En mij en @DeLuna .quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
O ja dat kan ook. Kyran dan he. Mail van Mex heb ik nog
Zie dat ik verantwoordelijk was ook voor @:Felagund
Ik doe niet mee aan hypes van het voetvolk.quote:
Ze hebben mij ook ooit geprobeerd binnen te hengelen, kun je nagaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank heeft een bult narigheid binnengehaald.
I know!quote:
Dat zal ik vast niet zijn geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook ooit geprobeerd binnen te hengelen, kun je nagaan.
Nou nou nouquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank heeft een bult narigheid binnengehaald.
1 stuk van jou en die hele frontpage staat vol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook ooit geprobeerd binnen te hengelen, kun je nagaan.
Het blijkt heywoodu te zijn geweest inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:37 schreef franklop het volgende:
[..]
I know!
[..]
Dat zal ik vast niet zijn geweest
Dankzij de Frontpage heeft ie de liefde van zijn leven gevonden. Je zou voor minder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijkt heywoodu te zijn geweest inderdaad.
De servers roken al door uitstekende stukken van R_R in Afrikaans wielrennen-topicquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 stuk van jou en die hele frontpage staat vol.
M'n voorbeschouwingen hebben wel een aantal jaar op de FP gestaan, tegenwoordig houden ze het bij een linkje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 stuk van jou en die hele frontpage staat vol.
Jij zou toch nooit zo willekeurig uitweiden over Konovalovas?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n voorbeschouwingen hebben wel een aantal jaar op de FP gestaan, tegenwoordig houden ze het bij een linkje.
Heb dat wel een paar keer gedaan ja, maar ivm rechten gedoe met die plaatjes is dat echt een kutwerk. Je moet steeds een alternatief zoeken als ie niet vrij te gebruiken is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n voorbeschouwingen hebben wel een aantal jaar op de FP gestaan, tegenwoordig houden ze het bij een linkje.
Kan me dat wel voorstellen ja. Wel fijn dat ik daar zelf niet over na hoef te denken. Of nouja, misschien eigenlijk ook wel, maar dat doen we mooi niet en voorlopig heb ik daar nog geen last van gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb dat wel een paar keer gedaan ja, maar ivm rechten gedoe met die plaatjes is dat echt een kutwerk. Je moet steeds een alternatief zoeken als ie niet vrij te gebruiken is.
Ik ben wel van het willekeurig uitweiden, maar in Litouwen ligt mijn interesse niet direct.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou toch nooit zo willekeurig uitweiden over Konovalovas?
https://www.wielerflits.n(...)rdeche-classic-2022/
Kenners weten dat het Eritreeër is. Ze mogen me altijd bellen voor gratis advies.quote:De Eritreër van Intermarché-Wanty-Gobert reed zich eerder dit seizoen ook al in de kijker door de Trofeo Alcúdia-Port d’Alcúdia te winnen.
Zijn nieuwste bijdrage:quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:49 schreef Slobeend het volgende:
FlattentheCurve gaat op de blocklist.
Wat een pareltje weerquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn nieuwste bijdrage:
[ afbeelding ]
Tweetjes van Zihni Duikbril en Chris Bitcoin kunnen we makkelijk missen inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Is dit de WLR slowchat of een wedstrijdje wie-kan-de-meest-halve-gare-linkjes-dumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |