quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Dusse Tobias of Salar krijgt immuniteit zo?
Ik vrees dat dat niet eens helpt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef Gert het volgende:
Oke BB, gooi er drank in. Het moet minder braaf.
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Gert het volgende:
Salar zal zicht toch wel herinneren dat Kristov erover begon..
Nou ja, al helpt het maar een béétje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet eens helpt.
Ja precies dit denk ik ook altijd..... !!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.
Mja. Maar BB zorgt wel dat zo'n opdracht geen al te passieve ontvangst krijgt bij de slachtoffers, lijkt me?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.
Als je alleen uitzendingen kijkt, dan kan dat gebeuren. Is ook wat de febo je wil doen geloven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begin stiekem Nawel leuker te vinden
Daar lijkt het wel een beetje op. Nawel zit in een flow en gaat uiteindelijk winnen. Zo is het plan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
. Is ook wat de febo je wil doen geloven.
Relaxter is ze zeker. Ze ligt nog meer dan ze al lag 😉quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op. Nawel zit in een flow en gaat uiteindelijk winnen. Zo is het plan.
Al hoor je de andere bewoners ook wel zeggen dat Nawel veel relaxter/opener etc. is geworden.
Maar misschien moésten ze dat wel zeggen, van de FEBO.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Gert het volgende:
Dus hier gaat Grace over liégen, ook tegen Tobias.![]()
En sterf met die 'kippendans'
Hij doet graag zieligquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp toby niet zo goed hij heeft zojuist met schieten en pin van Grace gekregen
Ik kan hier zo emo van wordenquote:
Gelukkig is er Kriéstov. Die doet graag vrolijk. Want da is-ie hè: vrolijk.quote:
Hij is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is er Kriéstov. Die doet graag vrolijk. Want da is-ie hè: vrolijk.
om het spannend te houden hè...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom laten ze het gewoon niet allemaal even zien voor ons, grace weten we nu niet zeker
Haar Dago zal het wel rustig vinden thuis zolang ze weg isquote:
Toch niet Grace hè ?quote:
Welneequote:
als ze niet op bed ligt wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik denk zowaar dat ik op Nawel ga stemmen. Aan Hanne mis ik niet zo veel en Nawel brengt wat meer reuring.
Jullie hebben als streamkijkers wellicht een wat beter beeld. Wat adviseren jullie?quote:
Niet dat onze stem iets uitmaakt maar mijn sympathie gaat dan meer uit naar Hanne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie hebben als streamkijkers wellicht een wat beter beeld. Wat adviseren jullie?
Tobias is niet autistisch. Benoem het goed als iets jou irriteert aan iemandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
De immer vervelende, verongelijkte en autistische Tobias begint mij echt de keel uit te hangen met zijn gejank.
Dat is hij wel. Ik bepaal zelf wel hoe ik iets benoem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef lyo het volgende:
[..]
Tobias is niet autistisch. Benoem het goed als iets jou irriteert aan iemand
Omdat ze weer eens heeft verloren bij een spelletjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:45 schreef KraideN het volgende:
Waarom is Nawel genomineerd eigenlijk? Merkte dat niemand van de bewoners haar had genomineerd.
En dat ze vanavond maar mag blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:44 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Omdat ze weer eens heeft verloren bij een spelletje
'maar?' mevrouw staat al een tijdje op de schopstoel, jammer dat er zo'n zwak iemand tegenover staatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dat ze vanavond maar mag blijven
En ze heeft het iedere keer overleefdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'maar?' mevrouw staat al een tijdje op de schopstoel, jammer dat er zo'n zwak iemand tegenover staat
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mag Nawel nu weer blijven?
Doorgestoken kaart dit
Die slaapt zoveel dat ze geen wallen onder haar ogen krijgtquote:
Prima toch. Een vrouw die veel slaapt heeft ook minder tijd om te zeurenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Die slaapt zoveel dat ze geen wallen onder haar ogen krijgt
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Prima toch. Een vrouw die veel slaapt heeft ook minder tijd om te zeuren
we komen het ooit te weten, misschien eerder dan we denkenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Gert het volgende:
Misschien wint Nouchine wel, al scheten latend.![]()
Of Nawel, dankzij haar heersende oerschreeuw taktiek.
Dan mag Nawel nog wel wat extra uurtjes in bed gaan liggen…quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Prima toch. Een vrouw die veel slaapt heeft ook minder tijd om te zeuren
Ja, hij kan het niet verbergen. Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar Ik vind Tobias en Julio allebei ook niet echt leuk.quote:
☕️quote:
Ik mag Tobias wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij kan het niet verbergen. Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar Ik vind Tobias en Julio allebei ook niet echt leuk.
Ik met de dag minder eigenlijk. Ik vind hem zo nep. Hij lijkt een bedachtzame versie van zichzelf te spelen. Ik geloof hem niet.quote:
Bij mij is het juist andersom. Ik mocht hem aanvankelijk niet maar vind hem eigenlijk wel fair. En toch kwetsbaarder dan hij wil zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik met de dag minder eigenlijk. Ik vind hem zo nep. Hij lijkt een bedachtzame versie van zichzelf te spelen. Ik geloof hem niet.
Hij speelt het spel. Vind hem van de mannen het leukst.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik met de dag minder eigenlijk. Ik vind hem zo nep. Hij lijkt een bedachtzame versie van zichzelf te spelen. Ik geloof hem niet.
Opmtv is mooier en meer te zien dan op de streams. Dit heb je op de streams allemaal niet gezien hoorquote:
Ik ben het zowaar helemaal met je eensquote:
Die is natuurlijk wel het meest uitgesproken. Maar helemaal eerlijk vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom laten ze steeds Kristof zien op die tv?
Dit kunnen wij beter kijken dan al die sl met steeds datzelfde BBB filmpje tig keer achterelkaar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar helemaal met je eens
en ik ga toch ook niet de hele tijd de streams bekijken/beluisterenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit kunnen wij beter kijken dan al die sl met steeds datzelfde BBB filmpje tig keer achterelkaar.
Ik heb ze wel regelmatig aaan. Maar dan is er altijd een sl. Dan wacht ik tegen beter weten in tot ze er weer zijn in de hoop wat te horen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ga toch ook niet de hele tijd de streams bekijken/beluisteren
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel regelmatig aaan. Maar dan is er altijd een sl. Dan wacht ik tegen beter weten in tot ze er weer zijn in de hoop wat te horen.
Vandaag echt veel lange sl gehad. Denk dat morgen wel leuk gaat worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:34 schreef Gert het volgende:
Yes, wel weer zín in de uitzending van morgeh. Ze doen iets goed!
Hier ook met een lekker koekkie der bij.quote:
Denk jequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Gert het volgende:
Kristov zaterdag eruit, week erna Noesj.
Aub.
Het zou kunnen!quote:
Het zou kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen!![]()
Ik verwacht wel dat Nawel weer mag blijven. Vind dat niet eens erg
Kristof en nawel zijn beide belg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef Gert het volgende:
O, het kan niet dus: volgende week wéér een Belg.
Ze weet toch dat ze iedere week overleefd. Er is zo geen spanning meer aan aan de live uitzendingen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Gert het volgende:
Hee Nawel. 't Is maar een spelletje hè.![]()
Nah, best zielig. Elke keer wéér genomineerd zijn.
Ja net als Grace, die wilde ook niet op Nawel. Maar ging toch. En dan zeggen dat het haar chick is. Ze spelen allemaal hun spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef spapaars het volgende:
En dan Tobias en Grace.
Ze wilden eigenlijk niet op Nawel stemmen, maar hebben het wel gedaan.
Ze deden dus even een (gespeelde) spijt-momentje exclusief voor de kijkers
Wat zijn ze toch vies doortrapt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef spapaars het volgende:
En dan Tobias en Grace.
Ze wilden eigenlijk niet op Nawel stemmen, maar hebben het wel gedaan.
Ze deden dus even een (gespeelde) spijt-momentje exclusief voor de kijkers
Ja nu wel 😉quote:
Zijn ze dat niet allemaal daar? 😉quote:
Nee kan ook niet. Roep ik al langer. Ik wil nu iets zeggen wat hier niet mag maar dat komt nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
Het kan nooit echt eerlijk gaan met stemmen als 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale moeten staan.
Nee joh. Er is ook warme goedheid. Kristof wijst Tobi er heel galant op dat hij zelf zaken opblaast door te zeggen dat zaken worden opgeblazen.quote:
Das een mooie twist he. Twee Belgen genomineerd kan nog niet als er twee over moeten blijven. Ze moesten er wel een draai aan gaan geven.quote:
Het is BB hè, alles is mogelijk zoals het uitkomtquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef Gert het volgende:
Dus dan moét er zat. een NL-er uit, en volgende keer een B + NL genomineerd?
Hele aparte constructie.
en je weet maar nooit wie je kunt vertrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
Grace vertrouwt op haar eigen intuïtie, die haar door Tobias wordt ingefluisterd.
Yep, sinds 1999. Maar aparte constructies levert het wel op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is BB hè, alles is mogelijk zoals het uitkomt
100%quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, sinds 1999. Maar aparte constructies levert het wel op.
Ik vermoed van wel. Weet ook al wie er denk ik uit gaat. Maar dat zie je morgen wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef Gert het volgende:
Dus dan moét er deze week een NL-er uit, en volgende keer worden een B + NL genomineerd?
Hele aparte constructie.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dat spreekwoord is wel van toepassing op Tobias.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
en je weet maar nooit wie je kunt vertrouwen
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
Vinden jullie Tobias nou echt leuk? Wat een zeikerd is het. Voortdurend aan het konkelen en het zeiken en iedereen aan het beschuldigen van wat hij zelf het ergste doet.
Ik hoop dan dat Tobias de plaats van Nawel inneemt. En dan wordt het Kristof vs Tobias. Dat verliest Kristof dan helaas, maar het zou in ieder geval wel terecht zijn als Tobias eens werd genomineerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:10 schreef Dazalbest het volgende:
Ik denk opnieuw gestemd en nu kristof en Julio genomineerd, Julio er zaterdag uit want Nederlander
Nou nee denk dat Tobias dat dan verliest er moet een Nederlander uit...quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat Tobias de plaats van Nawel inneemt. En dan wordt het Kristof vs Tobias. Dat verliest Kristof dan helaas, maar het zou in ieder geval wel terecht zijn als Tobias eens werd genomineerd.
Daar geloof ik niet zo in. Dat ze het spel ontzettend gestuurd hebben ben ik mee eens, maar zo ver gaan ze niet, denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:16 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nou nee denk dat Tobias dat dan verliest er moet een Nederlander uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gert op 04-03-2022 11:23:28 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Gert op 04-03-2022 11:16:39 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 04-03-2022 11:16:16 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Eens hoor, dat kunstmatig alles een richting op forceren of uitlokken vind ik ook niks..... maar het was duidelijk allemaal net te gezellig dus gaan ze ingrijpen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in. Dat ze het spel ontzettend gestuurd hebben ben ik mee eens, maar zo ver gaan ze niet, denk ik.
Overigens vind ik BB vooral leuk als ze kneuterig allemaal lekker stupide bezig zijn met hun eigen spel en hou ik niet van het gekonkel van extra immuniteitpins in het spel en rewind-acties en bewoners de kans geven om anderen eens lekker af te luisteren. Dus ik vind het op het moment allemaal even wat minder leuk.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gert op 04-03-2022 11:15:56 (in spoiler gezet) ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:30 schreef DX11 het volgende:
[info]Let op: de spoilers bevatten info die nog niet in de uitzending was te zien.[/info]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 04-03-2022 15:04:20 ]
Nee ik ben geen stream kijker alleen ik kom wel op de RTL site om te stemmen op genomineerden. Blijkbaar is zelfs stemmen op nominaties een spoiler tegenwoordig, wat een onzin. Net alsof tv kijkers nooit stemmen? Beetje vreemd maar goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef superniger het volgende:
Is het weer zover?
Zijn stream kijkers weer van alles aan het spoilen.
Niks vreemds aan. Hier zijn de nominaties nog niet bekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen stream kijker alleen ik kom wel op de RTL site om te stemmen op genomineerden. Blijkbaar is zelfs stemmen op nominaties een spoiler tegenwoordig, wat een onzin. Net alsof tv kijkers nooit stemmen? Beetje vreemd maar goed.
Ik stem wel, maar pas als de nominaties bekend zijn. En die waren in de uitzending nog niet bekend. Meestal stem ik pas op zaterdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen stream kijker alleen ik kom wel op de RTL site om te stemmen op genomineerden. Blijkbaar is zelfs stemmen op nominaties een spoiler tegenwoordig, wat een onzin. Net alsof tv kijkers nooit stemmen? Beetje vreemd maar goed.
niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
BB wil met de rewind-dinges weer alles naar zijn hand zetten.
Ja er stonden twee Belgen op de nominatie. Dat zou betekenen dat voor de Belgen al bekend zou zijn wie naar de finale ging.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
BB wil met de rewind-dinges weer alles naar zijn hand zetten.
Ze kan goed toneelspelen, ze speelt in op jouw emotiesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Gert het volgende:
Is Nawel zo opgeknapt omdat zij zich kwetsbaar voelt? Door steeds weer die nominaties? Misschien dat het zelfingenomene, het hooghartige, daardoor verdwenen zijn en plaats hebben gemaakt voor puurder, eerlijker?
Oké, amateurpsychologie, toegegeven.Maar het verbaast me hoe Nawel ten gunste is veranderd.
En ik had dat weer niet door.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ze kan goed toneelspelen, ze speelt in op jouw emoties
had niet anders verwacht van jequote:
Al die wannabe-acteurs spelen toneelstukje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ze kan goed toneelspelen, ze speelt in op jouw emoties
wie van de 3....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die wannabe-acteurs spelen toneelstukje.
Dan staat er niemand op, ook uniek voor wie van de 3.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
wie van de 3....
wil de echte acteur opstaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan staat er niemand op, ook uniek voor wie van de 3.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Gert het volgende:
Het is nog nét iets te vroeg om hier te zeggen op wie ik gestemp hebt, maar... het is niet Kriestov. [ afbeelding ]
quote:
ze zal blij zijn met je stempelquote:
En goelio niet.quote:
Ja jammer he. Ik zat er al helemaal klaar voor. Maar niets van dat alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat was dit een slechte uitzending .. Ze hebben gewoon helemaal niks laten zien van de totale paniek bij Julio, Grace, Nouchine en Nawel vlak voor en tijdens de laatste nominaties. Het was echt briljant, hun gekonkel, hun complete onkunde, en hoe ze besloten om anders te gaan stemmen, en Julio nog weer een keer anders ging stemmen.
Dit was het mooiste half uur van BB dit jaar. Maar helaas.. BB zelf is compleet incompetent en laat elke context weg waarom er anders is gestemd.. echt triest.
Ik zag alleen Tobias weer konkelen met Grace eigenlijk. En volgens mij zat Tobias ook helemaal verkeerd. Chaotische uitzending en 2x een nominatie-uitzending is voor mij helemaal niet voor herhaling vatbaar. Maar nu toch voor Nawel gestemd. Ik vind haar in ieder geval grappiger dan Julio.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat was dit een slechte uitzending .. Ze hebben gewoon helemaal niks laten zien van de totale paniek bij Julio, Grace, Nouchine en Nawel vlak voor en tijdens de laatste nominaties. Het was echt briljant, hun gekonkel, hun complete onkunde, en hoe ze besloten om anders te gaan stemmen, en Julio nog weer een keer anders ging stemmen.
Dit was het mooiste half uur van BB dit jaar. Maar helaas.. BB zelf is compleet incompetent en laat elke context weg waarom er anders is gestemd.. echt triest.
Wat ze niet lieten zien was hoe deze 4 als gekken probeerden Tobias te redden, omdat ze er van overtuigd waren dat Tobias voor de bus gegooid ging worden. Dat probeerden ze te doen door stemmen te verdelen, maar ze wisten niet hoe, ze konden niet tellen, het was chaos. Ze hadden een soort van afspraken die geschonden werden. Het was briljante tv.. maar helaas... niet voor ons. Grootste aanstichter was trouwens Nouchine. Die 5 seconden zat wel in de uitzending.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag alleen Tobias weer konkelen met Grace eigenlijk. En volgens mij zat Tobias ook helemaal verkeerd. Chaotische uitzending en 2x een nominatie-uitzending is voor mij helemaal niet voor herhaling vatbaar. Maar nu toch voor Nawel gestemd. Ik vind haar in ieder geval grappiger dan Julio.
Tobias zelf zat de hele tijd te vertellen dat hij voor de bus gegooid zou worden. Hij was de aanstichter van al het gekonkel bij deze nominaties. Die jongen denkt dat hij heel slim is, maar is echt dom hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ze niet lieten zien was hoe deze 4 als gekken probeerden Tobias te redden, omdat ze er van overtuigd waren dat Tobias voor de bus gegooid ging worden. Dat probeerden ze te doen door stemmen te verdelen, maar ze wisten niet hoe, ze konden niet tellen, het was chaos. Ze hadden een soort van afspraken die geschonden werden. Het was briljante tv.. maar helaas... niet voor ons. Grootste aanstichter was trouwens Nouchine. Die 5 seconden zat wel in de uitzending.
Julio stemde hetzelfde volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral kut dat Kristof nu de dans ontspringt, maar is het nu dankzij Julio dat Nawel erop staat?
*af gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:22 schreef freaky40 het volgende:
en als Julio vertrekt 1000 euro bij komt.
Volgens mij stemde ze op Kristof en Grace, terwijl ze daarvoor op Kristof en Tobias had gestemd. Geen wereldschokkende wijziging.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:29 schreef Dazalbest het volgende:
Op wie heeft noosh gestemd, Julio en weggooi stem op Grace?
Niet slim eigenlijk want voor haar was 2 Belgen op het bord toch garantie voor finale plek?
Belachelijke, ook niets laten zien dat Thovuas eigenlijk alles in gang heeft gezet en Nawel bijna smeekte aan Nouchine om met de mannen (Salar) te praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer he. Ik zat er al helemaal klaar voor. Maar niets van dat alles.
Dit gaat die sukkels gewoon 18000 euro kosten de slimpies Tobias en Julio.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Julio en Tobias hebben in de geheime kamer gegokt dat als Nawel vertrekt morgen er 10.000 euro in de jackpot komt, en als Julio vertrekt 1000 euro af gaat. In het eerste scenario stonden alleen Kristof en Nawel genomineerd maar dat is door deze twist van die Rewind knop dus weer recht gezet door BB...10.000 euro gaat er dus never nooit in komen omdat Nawel natuurlijk wel weer zal blijven vanavond...
Dat laatste wist ik inderdaad niet. Uit alleen de uitzendingen heb ik echt wel gehaald dat Tobias alles in gang heeft gezet en Grace daarbij voor zijn karretje heeft gespannen. En Grace, die zo graag doet alsof ze haar eigen spel speelt en alleen op haar eigen intuïtie vertrouwt, heeft zich braaf laten manipuleren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Belachelijke, ook niets laten zien dat Thovuas eigenlijk alles in gang heeft gezet en Nawel bijna smeekte aan Nouchine om met de mannen (Salar) te praten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral kut dat Kristof nu de dans ontspringt, maar is het nu dankzij Julio dat Nawel erop staat?
18000? Nee, het kost ze ¤ 1000 als Julio vertrekt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:00 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dit gaat die sukkels gewoon 18000 euro kosten de slimpies Tobias en Julio.
Foutje het kost ze dus 11000 euro.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
18000? Nee, het kost ze ¤ 1000 als Julio vertrekt.
Nee is het al 5 weken niet meer helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Niet heel spannend wie eruit gaat vandaag.
Nope. Of Julio moet net als Nawel ook ineens een enorme fanbase hebben, maar da's niet erg waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Niet heel spannend wie eruit gaat vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |