor. Greg is het erfstuk uit de familie wat Tom heeft geclaimd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Was toch een overduidelijke verwijzing naar een bindi?
Zulke weetjes na afloop maakt de serie eigenlijk alleen nog maar briljanterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:53 schreef Em31 het volgende:
Tom zijn achternaam was een behoorlijk grote hint, deze persoon had het in 2021 al door:
[ twitter ]
Aflevering 1 van het eerste seizoen eindigde ook met baseball.
Dit jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee, was een verwijzing naar de verdeling van de erfenis met dat stickergedoe van Connor. Greg is het erfstuk uit de familie wat Tom heeft geclaimd.
Volgens mij is Tom niet het type dat zich verdiept in andere culturen ;-)
Ik zag het een beetje als Kendall die wel zou willen springen in de Hudson, maar er liep nog de bodyguard bij dus zelfs dat was hem waarschijnlijk niet succesvol gelukt. Z'n leven niet, en het eventueel beeindigen er van.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
Eh Nero en Sporus? Het was ook geen verwijzing naar het verdelen, het was het verdeelsysteem.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee, was een verwijzing naar de verdeling van de erfenis met dat stickergedoe van Connor. Greg is het erfstuk uit de familie wat Tom heeft geclaimd.
Volgens mij is Tom niet het type dat zich verdiept in andere culturen ;-)
Dat is wel een kwalbak, ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:53 schreef JDx het volgende:
Ik vond het eigenlijk een kuteinde, ik haatte die Matsson al vanaf het begin, dacht dat ie er snel uit geschreven werd en op het einde krijgt ie de company...
Er zaten überhaupt weinig sympathieke karakters in, dat maakt de serie ook zo mooi.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:53 schreef JDx het volgende:
Ik vond het eigenlijk een kuteinde, ik haatte die Matsson al vanaf het begin, dacht dat ie er snel uit geschreven werd en op het einde krijgt ie de company...
Precies dit. Absoluut één van de beste series die ik gezien heb. Zal het nog vele malen herkijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:36 schreef Gehrman het volgende:
Fantastisch einde van een sublieme serie. Het beste wat ik in jaren heb gezien. Waanzinnig
Dat gevoel heb ik er (helaas) niet aan overgehouden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:11 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Zal het nog vele malen herkijken.
Vele malen weet ik niet, maar wel erg goedquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:11 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Precies dit. Absoluut één van de beste series die ik gezien heb. Zal het nog vele malen herkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |