Met tegengas bedoelen vrouwen over het algemeen dat ze geen zoutloze, natte krant willen die overal ja en amen op zegt.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Moe van steeds : ik wil iemand die meer tegengas kan geven .
Terwijl die toch exact zelfde programma hebben? Misschien kandidaten die daar afvallen sturen ze door naar hier en vice versa.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:06 schreef Mandéra het volgende:
Deelnemersveld verandert wel de afgelopen weken. Steeds meer gay stellen en nu zelfs een Belg.
JdM wil natuurlijk wel dat er Flink wat geld wordt binnengehaaldquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:17 schreef Cherryberry het volgende:
Wat een kut-programma is het geworden zeg!
Die opzichtige product-placement tijdens het bestellen van eten, vreselijk!
Gaan ze daar voortaan ELKE aflevering vijf minuten aan besteden?! Ik ben afgehaakt!!
Nee dat is juist leuk. Hoort erbij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:21 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Het huis is groot dus moeten ze gewoon nog een bed ineen andere kamer plaatsen.
Dan is de discussie van op de bank slapen ook afgelopen .
Hij ziet het ook al helemaal zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef KraideN het volgende:
Hahaha, dit is toch echt geweldige TV. Hij trots over z'n Lego praten, terwijl zij volgens mij van binnen denkt wat een pannenkoek hebben ze mij nou weer voorgeschoteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |