Wij eten wel vlees/vis/vervangers of heel soms bonen, maar echt zonder dat doen we toch niet snel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vries wel veel in van wat er overblijft, voor als ik alleen eet. En eet tegenwoordig (veel) minder vlees dan 'thuis'.
Ik snap het ook niet, in mijn eentje vind ik de helft van dat p.p. bedrag al lastig om daar aan te komen. Het is ook niet zo dat ik heel erg op de kosten let.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Maar ook het maandbedrag, hoe krijg je dat ooit voor elkaar?
En dan vervolgens willen weten hoe je kunt besparen zonder dat je überhaupt de bonnetjes nog hebt, ja, leg maar uit.
Wij gaan ook wel naar dat bedrag. Al valt alles (inc kleding) voor de baby ook onder boodschappenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
800-900 euro per maand met 2 personen, dat is echt not normal hoor.
Al is tegenwoordig 300 per maand halen met 2 wel pittig denk ik, als je een beetje verse groente wil eten en ook nog wel wil 'genieten'
Alles a-merk kopen, veel snacken, veel vlees en veel over datum laten gaan. Dan moet het lukken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, in mijn eentje vind ik de helft van dat p.p. bedrag al lastig om daar aan te komen. Het is ook niet zo dat ik heel erg op de kosten let.
900 fucking euro voor twee personen per maandquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook wel een leuke:
PietjePuk2000 in WGR / Besparen op boodschappen in een tweepersoonshuishouden
Dat wil niet altijd alles zeggen. Ik ben vrij dun, maar ik redde het wel om met een 500 gram pasta pak in slechts 3 porties op te delen toen ik jonger was (nu red ik dat niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groot lichaam is ook nadelig.
Laat die eerst dit standaardwerk maar eens verorberen:quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Nee de bronnen zijn ongekend matig tot nu toe, ik had echt een betere informatievoorziening verwacht. Wil ook graag weten welke stukken nu al in handen zijn van de Russen, hoeveel landtroepen er worden ingezet etc.
Ik vind 80 gram per keer al veelquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wil niet altijd alles zeggen. Ik ben vrij dun, maar ik redde het wel om met een 500 gram pasta pak in slechts 3 porties op te delen toen ik jonger was (nu red ik dat niet meer.).
Bedoel je Kyran of Trein?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die user die redactie sport is heb ik echt nooit in OWS, TDF, WLR, SPT of zelfs maar DRT gezien
Luguber dik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb met 8 boterhammen bij de lunch om half 5 al weer honger
heywoodu natuurlijk!quote:
Of Evenstarquote:
Dat is Kyran.quote:
Die mag dus gewoon gecanceld worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij deed die ook alleen autootje rijden en Amerikaanse sporten.
(toen ik nog actief was buiten grote evenementen om)
Dat zou wel slechte sier maken. Niet gewoon London?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
De Uefa gaat de gecancelde finale verplaatsen naar een walgelijk oliestaatje he? Odss 1,10.
Hoe is ie door z'n proeftijd gekomen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:11 schreef franklop het volgende:
Ik heb Kyran ooit aangenomen bij FOK!sport geloof ik
Jou ook toch Mex?
Dat zal de Uefa wel niet willen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou wel slechte sier maken. Niet gewoon London?
Misschien wil Orban wel mokerveel geld betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal de Uefa wel niet willen!
Door uit andere fora weg te blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is ie door z'n proeftijd gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |