Volgens mij denkt hij dat hij de looks wel heeft. Rare man.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:13 schreef Nine. het volgende:
Je kunt beter de 3 bovenste knoopjes van je overhemd niet openlaten als je er de looks/swag niet voor hebt
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij denkt hij dat hij de looks wel heeft. Rare man.
Die chef is wel leuk!
Hoor je ook aldoor van First Dates. Is het standaard zinnetje naast "de klik". Komt bijna altijd van de vrouwen weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Moe van steeds : ik wil iemand die meer tegengas kan geven .
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoor je ook aldoor van First Dates. Is het standaard zinnetje naast "de klik". Komt bijna altijd van de vrouwen weg.
Is verkapte taal van vrouwen dat ze een alfa vent zoeken en dat niet in hun date zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar wat betekend het nou precies? In de aflevering: "Er is wel een klik, maar ik wil iemand die mij tegengas geeft" Maar dan spreekt ze haarzelf tegen want dan is er gewoon géén klik. Waarom zeg je dat dan niet. Persoonlijk ben ik echt van het zo expliciet mogelijk taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |