Oekrane heeft eerst een hele lange tijd geswitcht tussen Russisch en Westers georienteerde presidenten, en ook de Russische dreiging is helemaal niet 30 jaar lang aanwezig geweest, dat is allemaal veel meer van de afgelopen 10-15 jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Alpha0 het volgende:
Ergens heeft Oekrane 30 jaar lang zitten slapen. Alle tijd om een sterk leger op te bouwen natuurlijk. Je bent met 40 miljoen man. Dat is niet niks. Snap dat het in een door en door corrupt land iets anders gaat maar toch.
Afghanistan, Kosovo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel te zeggen dat hun leger zich nergens mee bemoeit en zich ook niet pro-actief opstelt.
Om 4 uur? Jazeker. 3.38 - 4.10 is dat inmiddels ongeveer toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan slaap ik toch mensWas het niet de gewone nachtelijke downtime?
Dat lijkt me een uitstekend idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In Nederland heb je veel etnische Turken. Laten we Rotterdam aan Turkije geven.
Dat is ook weer waar, maar dat er echt geen enkel tegenstand lijkt te zijn op die video's vind ik wel heel apart.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel commandocentra zullen wel aangevallen zijn. En de vraag is hoeveel weerstand individuele groepen Oekraense soldaten gaan bieden.
Nederland heeft dat ook een tijdje geprobeerd, lukte toen niet echt...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt dat bedoelde ik ook niet. Dan nog bemoeien ze zich nergens mee GENOT.
Jup, nou dan heeft Putin met onze downtime niks van doen gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 4 uur? Jazeker. 3.38 - 4.10 is dat inmiddels ongeveer toch?
Hoe lang denk je dat Nederland zich zou kunnen verdedigen tegen de Russen? 2 minuten? maximaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Evenstar het volgende:
Hebben die lui echt serieus geen enkele verdediging voor luchtaanvallen? Helicopters vliegen rond alsof het een vliegshow is, zonder tegenstand lijkt het.
Jee wat onverwacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef falling_away het volgende:
The western media is calling it an invasion but I don't see any Russian tanks rolling in.
We haven't seen any Russian troops, what we've seen is entirely lead by locals.
As for barbaric, we haven't seen any massive casualties etc. All we've seen is various arms depots burning.
Wordt allemaal gedownplayed op RT. Gaat alleen om precision strikes.
Zal wel de gewone downtime geweest zijn maar ik dacht even dat er een wereldwijde ddos aanval gevoerd werd samengaand met de inval :pquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 4 uur? Jazeker. 3.38 - 4.10 is dat inmiddels ongeveer toch?
ja om de Paus te beveiligenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zwitserland heeft een landmacht en een luchtmacht.
Wat zou er gebeuren wanneer niemand zich ergens mee bemoeit wanneer figuren als Poetin kwijlend boven de bosatlas hangen om te kijken welke soevereine staten ze zich kunnen toe-eigenen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt dat bedoelde ik ook niet. Dan nog bemoeien ze zich nergens mee GENOT.
nee zo ziet dat eruitquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nog verrassend veel van over voor een neergeschoten vliegtuig. In scene gezet?
Dat dat kanaal nog actief mag zijn op YT, er zijn zat mensen voor veel minder gecanceld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef falling_away het volgende:
The western media is calling it an invasion but I don't see any Russian tanks rolling in.
As for barbaric, we haven't seen any massive casualties etc. All we've seen is various arms depots burning.
Nederland gooit een nuke problem solved.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat Nederland zich zou kunnen verdedigen tegen de Russen? 2 minuten? maximaal.
Op twitter overigens veel filmpjes van luchtafweergeschut.
sinds wanneer heeft Zwitserland geen leger?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als landen gewoon allemaal Zwitserland willen wordenDie bemoeien zich nergens mee, geen leger niks. Het kan dus wel
Ja, natuurlijk, daarom hebben ze net ook een luchthaven bezet, da's niet voor de sier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef falling_away het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |