Doorstoten naar Nederland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar willen die mensen heen gaan? Buitenland?
Ik vind het wel 'toevallig' dat het vlak na het 'eind' van de corona crisis komt. Landen denken zich daar weer van te herstellen en boem, shit hits the fan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja, is er al een leuk complot bedacht hoe dit past binnen de great reset?
Typte hij veilig vanaf zijn laptopje in een vinexwijk in Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nope, de wereld is extreem overbevolkt. Laten begaan. Oorlog heeft de mens altijd gevoerd het is een eigenschap van de soort. Berusten en vermijden is het adagium.
Wat jij verwacht is nu al een paar keer niet echt goed uitgepakt hè.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze willen de provincies in het oosten veiligstellen en doen dat met veel bombarie.
Ik verwacht geen totale oorlog.
Maar blijf jezelf vooral als een kleine kleuter op de borst kloppen.
Ik vermoed dat veel Ukrainers niet onder een Putin dictatuur willen leven. Hoeveel tijd er nog is daaraan te ontkomen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar willen die mensen heen gaan? Buitenland?
Ik open de eerste de beste wappiegroep op Telegram:quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja, is er al een leuk complot bedacht hoe dit past binnen de great reset?
Ik hoop op eindelijk een Rus die Putin afmaakt. Met een levende Putin stopt dit nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dus begonnen.
Ondanks dat ik medelijden heb met de dienstplichtigen en andere soldaten hoop ik op veel Russische doden. Op een andere manier stopt dit niet.
Het grootste probleem met dit soort figuren is dat ze op een gegeven moment en steeds meer paranoïde worden en zich alleen nog maar omringen met ja-knikkers. Dat filmpje van die veiligheidsadviseur was echt niet bestquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed plan, maar sowieso heel lastig. Hij zit vooral binnen in gebouwen met 100+ man beveiliging.
Ik hoop dat de Russische soldaten massaal de wapens neerleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dus begonnen.
Ondanks dat ik medelijden heb met de dienstplichtigen en andere soldaten hoop ik op veel Russische doden. Op een andere manier stopt dit niet.
Cuck mentaliteit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nope, de wereld is extreem overbevolkt. Laten begaan. Oorlog heeft de mens altijd gevoerd het is een eigenschap van de soort. Berusten en vermijden is het adagium.
Die wou dat ie zo'n Leipe helicopter had.quote:
Dat valt ontzettend mee of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De roebel is compleet ingestort tegenover de dollar, record low.
Het gaat Rusland niet helpen in combinatie met uit SWIFT gezet worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:47 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |