SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Knap hoor.quote:
Tobi is een aloe vera plantquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Tobi heeft thuis een Aloe vera plant.
Is iets beter dan een Aloe Dimi plant.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Tobi heeft thuis een Aloe vera plant.
Sollyquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shit toetsenbord onder water geproest !
Dat zal wel het toppunt zijn als ze daar ruzie om gaan makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Silves het volgende:
[..]
ja..nu ruzie als er 1 meer salami erop heeft..
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
nee tobi, wees toch een eerlijk...je vind dit gewoon lelijk..
2quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom Grace 1 pizza heeft gekocht in de minimall.
Zo waar...Tobi,Julio en Nous..de top 3 van gierigheid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal wel het toppunt zijn als ze daar ruzie om gaan maken
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
Doei! succes met de twittergame voor de gene die mee gaan doen.
En nu ook nog zijn voorhoofd...quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef Verida het volgende:
Tobi is ook ontzettend ijdel, Die is ook uren bezig met zijn kleding en zijn haar.
Het lijkt net een muisje zo.quote:
en vervolgens mijn tante heeft een italiaans restaurantquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken da nie,is dat als een kalsonie?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en vervolgens mijn tante heeft een italiaans restaurant![]()
![]()
Ik zie het niet meer gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef czvt het volgende:
Wat is de kans dat er een BB 2023 komt? Gezien de inkorting van BB2022 die volgens mij de meest saaie ooit is.
95% kansquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef czvt het volgende:
Wat is de kans dat er een BB 2023 komt? Gezien de inkorting van BB2022 die volgens mij de meest saaie ooit is.
1 op 3quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef czvt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ook niet tenzij men er een mol inzet die de boel op stelten zet, die niet genomineerd kan worden en tevens niet kan winnen als afspraak op voorhand. Dat zou stomende beelden opleveren denk ik.quote:
Zaten 2 pizza's in die doosquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook niet waarom Grace 1 pizza heeft gekocht in de minimall.
0 kans,dit is de final, dus geniet er nog even van,BB is klaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef czvt het volgende:
nopequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is die Pizza wel halal? Zie Nawel er van eten
Goede opmerking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is die Pizza wel halal? Zie Nawel er van eten
Welnee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:20 schreef lonneberga het volgende:
[..]
0 kans,dit is de final, dus geniet er nog even van,BB is klaar
Dat is GEEN RLS!quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:21 schreef Nemrut het volgende:
Er komt geen nieuwe BB meer op tv. Het is tijd voor iets nieuws, bijv. dit: Million Dollar Island.
https://www.gids.tv/artik(...)aart-te-zien-op-sbs6
Zo lachen dat hij alles met stelligheid weet te brengen en het meestal mis heeft.Doet me aan een zekere COSSer denken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
Julio zit weer vanalles te speculazen
die man kan er niet tegen dat hij geen controle heeft
geen idee wie je bedoeltquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo lachen dat hij alles met stelligheid weet te brengen en het meestal mis heeft.Doet me aan een zekere COSSer denken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo lachen dat hij alles met stelligheid weet te brengen en het meestal mis heeft.Doet me aan een zekere COSSer denken.
Lekker voor hem, misschien moeten ze eens wat groene kamer uitspraken laten zien op de huiskamer tvquote:
GREYYYYYYYS.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Dat geschreeuw van verschillende bewoners
das even grappig
maar elke keer
ik had er al lang 1 ducttape voor de mond geplakt
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel vindt het fijn om te kuisen,"Ik doe da graag."
Je ziet haar neus groeien.
Ik merk zelfs af en toe jaloersheid als Grace te intiem met anderen is. En hij zoekt haar vaak zelf ook op. Maar het kan alleen genegenheid zijn.....zo lig je niet met de boys.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je zou toch gek worden van dat opdringerige gedrag van Grace? Of zou Tobi het allemaal wel best vinden, als hij maar mag blijven? Ik geloof niets van de aantrekkingskracht van T richting G
Andersom precies hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik merk zelfs af en toe jaloersheid als Grace te intiem met anderen is. En hij zoekt haar vaak zelf ook op. Maar het kan alleen genegenheid zijn.....zo lig je niet met de boys.
Klopt, maar het ging om totaal geen aantrekkings kracht van Tobias naar Grace waarop ik antwoorde. Dat zie ik dus wel. Het komt niet alleen van Grace af.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andersom precies hetzelfde hoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging om totaal geen aantrekkings kracht van Tobias naar Grace waarop ik antwoorde. Dat zie ik dus wel. Het komt niet alleen van Grace af.
Ik zie t meer bij noes en salar of ben ik nu gekquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging om totaal geen aantrekkings kracht van Tobias naar Grace waarop ik antwoorde. Dat zie ik dus wel. Het komt niet alleen van Grace af.
Echt heel vreemd soms.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie t meer bij noes en salar of ben ik nu gek
Nee je bent niet gek, maar die twee begrijp ik helemaal niet.....quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie t meer bij noes en salar of ben ik nu gek
Op op alles is opquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
het is woensdag
alle extra dingen zijn op![]()
![]()
quote:
quote:
van de week lag hij der ook te strelen enzo denk echt wel dat hij ook duidelijk wat voelt voor derquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik merk zelfs af en toe jaloersheid als Grace te intiem met anderen is. En hij zoekt haar vaak zelf ook op. Maar het kan alleen genegenheid zijn.....zo lig je niet met de boys.
Spuit 11.quote:
schreeuwen werkt makkelijk en dan hoef je niet te lopen hahaquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
hebben ze daar nooit geleerd
dat als je iemand nodig hebt
dat je er even naar toe loopt
dat mocht ik niet vroegerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
schreeuwen werkt makkelijk en dan hoef je niet te lopen haha
Koninlijke lunch.Tobias begon te zingen op de douche.quote:
Snap ik wel.quote:
en de schuld op zich neemt dat het fout gingquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace kan niet vertellen over wat ze moesten doen. Het is maar goed dat Kristof het allemaal begreep.
quote:
jaaaaquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Het mooiste is dat nu heel twitter en FB over de zeik gaan zijn.
Tobias heeft meer controle. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komt van Vulcan.. ik wist het
Denk maar dat weet ik niet zeker dat hij liever kristof naast zich heeft dan Salar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar had hij toch makkelijk van Kris af kunnen komen
Salar is volgzamerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk maar dat weet ik niet zeker dat hij liever kristof naast zich heeft dan Salar.
wat hebben we niet gehoord, is Nawel al aan smoezen met julioquote:
Maar Salar heeft Nous....en straks wat hij nu al voelt moet hij kiezen....hij vindt Hanne al heel erg moeilijk laat staan dat hij op Nous moet gaan terwijl hij weet hoe het gaat voelen als ze Grace eruit willen hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar is volgzamer
met Kris moet hij meer het gevecht aan
ja heeft BB afgeschreven zeker of hij moet misschien nogquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
We vergeten dus maar gewoon die hottub secret mission.
jij kunt van die streamables maken tochquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
We vergeten dus maar gewoon die hottub secret mission.
3 missions a 500 euro.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van hoe het gegaan is maar Kristof kon dus een pin pakken omdat hij was uitgekozen voor een geheime missie.
Als je weet dat je de minst populaire bewoner bent is het wel logisch dat je voor een pin gaat.
boeiuhhhhhquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
Dus egoïstische Krissie heeft voor ¤1000 een weekje vrij gekocht... dat zullen de kijkertjes vast wel onthouden
Nee, dit vind ik weer heel erg lief....twee zijn beste maatjes. Doet een beetje zeer.Tuurlijk begrijpt hij het wel maar dat hij niks door had.quote:
vind dit echt een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik weer heel erg lief....twee zijn beste maatjes. Doet een beetje zeer.Tuurlijk begrijpt hij het wel maar dat hij niks door had.
Mag hoor....quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit echt een beetje kinderachtig
sorry
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt van die streamables maken toch
kun jij van ongeveer van 4 minuten geleden
dat Grace zei
Nigga ik zou het gewoon onder de bank stoppen
eentje maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 5000 van Leroy werd totaal niet moeilijk omgedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Belangeloos betaald uit op langere termijn.. een pinnetje van een week niet
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijn eeuwige dankThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Maar die is wel pleitte nuquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die 5000 van Leroy werd totaal niet moeilijk omgedaan
Hij ziet echt spoken.quote:
Volgende secret misson voor Toby, jemig wat een kneus, valt steeds meer door de mand die knulquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Tobias vertrouwd ze nu niet meer.![]()
![]()
IK dacht kan mijn ding wel even gaan doen komt toch pas tegen 16 uur ietquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Het mooiste is dat nu heel twitter en FB over de zeik gaan zijn.
Hij is wel eerlijk met zijn gevoel, (beter had hij zijn mond gehouden ook al voelt hij dat zo)quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
en er dus niks mee heeft gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:34 schreef JDB94 het volgende:
Laat wel zien dat Tobias een paar x flink genaaid is buiten het huis
doet weer denken zeker aan de tijd dat zijn vriendin met beste maat vreemdgingquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik weer heel erg lief....twee zijn beste maatjes. Doet een beetje zeer.Tuurlijk begrijpt hij het wel maar dat hij niks door had.
echte vriendquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Sallar echt oprecht blij voor Kris.
Moet dat Twitter nou echt door onze strot gedouwd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hoe krijgen we Nous op de bank naast nawel
Hij is al safe, snap ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kris verdient dat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
daar wordt het spel gespeelt mijn lieve 5thquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet dat Twitter nou echt door onze strot gedouwd?
De laatste rij moeten ze zelf kiezen .. dus onze invloed daarop is nul.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hoe krijgen we Nous op de bank naast nawel
Neuh, dan maar nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar wordt het spel gespeelt mijn lieve 5th
als je iemand om de bank wil krijgen zul je het op die manier moeten doen
heeft die dat gezegd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Lees nu dat daar een advies geldt .. dus heel klein beetje invloed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De laatste rij moeten ze zelf kiezen .. dus onze invloed daarop is nul.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:38 schreef danilel het volgende:
Dus Kristoff zit weer een week niet op de bank???
Niet met zoveel woorden, meer van wat is nu echt en wat niet, ik weet het niet meer. Ik zag geen verschilquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:40 schreef Sestra666 het volgende:
hoe kunnen we nu kiezen dan met dat spel? of kan dat pas om 16u?
Als je een secret mission verraad, dan is hij mislukt, dus wat had Toby dan verwacht?quote:
Ja, zullen wel polls zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:40 schreef Sestra666 het volgende:
hoe kunnen we nu kiezen dan met dat spel? of kan dat pas om 16u?
geen ideequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een secret mission verraad, dan is hij mislukt, dus wat had Toby dan verwacht?
begrijp er nog niets van wat de bedoeling is op Twitterquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat je de hashtag moet gebruiken
Met iets andere woorden ja.quote:
We zullen haar missen.quote:
Dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is gewoon een enorme zeikerd
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:44 schreef Was-beer het volgende:
Gaat dit over de geheime missies? Dat ze hebben lopen 'toneelspelen in zijn gezicht'?
Misschien een woord alleen niet hoorbaar in zijn nek "opdracht".quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een secret mission verraad, dan is hij mislukt, dus wat had Toby dan verwacht?
Geeft goed aan hoe hij in elkaar steekt.Ga vooral zo door.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
het is geen ding
alleen maakt Tobi er een enorm ding van door dergelijke dingen te suggereren
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft goed aan hoe hij in elkaar steekt.Ga vooral zo door.
Eveline.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie? Er is er nog geen 1 die ik mis
quote:
ftfyquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:47 schreef Benny het volgende:
Tobias dacht dus in een split second "Wat was er echt, wat was er spel in de afgelopen week" en daar maakt hij een hoop heisa van
Dafuq
wat een zeverzakquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
arme ik
liegen tegen mij
ik hoor er weer niet bij
waar liegen ze nog meer over
euh neequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begreep toch dat Grees een beetje pissed-off was dat ze allemaal hun best doen om geld te verdienen en Krissie daar even een week pin voor koopt .. dat Grees nu in bochten wringt om er toch maar een positieve draai aan te geven
Tobi was boos hequote:
Van Grace gehad,gisteren boogschieten,euh schieten.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
team #kristof
En uiteraard team #salar
grace heeft hem de kans gegeven een pin te krijgen door een spelquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:48 schreef Hieraldo het volgende:
hoe komt tobi aan die pin?
(gekregen van Grace, zeker?)
Das zijn minpunt en gelijk pluspunt. Kristof ziet dat niet volgens mij, die blijft het goede zien in mensen... en das nu dus een minpunt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof gaat nu toch ook denken, hup, lozen die Tobias.
pak hem Bennyquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:50 schreef Benny het volgende:
"Het wordt opgeblazen"
Dit zijn geen grappen na het incident op het Leidseplein gister, Tobias
#Saltoffquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
team #kristof
En uiteraard team #salar
Alles Koek&Neuk weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi was boos he
ook op grace
en grace gooit dan gewoon iedereen onder de bus
onzeker, de toyboy is voor te stikken dat hij niet degene is die boven met zijn neus op de game..quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:48 schreef czvt het volgende:
Tobias is een zeikerd, onzeker persoon.
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap de uitleg niet….jajaja blond idd! 🙋🏼♀Er staat:
Denk goed na want daar zit een dubbele nominatie verstopt… Het spel stopt zodra iemand die pakt.
Wie laat jij de eerste & laatste stap zetten?
Dubbele nominatie? Wat zou dit betekenen? Daarna zeggen ze; dat het stop als iemand die pakt?
Ik vind het dus erg verwarrend. 🤷♀
gekocht met het seccret mission geld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Kristof heeft ook een pin? Waarmee verdiend?
niemand snapt hetquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap de uitleg niet….jajaja blond idd! 🙋🏼♀Er staat:
Denk goed na want daar zit een dubbele nominatie verstopt… Het spel stopt zodra iemand die pakt.
Wie laat jij de eerste & laatste stap zetten?
Dubbele nominatie? Wat zou dit betekenen? Daarna zeggen ze; dat het stop als iemand die pakt?
Ik vind het dus erg verwarrend. 🤷♀
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:50 schreef Benny het volgende:
"Het wordt opgeblazen"
Dit zijn geen grappen na het incident op het Leidseplein gister, Tobias
Hij heeft een moeilijk karakter maar dat maakt hem voor mij zo leuk.....En zijn gedachte gang kan ik begrijpen. Morgen is het weer over.quote:
Tobias heeft ook een pin, dus was niet daarom boos of jaloers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:55 schreef Krambo het volgende:
Net even de SV teruggelezen (dank voor het posten)
Dus Kristof heeft een pin kunnen kopen en Tobias in boos![]()
Misschien wordt het toch nog leuk om de streams weer te gaan te volgen
heb ik ook wat een geraffineerde gozer is het. Zich zo als wereldverbeteraar voordoen. Hij is gewoon keihard het spel aan het spelen door een andere kanshebben op deze manier weg te zetten. Heeft hij al eerder of kristof gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
O toch nog ff Kris onder de bus gooien, genieper..Kris luisterd niet, is de enige die luisterd naar de andere ...zo ik ga nog liever voor een nawel dan een Tobi...
das toch raarquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand op twitter suggereert dat dubbele nominatie deze week en volgende week betekent ...
Nee ik heb gelezen dat hij nu moeite heeft om Kris en Grace te vertrouwen, toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tobias heeft ook een pin, dus was niet daarom boos of jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |