quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Dusse Tobias of Salar krijgt immuniteit zo?
Ik vrees dat dat niet eens helpt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef Gert het volgende:
Oke BB, gooi er drank in. Het moet minder braaf.
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Gert het volgende:
Salar zal zicht toch wel herinneren dat Kristov erover begon..
Nou ja, al helpt het maar een béétje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet eens helpt.
Ja precies dit denk ik ook altijd..... !!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.
Mja. Maar BB zorgt wel dat zo'n opdracht geen al te passieve ontvangst krijgt bij de slachtoffers, lijkt me?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Salar nog iets slimmer is, heeft hij door dat het een geheime opdracht is en laat het gewoon gebeuren.
Als je alleen uitzendingen kijkt, dan kan dat gebeuren. Is ook wat de febo je wil doen geloven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begin stiekem Nawel leuker te vinden
Daar lijkt het wel een beetje op. Nawel zit in een flow en gaat uiteindelijk winnen. Zo is het plan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
. Is ook wat de febo je wil doen geloven.
Relaxter is ze zeker. Ze ligt nog meer dan ze al lag 😉quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op. Nawel zit in een flow en gaat uiteindelijk winnen. Zo is het plan.
Al hoor je de andere bewoners ook wel zeggen dat Nawel veel relaxter/opener etc. is geworden.
Maar misschien moésten ze dat wel zeggen, van de FEBO.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Gert het volgende:
Dus hier gaat Grace over liégen, ook tegen Tobias.![]()
En sterf met die 'kippendans'
Hij doet graag zieligquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp toby niet zo goed hij heeft zojuist met schieten en pin van Grace gekregen
Ik kan hier zo emo van wordenquote:
Gelukkig is er Kriéstov. Die doet graag vrolijk. Want da is-ie hè: vrolijk.quote:
Hij is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is er Kriéstov. Die doet graag vrolijk. Want da is-ie hè: vrolijk.
om het spannend te houden hè...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom laten ze het gewoon niet allemaal even zien voor ons, grace weten we nu niet zeker
Haar Dago zal het wel rustig vinden thuis zolang ze weg isquote:
Toch niet Grace hè ?quote:
Welneequote:
als ze niet op bed ligt wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik denk zowaar dat ik op Nawel ga stemmen. Aan Hanne mis ik niet zo veel en Nawel brengt wat meer reuring.
Jullie hebben als streamkijkers wellicht een wat beter beeld. Wat adviseren jullie?quote:
Niet dat onze stem iets uitmaakt maar mijn sympathie gaat dan meer uit naar Hanne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie hebben als streamkijkers wellicht een wat beter beeld. Wat adviseren jullie?
Tobias is niet autistisch. Benoem het goed als iets jou irriteert aan iemandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
De immer vervelende, verongelijkte en autistische Tobias begint mij echt de keel uit te hangen met zijn gejank.
Dat is hij wel. Ik bepaal zelf wel hoe ik iets benoem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef lyo het volgende:
[..]
Tobias is niet autistisch. Benoem het goed als iets jou irriteert aan iemand
Omdat ze weer eens heeft verloren bij een spelletjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:45 schreef KraideN het volgende:
Waarom is Nawel genomineerd eigenlijk? Merkte dat niemand van de bewoners haar had genomineerd.
En dat ze vanavond maar mag blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:44 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Omdat ze weer eens heeft verloren bij een spelletje
'maar?' mevrouw staat al een tijdje op de schopstoel, jammer dat er zo'n zwak iemand tegenover staatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dat ze vanavond maar mag blijven
En ze heeft het iedere keer overleefdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'maar?' mevrouw staat al een tijdje op de schopstoel, jammer dat er zo'n zwak iemand tegenover staat
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mag Nawel nu weer blijven?
Doorgestoken kaart dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |