quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef ACT-F het volgende:
Op deze tijdlijn kun je de Russische troepenbewegingen in de gaten houden:
[ twitter ]
Moet je Poetin dan zijn gang laten gang om die wereldoorlog te voorkomen? Er zitten natuurlijk grenzen aan wat je kunt toelaten, lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lastige is dat dat echt alleen maar nog veel slechter uit kan pakken. Dan heb je in principe gewoon daadwerkelijk een derde Wereldoorlog te pakken en zijn we met z'n allen nog véél verder van huis. Verlies-verlies-situatie, dit.
Die googelde: Goedkoop huis in de Krim en klikte toen op Funda.quote:
Nederland moet gewoon stoppen met het leveren van gas aan Duitsland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hier staat de verwarming uit protest op 15 graden. #Alleensamen
Hoezo? Tegengas, diplomatieke oplossing en klaar. Alleen Oekraïne is de lul dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lastige is dat dat echt alleen maar nog veel slechter uit kan pakken. Dan heb je in principe gewoon daadwerkelijk een derde Wereldoorlog te pakken en zijn we met z'n allen nog véél verder van huis. Verlies-verlies-situatie, dit.
Dat kan nu ook wel... lekker zacht weer buiten!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hier staat de verwarming uit protest op 15 graden. #Alleensamen
Koop geen Babuska poppetjes meer !!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Bocaj het volgende:
Elke dode die daar valt kun je rechtstreeks op het conto van Putin schrijven!
Koop ook géén Russische producten meer... ehmmm kan alleen Lada of Vodka noemen eigenlijk..
Zoiets als de NAVOquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof we nooit legers van meerdere landen bij elkaar hebben gehad....
Precies, het moet een keer stoppen. Het is eigenlijk al veel te ver gegaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je Poetin dan zijn gang laten gang om die wereldoorlog te voorkomen? Er zitten natuurlijk grenzen aan wat je kunt toelaten, lijkt me.
Denk niet dat de wereld daar beter van wordt.quote:
En gaat al heel lang slecht, zet hem maar eens op een jaar.quote:
De Russen zijn nu zwak. Ik hoop dat de leiders het lef hebben om zelf economische schade te accepteren zodat we de Russische economie kunnen vernietigen. Het is nu of nooit.quote:
Precies. Zacht optreden is Poetin die straks wél overige landen inpikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je Poetin dan zijn gang laten gang om die wereldoorlog te voorkomen? Er zitten natuurlijk grenzen aan wat je kunt toelaten, lijkt me.
Géén idee... geef niet zoveel om alcohol... (nooit in verdiept wat waar vandaan komt..)quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat Smirnov in Rusland werd gemaakt?
Nou ja, ik heb ook geen idee wat 'de' oplossing zou zijn, vandaar ook het verlies-verlies-situatie. Elke mogelijke actie, of een gebrek daaraan, kent alleen maar verliezers hier. Je moet Putin zijn gang niet laten gaan, maar je moet de situatie ook niet Europa-wijd escaleren, maar ja....zie daar maar eens een balans in te vinden die wél werktquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus laten we poetin maar gewoon lekker zijn gang gaan, omdat hij weet dat het westen niks gaat doen.
Triest.
Wij tegen de wereld is toch al heel lang een klassieker in de Russische propagandaquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef Heph844 het volgende:
maar ondertussen heeft hij zichzelf volledig geïsoleerd in de wereld
De wodka Gorbatsjov vond ik vroeger erg lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat Smirnov in Rusland werd gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |