Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.
Dit lijkt me wel, je bent toch geen barbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Link?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
sowieso wint Ajax al een prijs voor dat filmpje, echt wow
Alles is op. Lekker plaatje maat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles is op. Lekker plaatje maat.
Je moet naar Dierenpark in Rhenen, daar hebben ze een berenbos, ze redden daar juist beren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Mijn vlucht gaat over minder dan 48 uur en ik kan nog steeds niet inchecken
Dat wordt morgen weer met zo’n waardeloze klantenservice bellen. Woedend ben ik
Ja, klopt.quote:
Daar ga ik juist voorquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man. Ook wedstrijdje bezoeken of doe je dat nooit tijdens vakanties?
Dat is wel mooi, ga je een weekendje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik juist voor
Rode Ster - Partizan
Baas. Ik zie de pics wel op twitter!quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik juist voor
Rode Ster - Partizan
Tot maandag ja. En dan maar hopen dat Feyenoord overmorgen Belgrado niet loot anders zit ik er een week later weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, ga je een weekendje?
Er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot maandag ja. En dan maar hopen dat Feyenoord overmorgen Belgrado niet loot anders zit ik er een week later weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |