SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Die staat nu toch al bijna 2 weken continu aan ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik dacht dat we ff klaar waren met die tyfuswind, niet dus
Gek!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik mis de wind, maar dit doet de mens ook wel even goed even die rust en prachtig weertje![]()
Morgen op nadering van buienlijn (enorm lange trouwens) wel weer even genieten van de windstoten, dat zal dan ook de laatste keer zijn voor een tijdje.
Ik háát wind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef BlackLining het volgende:
Weer die kutwindwanneer is het nou eens klaar zeg.
Haha. Nee het gemiddelde ligt eerder op de 1600 uur zon per jaar. Soms iets hoger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:43 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw is zich aan het oriënteren op zonnepanelen op ons dak. Al offertes binnen, kost 4k. Volgens mij kan dat nooit uit, zeker niet in Assen. Hoeveel zonuren hebben we per jaar eigenlijk? Volgens mij mag je met 500 uur al de handen dichtknijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens een heerlijk fietsritje doen denk ik als het echt zo blijft. Kan je tenminste normaal fietsen en beetje genieten zonder je steeds kapot te trappen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef summer2bird het volgende:
Morgen max windkracht 2 hier en regelmatig uren van windkracht 0Ein-de-lijk zeg, ff niet meer die harde wind
De straalstroom heeft vakantiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef summer2bird het volgende:
Morgen max windkracht 2 hier en regelmatig uren van windkracht 0Ein-de-lijk zeg, ff niet meer die harde wind
De Russen gaan misschien de as van de aarde wijzigen, houd hoopquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:43 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw is zich aan het oriënteren op zonnepanelen op ons dak. Al offertes binnen, kost 4k. Volgens mij kan dat nooit uit, zeker niet in Assen. Hoeveel zonuren hebben we per jaar eigenlijk? Volgens mij mag je met 500 uur al de handen dichtknijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |