Volgens mij denkt hij dat hij de looks wel heeft. Rare man.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:13 schreef Nine. het volgende:
Je kunt beter de 3 bovenste knoopjes van je overhemd niet openlaten als je er de looks/swag niet voor hebt
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij denkt hij dat hij de looks wel heeft. Rare man.
Die chef is wel leuk!
Hoor je ook aldoor van First Dates. Is het standaard zinnetje naast "de klik". Komt bijna altijd van de vrouwen weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Moe van steeds : ik wil iemand die meer tegengas kan geven .
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoor je ook aldoor van First Dates. Is het standaard zinnetje naast "de klik". Komt bijna altijd van de vrouwen weg.
Is verkapte taal van vrouwen dat ze een alfa vent zoeken en dat niet in hun date zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.
Met tegengas bedoelen vrouwen over het algemeen dat ze geen zoutloze, natte krant willen die overal ja en amen op zegt.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Moe van steeds : ik wil iemand die meer tegengas kan geven .
Terwijl die toch exact zelfde programma hebben? Misschien kandidaten die daar afvallen sturen ze door naar hier en vice versa.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:06 schreef Mandéra het volgende:
Deelnemersveld verandert wel de afgelopen weken. Steeds meer gay stellen en nu zelfs een Belg.
JdM wil natuurlijk wel dat er Flink wat geld wordt binnengehaaldquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:17 schreef Cherryberry het volgende:
Wat een kut-programma is het geworden zeg!
Die opzichtige product-placement tijdens het bestellen van eten, vreselijk!
Gaan ze daar voortaan ELKE aflevering vijf minuten aan besteden?! Ik ben afgehaakt!!
Nee dat is juist leuk. Hoort erbij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:21 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Het huis is groot dus moeten ze gewoon nog een bed ineen andere kamer plaatsen.
Dan is de discussie van op de bank slapen ook afgelopen .
Hij ziet het ook al helemaal zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef KraideN het volgende:
Hahaha, dit is toch echt geweldige TV. Hij trots over z'n Lego praten, terwijl zij volgens mij van binnen denkt wat een pannenkoek hebben ze mij nou weer voorgeschoteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |