Als je gezegd had dat het al gebombardeerd was had ik het geloofd....quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef Dr88 het volgende:
Live beelden uit Mariupol.
Nog niet veel te zien
Battle of Mariupol (May–June 2014)quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat het al gebombardeerd was had ik het geloofd....
De video met tanks zogenaamd op weg naar Mariupol kan propaganda geweest zijn om paniek te zaaien. Er was niets te zien waaruit je kon opmaken waar het gefilmd was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef Dr88 het volgende:
Live beelden uit Mariupol.
Nog niet veel te zien
Eens, echter onderweg naar wil niet zeggen dat het in Mariupol ook al gaande is / sprake van paniek is natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De video met tanks zogenaamd op weg naar Mariupol kan propaganda geweest zijn om paniek te zaaien. Er was niets te zien waaruit je kon opmaken waar het gefilmd was.
Hey da's schaamlap!quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt kan deze in de op?
[ afbeelding ]
Nou Poe poequote:
Logisch als je uitgaat van dat Putin heeft geblufd, Biden zijn bluf heeft gecalled en hij nu met weinig kleerscheuren en gezichtsverlies de situatie heeft weet te consolideren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom zou dat logisch zijn? Dan heeft hij een hoop kosten opgelopen om de status quo te consolideren? Is dat logisch? Hij heeft driekwart van z’n leger samengetrokken daar. Ik verwacht dat hij op z’n minst die hele provincies wil innemen.
Is Albanie met zwaar materieel schietend Kosovo ingetrokken?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Peppert het volgende:
Wat Rusland heeft gedaan in Oost Oekraïne is vergelijkbaar met hoe Kosovo, de Koerdische staat in Syrië en veel meer..... zijn ontstaan.
Funny because it's true.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt kan deze in de op?
[ afbeelding ]
Ah ja, ik herinner me ook nog hoe het grote machtige land Koerdistan Syrië binnen trok om Koerden in Syrië te beschermenquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Peppert het volgende:
Wat Rusland heeft gedaan in Oost Oekraïne is vergelijkbaar met hoe Kosovo, de Koerdische staat in Syrië en veel meer..... zijn ontstaan.
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Peppert het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ja, ik herinner me ook nog hoe het grote machtige land Koerdistan Syrië binnen trok om Koerden in Syrië te beschermen
Nee, met gluiperige terreur akties en hebben nogal wat slachtoffers gemaakt onder de Servische bevolking voordat de Serven het wel eens genoeg vonden... KLF, ook getrained door de CIA VOOR het conflict uitbarstte.. maar goed, dat is voor een andere topic.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Is Albanie met zwaar materieel schietend Kosovo ingetrokken?
Volgens Poetin zou Oekraïne gewoon onderdeel moeten worden van het grote Rusland en daarom steunt hij de onafhankelijkheid van 2 nieuwe landen op Oekraïens grondgebied, hoewel die 2 landen dan dus nog steeds niet onderdeel van Rusland zijn. En daar mag je niets van zeggen, want het zelfstandig onafhankelijk geworden Kosovo is ook onafhankelijk, iets wat Rusland dan weer niet erkend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ja, ik herinner me ook nog hoe het grote machtige land Koerdistan Syrië binnen trok om Koerden in Syrië te beschermen
https://www.theguardian.c(...)-russia-over-ukrainequote:EU poised to announce wide-ranging sanctions against Russia over Ukraine
[..]
At the top of the sanctions list is Shoigu, because he is “ultimately responsible for any military action against Ukraine”, states the draft list seen by the Guardian. He is joined by Anton Vaino, Putin’s chief of staff, who “plays an active role in decision making”, as well as Igor Osipov, the commander-in-chief of the Black Sea fleet, and Sergei Surovikin, commander-in-chief of Russian aerospace forces.
[..]
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef Peppert het volgende:
Alle VN vertegenwoordigers hebben deze week gesproken. De meeste waren behoorlijk saaie en hypocriete veroordelingen van de Russische erkenning van DPR en LPR. Dat van Kenia was de enige interessante - erop wijzend dat Rusland niet het enige land is dat eenzijdig de soevereiniteit van een ander land heeft geschonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |