Bij hopelijk een kogel in zijn achterhoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is richting wieen waar dit ophoudt
De beurs opent pas over een uur?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik merk dat ik er wel een beetje gelaten onder ben. Als ik bijvoorbeeld naar de beurs kijk ben ik niet de enige.
Als ze zonder echt tegenwicht Oekraïne mogen innemen, gaan die landen toch niet meer serieus nemen dat zij wel veilig zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij effectiever om Oekraïne te laten voor wat het is. Er komen daar geen Europese / Amerikaanse boots on the ground. Wat helpen sancties dan nog? Dat is "after the fact" en heeft nog nooit geholpen.
Beter lijkt het mij dan om van Polen, Litouwen, Estland en Litouwen onneembare stellingen te maken. Met de boodschap erbij dat hier de grens is getrokken.
Mooi man , crypto lekker goedkoop nuquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik merk dat ik er wel een beetje gelaten onder ben. Als ik bijvoorbeeld naar de beurs kijk ben ik niet de enige.
Vond die oorlogsverklaring van vannacht ook surrealistisch overkomen, de cutscenes in Red Alert waren minder vreemdquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef Momo het volgende:
[..]
He has lost his mind, die hele tirade van een uur was echt van een narcistisch gekjes niveau.
Ik quote zaken uit worldnews livefeed op reddit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja want dat zal het doelwit zijn geweest van het Russische leger en met als enige reden dat het een Joodse pizza shop is![]()
Niet lullig naar jou bedoeld hoor maar naar de antisemitisme spijkers op laag water zoekende tweeter.
Ga jij voorop?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is dat we geen 3e WO kunnen riskeren, maar eigenlijk zouden ze gewoon het Kremlin moeten bombarderen en Poetin moeten liquideren.
Zodra er ook maar een raket, tank of militaire laars een NAVO-lidstaat raakt is het bingo, ik denk dat Poetin zo gek niet is. Al is niks meer uit te sluiten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij effectiever om Oekraïne te laten voor wat het is. Er komen daar geen Europese / Amerikaanse boots on the ground. Wat helpen sancties dan nog? Dat is "after the fact" en heeft nog nooit geholpen.
Beter lijkt het mij dan om van Polen, Litouwen, Estland en Litouwen onneembare stellingen te maken. Met de boodschap erbij dat hier de grens is getrokken.
Die oorlogsverklaring is een paar dagen geleden opgenomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die oorlogsverklaring van vannacht ook surrealistisch overkomen, de cutscenes in Red Alert waren minder vreemd
1. Lid zijn van NATOquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze zonder echt tegenwicht Oekraïne mogen innemen, gaan die landen toch niet meer serieus nemen dat zij wel veilig zijn?
Een elektromagnetische puls. Het gevolg van het gebruik hiervan is, is dat alle elektrische apparaten in de actieradius (gebied waar dit wapen wordt ingezet) dan opeens niet meer werken / kortsluiting hebben veroorzaakt in hun eigen circuits. Onklaar worden gemaakt.quote:
Ze stellen niet zoveel voor... Enkel nieuwe uitrustingen gekregen, maar strategisch gezien lijkt het er niet op dat ze wat kunnen doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef kurk_droog het volgende:
Maar Oekraïne heeft toch een goed leger. Die zullen toch wel iets kunnen?
Tegen kruisraketten doe je niet zo veel, ik vermoed dat als de tanks straks rollen ze wel flink voor hun kloten gaan krijgen met de Javelins.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef kurk_droog het volgende:
Nog voordat zogenaamd het parlement daar instemde met deze aanval...quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Die oorlogsverklaring is een paar dagen geleden opgenomen.
Dat is al bezig. De hele luchtbrug op Jasionka bv met 4700 Amerikaanse troepen naar Polen vorige week. Gister nog gingen er via Nederland Engelse helies richting de Baltsche staten. Ook de RC-135s e.d. vanaf Mildenhall vliegen missies bij de Baltische staten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet in Rusland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog voordat zogenaamd het parlement daar instemde met deze aanval...
En verder Rusland isoleren, belachelijk maken. Amerika gebruikt het nu nog als belangrijk kanaal om met Iran te praten. Besef dat even.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rusland heeft een haast onuitputtelijke bron van raketten, en een gigantische luchtmacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef kurk_droog het volgende:
Het probleem is dat de NAVO dit niet over zich heen kan laten komen. Zeker niet na Afghanistan. Dus zal er een militaire reactie komen als ze daar klaar voor zijn. Dat is dan WOIIIquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze zonder echt tegenwicht Oekraïne mogen innemen, gaan die landen toch niet meer serieus nemen dat zij wel veilig zijn?
Dit dus. Volgens Lavrov was het ook geen oorlog maar een speciale militaire aktie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die oorlogsverklaring van vannacht ook surrealistisch overkomen, de cutscenes in Red Alert waren minder vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |