SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Tobias is niet boos. Hij blaast de boel enkel op met de mededeling dat de boel niet opgeblazen moet wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:55 schreef Krambo het volgende:
Net even de SV teruggelezen (dank voor het posten)
Dus Kristof heeft een pin kunnen kopen en Tobias in boos![]()
Misschien wordt het toch nog leuk om de streams weer te gaan te volgen
dat gaat echt niet gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef czvt het volgende:
In alle eerlijkheid en echt gemeend denk ik dat BB moet ingrijpen i.v.m. Tobias. Die man gaat er onderdoor en heeft nood aan psychologische assistentie. Ik ben geen fan van hem maar ik zie deze persoon toch emotionele problemen krijgen die zeer snel een oplossing behoeven . Die gat er echt onderdoor! BB grijp in a.u.b. en zet dit recht.
Hij is... Ehmmm... opgeblazenquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus Tobias is niet boos, hij is teleurgesteld?
Gekrenkt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus Tobias is niet boos, hij is teleurgesteld?
Wat. een. onzin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef czvt het volgende:
In alle eerlijkheid en echt gemeend denk ik dat BB moet ingrijpen i.v.m. Tobias. Die man gaat er onderdoor en heeft nood aan psychologische assistentie. Ik ben geen fan van hem maar ik zie deze persoon toch emotionele problemen krijgen die zeer snel een oplossing behoeven . Die gat er echt onderdoor! BB grijp in a.u.b. en zet dit recht.
Huh watquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Tobias is niet boos. Hij blaast de boel enkel op met de mededeling dat de boel niet opgeblazen moet worden
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh watIk ga maar beter ff een stukje terugkijken denk ik.....
Eens met Gast. Grote BS.quote:
En ze doet dat hearlik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:02 schreef Benny het volgende:
Is Grace Tobias nou in de zeik aan het nemen?
doet ze vakerquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:02 schreef Benny het volgende:
Is Grace Tobias nou in de zeik aan het nemen?
Hij kan gewoon weglopen, koffertje pakken en Exit, het is geen gevangenis daarquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef czvt het volgende:
Daarvoor komt wekelijks de psych langs.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef czvt het volgende:
Gaat goed met je?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:59 schreef czvt het volgende:
En dit helpt?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarvoor komt wekelijks de psych langs.
uiteraard kan hetquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat we nu wél mogen mee kijken met de opdracht om 16.00 uur vanuit de Gameroom...dus het kán wel...
Lijkt me wel als onze input wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat we nu wél mogen mee kijken met de opdracht om 16.00 uur vanuit de Gameroom...dus het kán wel...
eh wie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wil een striptease lapdance opgetild worden.
Grace van Tobias.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace van Tobias.
Of jij van mij?
Nog niet. Vanaf 16.00 wordt e.e.a. duidelijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb even de topics niet gevolgd en de streams... is Nouchine genomineerd om weg gestemt te worden? Omg
Dat is ook een beste.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Zit een mee-eter in de appel geloof ik![]()
[ afbeelding ]
je zou ze ook mee kunnen nemen voor derquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
HANNE HANNE,U LENZEN ZIJN HIEWRRR
zit ze dat rotte er nou uit te lepelen met een mes, eet ze hem dan verder mag toch hopen van nietquote:
Ze at hem op zelfs.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit ze dat rotte er nou uit te lepelen met een mes, eet ze hem dan verder mag toch hopen van niet
die moet zo weer 2 dagen bij komenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:11 schreef zodeju het volgende:
Heeft Nawel weer haar pilletje op.....
Hanne moet de laatste pin van de week krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
Nous op de bank
en dan gaat Nawel naar huis
Ik heb ze ook gelijk weggegooid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had voorlopig geen appels meer gegeten bij dat beeld.
Ik denk al Nouchine is heel zenuwachtig vandaag hahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet. Vanaf 16.00 wordt e.e.a. duidelijk
LIVE meekijken in de gameroom? We gaan het zien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Ja, nee. Dit maakt alles duidelijker
De laatste 3 moeten het spel nog gaan spelen om 16.00 uur inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:14 schreef Krambo het volgende:
ff checken of ik ze nog een beetje op een rijtje heb:
Grace, Kristof, Salar en Tobias hebben immuniteit,
Nawel is genomineerd,
Hanne, Nouchine en Julio nog onbekend.
Doe normahaaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Silves het volgende:
En daar gaat Nous weer de hele pot snoep leeg vreten..zelfs salar zegt er zijn ook nog 6 andere..
Heeft ze die juist van BB brazil?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Lpracing het volgende:
Bb Brazil het liedje van BB Belgie gepikt.
dubbele nominatie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Goed dat je het vraagt. Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Okay maar Nouchine is wel betere zangeres dan Grace en Nawe toch????
Echt hoor, hoevaak hij haar niet iets moet vertellen wat eigenlijk niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Silves het volgende:
En daar gaat Nous weer de hele pot snoep leeg vreten..zelfs salar zegt er zijn ook nog 6 andere..
Grace nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Poedelpoes het volgende:
De Twitterkijker weet ook zak geen en kan ook zak, "geeft advies" wat niet opgevolgd hoeft te worden .. mooie fake van Regiequote:Op woensdag 23 februari 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Nous is een zeekoe met een keelontsteking..quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef Poedelpoes het volgende:
heb je ze niet bekeken straks waren ze goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gelijk weggegooid.
voor die 3 gaan we zo spelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:14 schreef Krambo het volgende:
ff checken of ik ze nog een beetje op een rijtje heb:
Grace, Kristof, Salar en Tobias hebben immuniteit,
Nawel is genomineerd,
Hanne, Nouchine en Julio nog onbekend.
Ik ben benieuwd wat er was gebeurd bij de spel (tussen 3 bewoners) dat gisteren al was aangekondigd als Kristof niet voor de pin had gekozen en er nog 4 mensen genomineerd konden wordenquote:
En uiteindelijk wordt het weer een belg versus nederlander...quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik zie liever Nouchine tegen Nawel. Nouchine wint dat met gemak.
Ik vind dat ook een goede combi......en een van de twee eruit heb ik vrede mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik zie liever Nouchine tegen Nawel. Nouchine wint dat met gemak.
Goed punt .... het stond eigenlijk al vast dat Kristof die pin kreeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er was gebeurd bij de spel (tussen 3 bewoners) dat gisteren al was aangekondigd als Kristof niet voor de pin had gekozen en er nog 4 mensen genomineerd konden worden![]()
![]()
Maar wel blij dat Kristof die pin heeft
Denk dat Nous ook eens ontwormd moet worden, want die loopt de hele dag schijtend door het huis.quote:
Ik dacht dat de hashtag #bbsibuna was 😭😭😭quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... twitter heeft een nieuwe hashtag gekozen ( #bbsauna ) om zonder Facebook over BB te kunnen praten.
FB wil Nouch nomineren, twitter wil Nouch redden ... het is hilarisch.
even graag een up van dattum, tenzij ik sv moet lezen. dan is sv zeggen genoegquote:
Nog niet op stream geweest, dus niet in SV ... de spelregels zijn onduidelijk. Nawel is sws genomineerd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
even graag een up van dattum, tenzij ik sv moet lezen. dan is sv zeggen genoeg
maar is het 1 van die 3 die weggaat en blijft nawel sws?!
Wat schrijf jij netjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet zo klaar als Twitter
[ afbeelding ]
9.quote:
ja tochquote:
Alleen advies geven ...quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch
en dan kistjes uit de derde rij mogen we niet kiezen
Ik heb niet de illusie dat wij enig verschil gaan maken als CoS zijnde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:34 schreef just me het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat jullie zeggen wat ik moet doen
Ik ook niet maar het is wel leuk om mee te spelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat wij enig verschil gaan maken als CoS zijnde.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is wel leuk om mee te spelen
weet je
is voor de potquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:34 schreef suzi1 het volgende:
hanne pak de 1000 en ga naar huis
goeie keuze
als twitter het aankanquote:
Kroepoekje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wedden dat de kijker geen moer in te brengen heeft?![]()
[ afbeelding ]
wat voor tabletten at zij??quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wedden dat de kijker geen moer in te brengen heeft?![]()
[ afbeelding ]
Vast niet.. nou ik heb geen twitter dus kan ook niet stemmen op de pollquote:
als die een gijzeling in Nl aankunnenquote:
XTC.quote:
kwatta'squote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Chokladerepen heten toen "tabletten"
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
Hanne is al trending op Twitter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef danilel het volgende:
eigenlijk wil ik dat nouche nu genomineerd wordt, ik denk dat alleen zij nawel naar huis kan spelen, zij heeft haar eigen fans, de salar fans en de anti nawels achter haar staan
bij mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij ook wel, zolang maar niet bij de laatste 4 blijftquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef suzi1 het volgende:
van mij mag nawel echt wel blijven ondertussen
Alleen in bubbels .. niet in heel NL. Daarvoor moet je iets meer tweets hebben die over je gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Snuf en Snuitje.quote:
Van die drie krijgt Dalfsen mien stem!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Charly da Silva.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Wat is en wat betekend dat nieuwe woordje 'Pow' toch telkens wat Grace steeds schreeuwt?
Ow God op Twitter ookquote:
en wij? whahahaquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... twitter heeft een nieuwe hashtag gekozen ( #bbsauna ) om zonder Facebook over BB te kunnen praten.
FB wil Nouch nomineren, twitter wil Nouch redden ... het is hilarisch.
me 2quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God op Twitter ook![]()
* Ireth zit lekker het vuurtje op te stoken daar
Ik zou het hilarisch vinden als Nouchine tegenover Nawel komt .. maar Julio of Hanne eruit kan ik ook mee leven.quote:
https://twitter.com/bigbrothernlbequote:
Weer spuit 11.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://twitter.com/bigbrothernlbe
Zegt me niets, Red Bee Media vertaalde het continu als 'pow' in de uitzending gisterenavond.quote:
heb je het aantal seconden ertussen gezienquote:
Julio er uit, want elk beeld van hem is nu krabbend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch vinden als Nouchine tegenover Nawel komt .. maar Julio of Hanne eruit kan ik ook mee leven.
Deze dan.Ze bedoelt eigenlijk GEWELDIG.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt me niets, Red Bee Media vertaalde het continu als 'pow' in de uitzending gisterenavond.
4.ik kan met SBE op de seconde nauwkeurig hetzelfde posten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het aantal seconden ertussen gezien
Ok, zal dan wel iets Braziliaans zijn of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze dan.Ze bedoelt eigenlijk GEWELDIG.
[ afbeelding ]
ik ook met utoquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4.ik kan met SBE op de seconde nauwkeurig hetzelfde posten.
nee!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, zal dan wel iets Braziliaans zijn of zo.
Julio nog ff douchen, die staat zo met een omgeslagen handdoek tussen de rookmachinesquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
dit gaan ze nooit redden om 1600 uur
De streams lopen 3 minuten achter ... dus wellicht net.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
dit gaan ze nooit redden om 1600 uur
Op de tweet klikkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef suzi1 het volgende:
welkom op het www waar u al zolang vertoeft maar niet eens weet hoe reacties te lezen
tweet en repliesquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:53 schreef suzi1 het volgende:
hoe kan ik die fokking tweets lezen van anderen dan??
Dat zal lachuh zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Julio nog ff douchen, die staat zo met een omgeslagen handdoek tussen de rookmachines
Gast is soms echt aandoenlijk grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!!![]()
![]()
gewoon pauw
als een kreet
net als tjakka
Heb ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet trouwens een twitter account hebben (en ingelogd zijn) om te kunnen stemmen.
Pau. Braziliaans.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Wat is en wat betekend dat nieuwe woordje 'Pow' toch telkens wat Grace steeds schreeuwt?
ja dan kunnen ze je ook bannenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:59 schreef suzi1 het volgende:
heb ik. moest wel bewijzen dat ik t was met code
Heb ik niet, dus heb ik lekker pechquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet trouwens een twitter account hebben (en ingelogd zijn) om te kunnen stemmen.
Ook weer een of ander algoritme ... 't is net facebook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef suzi1 het volgende:
maar even, staan die reacties niet op volgorde?? t ziet er uit als zooi
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:01 schreef Ireth het volgende:
Nou voel ik me echt een Belg, kreeg net reclame op mijn (nog steeds achterlopende) 2e stream
in jou bubbelquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch ook trending.
[ afbeelding ]
Heb ik, maar ik zie geen moer , kan geen moer alleen antwoorden op weetikveelwat textje en dat antwoord is accuut pleitte verdwenen .. verder gebeurt op die twittersite geen zakquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat nou bubbel?quote:
In je bubbelquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch ook trending.
[ afbeelding ]
geef mij maar gwn een normaal forumquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook weer een of ander algoritme ... 't is net facebook.
en ze sluiten veel werkende mensen uit, die kunnen nu niet meedoenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe groot deze faal gaat worden
Dat is ook de doelgroep niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
en ze sluiten veel werkende mensen uit, die kunnen nu niet meedoen
onzin, toen ik nog werkte volgde ik ookquote:
Ja jij, maar dat wil niet zeggen dat de rest van Nederland dat dan ook doet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:04 schreef just me het volgende:
[..]
onzin, toen ik nog werkte volgde ik ook
Don't question de Freakquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:04 schreef just me het volgende:
[..]
onzin, toen ik nog werkte volgde ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Primaquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja jij, maar dat wil niet zeggen dat de rest van Nederland dat dan ook doet.
Volgens mij doen ze deze ook puur voor de klagende huisvrouwen van fb. Die lokken ze allemaal naar twitter.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
en ze sluiten veel werkende mensen uit, die kunnen nu niet meedoen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don't question de Freak
hij is alwetendTrol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Die heeft al een nominatie muts.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Nawel met haar eigen haar veel knapper vindt dan met dat nep haar. Deze lengte staat haar goed.
Hey ... nobody calls suzi1 een mutsquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie muts.
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef spapaars het volgende:
Met de kijkers, en die mogen meekijken?
Sorry Suzi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hey ... nobody calls suzi1 een muts
Poha of porra is Brasiliaans scheldwoord... een soort verdod / kut .. maar eigenlijk betekent het semen/spermaquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt me niets, Red Bee Media vertaalde het continu als 'pow' in de uitzending gisterenavond.
Die zijn echt zo dom.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen er weer geen klote van.
echt niet, want dan kan BB niet meer manipulerenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef spapaars het volgende:
Met de kijkers, en die mogen meekijken?
POHA.quote:
Hun favo's zijn al safe voor deze week.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
echt niet, want dan kan BB niet meer manipuleren
Zou niet logisch zijn dat wij de speluitleg niet mee mogen volgen aangezien de speluitleg voor de kijker ook belangrijk is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
We mogen live meekijken in de Gameroom .. maar wellicht eerst speluitleg onder een SL.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Poha of porra is Brasiliaans scheldwoord... een soort verdod / kut .. maar eigenlijk betekent het semen/sperma
Chufi legt het net uit.quote:
Liever nouch, misschien gaat nawel dan naar huis... wishfull thinking maar alezquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
Julio julio op de bank zou zo fijn zijn.
Kurwa.quote:
Ik zie u graag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn brein dit alles hier bij kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |