Doorstoten naar Nederland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar willen die mensen heen gaan? Buitenland?
Ik vind het wel 'toevallig' dat het vlak na het 'eind' van de corona crisis komt. Landen denken zich daar weer van te herstellen en boem, shit hits the fan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja, is er al een leuk complot bedacht hoe dit past binnen de great reset?
Typte hij veilig vanaf zijn laptopje in een vinexwijk in Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nope, de wereld is extreem overbevolkt. Laten begaan. Oorlog heeft de mens altijd gevoerd het is een eigenschap van de soort. Berusten en vermijden is het adagium.
Wat jij verwacht is nu al een paar keer niet echt goed uitgepakt hè.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze willen de provincies in het oosten veiligstellen en doen dat met veel bombarie.
Ik verwacht geen totale oorlog.
Maar blijf jezelf vooral als een kleine kleuter op de borst kloppen.
Ik vermoed dat veel Ukrainers niet onder een Putin dictatuur willen leven. Hoeveel tijd er nog is daaraan te ontkomen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar willen die mensen heen gaan? Buitenland?
Ik open de eerste de beste wappiegroep op Telegram:quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja, is er al een leuk complot bedacht hoe dit past binnen de great reset?
Ik hoop op eindelijk een Rus die Putin afmaakt. Met een levende Putin stopt dit nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dus begonnen.
Ondanks dat ik medelijden heb met de dienstplichtigen en andere soldaten hoop ik op veel Russische doden. Op een andere manier stopt dit niet.
Het grootste probleem met dit soort figuren is dat ze op een gegeven moment en steeds meer paranoïde worden en zich alleen nog maar omringen met ja-knikkers. Dat filmpje van die veiligheidsadviseur was echt niet bestquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed plan, maar sowieso heel lastig. Hij zit vooral binnen in gebouwen met 100+ man beveiliging.
Ik hoop dat de Russische soldaten massaal de wapens neerleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dus begonnen.
Ondanks dat ik medelijden heb met de dienstplichtigen en andere soldaten hoop ik op veel Russische doden. Op een andere manier stopt dit niet.
Cuck mentaliteit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nope, de wereld is extreem overbevolkt. Laten begaan. Oorlog heeft de mens altijd gevoerd het is een eigenschap van de soort. Berusten en vermijden is het adagium.
Die wou dat ie zo'n Leipe helicopter had.quote:
Dat valt ontzettend mee of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De roebel is compleet ingestort tegenover de dollar, record low.
Het gaat Rusland niet helpen in combinatie met uit SWIFT gezet worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:47 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee of ligt dat aan mij?
Geef vooral je mening maar leer dat eens zonder de ander te kijk te willen zetten, succes!quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij verwacht is nu al een paar keer niet echt goed uitgepakt hè.
In Lviv ging het alarm toch ook af?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Bijgewerkte kaart.
Nope, Ik heb verblijf in Costa Rica en de UK, naast Nederland. Spreek vele talen en neem de oorlogzuchtige eigenschap van de soort zeer serieus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Typte hij veilig vanaf zijn laptopje in een vinexwijk in Schubbekutteveen.
Ja vanwege bombardementen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Lviv ging het alarm toch ook af?
Doen ze niet. Zijn helemaal gebrainwashed al die jaren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Russische soldaten massaal de wapens neerleggen.
Ja. Maar staat niet op de kaart dusquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja vanwege bombardementen.
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:49 schreef 297534 het volgende:
Het goede nieuws is dat de Amerikaanse inlichtingendiensten nog goed op orde zijn.
Weet niet zeker, zie paar sterretjes zonder naam, misschien onbevestigd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Maar staat niet op de kaart dus
Zeker, maar ook Swift houden ze lang vol als het moet door te compenseren. Maar even serieuze vraag, alle bronnen die ik heb laten een kleine daling van de Roebel zien. Ik zie alleen het nieuws het hebben over een instorting. Heb jij het van het nieuws of zie jij iets anders dan wat ik zie? Ook futures van de AEX vindt ik heel matig reagerenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat Rusland niet helpen in combinatie met uit SWIFT gezet worden.
Niemand heeft ook aangegeven de Russen in Oekraïne te gaan stoppen. Militair dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niemand gaat Putin stoppen, vanwege de nucleaire dreiging. Binnen nu en 5 dagen is de huidige regering van Ukraine volledig verworpen met deze snelheid. Het Russisch leger is zo ongelooflijk ervaren. Wat had die Zelenskyy dan ook gedacht?
Als je googled roebel versus dollar, zie je dat het een grote ineenzakken gaande is tegenover de dollar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:51 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zeker, maar ook Swift houden ze lang vol als het moet door te compenseren. Maar even serieuze vraag, alle bronnen die ik heb laten een kleine daling van de Roebel zien. Ik zie alleen het nieuws het hebben over een instorting. Heb jij het van het nieuws of zie jij iets anders dan wat ik zie? Ook futures van de AEX vindt ik heel matig reageren
Ja ook dat hadden we kunnen zien aankomen maar deden we niets. Je moet nooit met russen handelen. Nooitquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:47 schreef StephanL het volgende:
Rip onze economie en levensonderhoud
Opvallend niet Lviv, de nieuwe hoofdstadquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Bijgewerkte kaart.
Graan kan 10% duurder worden bij blokkade van Oekraiense havens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:26 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daarmee overschat je wel de import van andere zaken dan brandstoffen vanuit Rusland. Voedsel dat wij importeren komt amper uit Rusland. Ja, prijzen zullen iets stijgen, maar ik verwacht echt geen gekke dingen de komende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |