SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Morgenochtend lijkt me vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Wil je nu met me neuken of gaat dat veel te fur?
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is heerlijk om een oude reputatie hoog te houden, al is daar vrij weinig van over
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert he
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Welterusten Koenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$
Nee, my badquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmen![]()
Sorry.
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
huh?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ben blij dat jij dat weet
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?
Prachtige middag was dat.
ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?
Ookquote:
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.quote:
Ik... Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.
Op de 12e zaterdag van het jaar, en voor de rest van het jaar
kan je de pleuris krijgen. Maar ze is er wel.
Nee. want ik ga naar bed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even en de hele KSC is alleen nog maar een chatkanaal tussen Moka en Dqod.
Uh ohquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon blijven invliegenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.
Fobo gelurkt, fapje gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiendquote:
Eensch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiend
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$quote:
Gewoon stoppen bij ‘ik zag Ygritte voor me’ dan zit je goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$
Begrijp je dat, jawel toch?
ik zou het niet weten, doorgaans val ik op de vloer of grond oid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh moet ik dat nog doen denk je? Ik val eigenlijk niet eens op vrouwen
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Zwitserland een beetje hetzelfde kneuterige?
Oh dat is echt zķ irritant, koffer kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 01:19 schreef Fogel het volgende:
Snacktijd, maar ben in een kledingwinkel :’)
Koffer van zoon ligt nog in Noorwegen of Denemarken.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijk![]()
Dankje! Jij ook nog/weer wakker?quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Ook weer.. zat een beetje door netflix te scrollen maar heb het idee dat ik alles al gezien hebquote:
Oh dat is balen. Ik ben bezig met Boba Fett op Disney, maar ook alweer bijna doorheen. Dan is het altijd weer even afkicken en iets nieuws vinden wat net zo leuk is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook weer.. zat een beetje door netflix te scrollen maar heb het idee dat ik alles al gezien heb
New York.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt zķ irritant, koffer kwijtWaar zijn jullie? Dat had ik even gemist.
Extra vroeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga volgens mij niet meer in slaap vallen voor die laatste 40 min. Ik zet de broodjes maar alvast klaar op het dorpsplein
[ afbeelding ]
Ik kom er aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga volgens mij niet meer in slaap vallen voor die laatste 40 min. Ik zet de broodjes maar alvast klaar op het dorpsplein
[ afbeelding ]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:54 schreef Karzai het volgende:
Jeetje slecht geslapen, hing gister de hele avond een helicopter boven de wijk
Ja die kreeg een flinke dreun. Meteen ook alle lasers van de sluipschutters erop.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die kreeg een flinke dreun. Meteen ook alle lasers van de sluipschutters erop.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.
Kon je niet slapen van alle opwinding?quote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog maar het beginnetje met de beginnende sancties tegen Rusland die het Westen net zo hard treffen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat je niet meer van dit soort aparte acties hebt vebaast me eigenlijk, zoveel mensen die inmiddels nog maar net rond kunnen komen of op hun 35e nog op kamers wonen met al die stijgende prijzen
Nee vooral van de pijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon je niet slapen van alle opwinding?
Airbagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vooral van de pijnDacht dat je als vrouw nog een beetje airbags voor je ribben hebt die de klap opvangen, maar dat hielp geen moer blijkbaar
Hmm, nog steeds veel last van?quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vooral van de pijnDacht dat je als vrouw nog een beetje airbags voor je ribben hebt die de klap opvangen, maar dat hielp geen moer blijkbaar
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat je niet meer van dit soort aparte acties hebt vebaast me eigenlijk, zoveel mensen die inmiddels nog maar net rond kunnen komen of op hun 35e nog op kamers wonen met al die stijgende prijzen
Die kunnen nooit een leuk lampje kopen of een stukje niet bedorven vis boven de 5 euro kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.
Dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kunnen nooit een leuk lampje kopen of een stukje niet bedorven vis boven de 5 euro kopen.
Ik heb dat soms ook hoor. Ik verdien ruim boven het modaal van 2022 en dan nog maak ik me af en toe een beetje zorgen. Ook met pensioen opbouw. Ik snap daar echt geen kont van. Heb nu sinds december zo'n adviseur inde armen genomen en die is allerlei zaken voor mij aan het uitzoeken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.
Fuck. meteen de baas voor meer loon gaan vragenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
biertje in het cafe gaat ook weer 15% omhoog in prijs
En meer werken is geen optie toch? Althans, als ik even terug denk aan de dingen die ik weet van jouquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maak me wel zorgen maar dat is in mijn geval wel begrijpelijk. Ik werk maar 18 uur in de week, geen recht op aanvullende bijstand e.d.
Nee, lijkt me niet verstandig. Wil het natuurlijk wel, maar het hoofd wil niet mee werken..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En meer werken is geen optie toch? Althans, als ik even terug denk aan de dingen die ik weet van jou
Ja preciesquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet verstandig. Wil het natuurlijk wel, maar het hoofd wil niet mee werken..
pensioen wil ik eigenlijk niet te veel over nadenken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor. Ik verdien ruim boven het modaal van 2022 en dan nog maak ik me af en toe een beetje zorgen. Ook met pensioen opbouw. Ik snap daar echt geen kont van. Heb nu sinds december zo'n adviseur inde armen genomen en die is allerlei zaken voor mij aan het uitzoeken.
Snap ik, maar ik heb nu een ''gat''. Omdat m'n andere werkgever dat anders of mindergoed regelde of zo? Ik snap er echt de ballen niet vanquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pensioen wil ik eigenlijk niet te veel over nadenken.
Als ik zorg dat tegen die tijd de hypotheek weg is zal het wel goed komen
En dan hebben we niet eens kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon de arbeidsmarkt op, in Afrika tippelen ze ook gewoon naar de waterput vanaf hun vierde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hebben we niet eens kinderen
Tippelend naar de waterput nog wel. Onderweg nog wat bijverdienen. Slim.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon de arbeidsmarkt op, in Afrika tippelen ze ook gewoon naar de waterput vanaf hun vierde.
Nou dat dus..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had laatst ¤1000 bruto erbij.
Echt netto zag ik geen verschil.
beetje jammer dat foqueville ook niet gratis is uiteindelijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig is daar Foqueville waar mensen een kopje warme soep en hartverwarmende knuffels schenken aan mensen die het financieel koud hebben.
Hier hetzelfde verhaal. Blijkbaar is het pensioen hier heel goed geregeld, maar heb er weinig zicht op. Bij andere bedrijven heb je dingen als eigen bijdrages etc.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor. Ik verdien ruim boven het modaal van 2022 en dan nog maak ik me af en toe een beetje zorgen. Ook met pensioen opbouw. Ik snap daar echt geen kont van. Heb nu sinds december zo'n adviseur inde armen genomen en die is allerlei zaken voor mij aan het uitzoeken.
De belastingdienst zal eens een dubbeltje mislopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons werd er tot voor kort koffiegeld van ons loon ingehouden.![]()
Daar "koos" je in principe zelf voor, als je dat niet deed mocht je ook geen koffie pakken e.d. Dat hebben ze dus afgeschaft. Nu is de koffie dus gratis voor ons. Is ook niet te controleren, lijkt me..
Premievrij pensioen had ik bij mijn vorige werkgever ook. Beetje een sigaar uit eigen doos, want dat werknemersdeel kunnen ze ook gewoon bruto aan je salaris toevoegen. Heb je ook wat meer ruimte voor hypotheken e.d.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Blijkbaar is het pensioen hier heel goed geregeld, maar heb er weinig zicht op. Bij andere bedrijven heb je dingen als eigen bijdrages etc.
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De belastingdienst zal eens een dubbeltje mislopen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Had ik in mijn studeertijd. Kreeg een brief van wat toen nog de IB-groep heette. Ik had te veel studiefinanciering ontvangen of ik dat terugwilde betalen.. Ging het om iets van 3 fucking cent (nog in guldens).. Man die brief schrijven, uitprinten en opsturen is al tig keer duurder...![]()
Wat doen mensen met hun snijplank?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
JoeOpnieuw 3:57 daglicht erbij
![]()
[ afbeelding ]
gaat over amerikanen dit hequote:Op woensdag 23 februari 2022 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doen mensen met hun snijplank?
Mijn wc pot heeft niet eens een deksel..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
JoeOpnieuw 3:57 daglicht erbij
![]()
[ afbeelding ]
En dat schuursponsje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doen mensen met hun snijplank?
Ja, nou ja ik heb er nooit wat van begrepen eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Blijkbaar is het pensioen hier heel goed geregeld, maar heb er weinig zicht op. Bij andere bedrijven heb je dingen als eigen bijdrages etc.
Wauwquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:39 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)l#coral_talk_wrapper
Dit is ook wel weer echt slecht hč?
Ik wil mijn huis netjes afbetalen; wat sparen; en wat in een ander potje gooien. Tegen die tijd zie ik het dan wel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik heb er nooit wat van begrepen eigenlijkEn toen dacht ik, laat maar. Maar ja het wordt wel gewoon tijd om aan de toekomst te denken. En ik heb geen zin in de situatie dat ik straks 70 ben en denk ''had ik nou maar''...
Tegen die tijd ben je de wel de favoriete vrouw van Sultan Joemoefroepla van Brunei.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn pensioen is denk ik erg karig
Precies zoiets wil ik ook. Ik denk iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil mijn huis netjes afbetalen; wat sparen; en wat in een ander potje gooien. Tegen die tijd zie ik het dan wel.
Mensen die nu een huis kopen hebben wel heel wat af te betalenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies zoiets wil ik ook. Ik denk iedereen
Ik wil eigenlijk ooit het huis van m'n oudersquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die nu een huis kopen hebben wel heel wat af te betalen
Ik heb de mogelijkheden ook, dat scheelt al een hoop. Nu ik samen ga wonen ga ik hopelijk wat extra overhouden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies zoiets wil ik ook. Ik denk iedereen
heb ik alquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ooit het huis van m'n ouders
Boodschappengeld voor Cali, anders loopt het uit de klauwenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de mogelijkheden ook, dat scheelt al een hoop. Nu ik samen ga wonen ga ik hopelijk wat extra overhouden.
ik mag dan als oudje in thailand wonenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je de wel de favoriete vrouw van Sultan Joemoefroepla van Brunei.
Niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik al
maar ik verwacht niet dat ik hier voor altijd blijf wonen
Tegen die tijd ben je zo ongeveer gemummificeerd door de zon en kun je bijverdienen in een circus..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag dan als oudje in thailand wonen
nee, als het er financieel in zit wil ik best nog wel eens verhuizen.quote:
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag dan als oudje in thailand wonen
Die hoeft bij mij geen huur te betalen; dus die kan zelf haar schoenen kopen nu.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boodschappengeld voor Cali, anders loopt het uit de klauwen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je zo ongeveer gemummificeerd door de zon en kun je bijverdienen in een circus..
valt bijna niet opquote:
een niet-stuiterende bal zou wel bezienswaardig zijn jaquote:
Slim; "kom je gratis bij mij wonen?"quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hoeft bij mij geen huur te betalen; dus die kan zelf haar schoenen kopen nu.
Ik niet, komt teveel op hetzelfde neer als waar ik nu woon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ooit het huis van m'n ouders
het is toch geen hoerquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Je hoeft geen huur te betalen maar zorg wel dat je preut altijd gevechtsklaar is
Ah oke.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, komt teveel op hetzelfde neer als waar ik nu woon.
Die betalen ook huurquote:
Gewoon vinexwoning in dit geval, en m'n ouders zijn de eerste bewoners.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah oke.
Dat huis van m'n ouders zit al een aantal generaties in de familie, daarbij is het gewoon een fijn huis en een fijne plek. Al moet er inmiddels wel veel aan gedaan worden ( vind ik ).
Ik zou eerder het huis willen dat mijn vader nu gekocht heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah oke.
Dat huis van m'n ouders zit al een aantal generaties in de familie, daarbij is het gewoon een fijn huis en een fijne plek. Al moet er inmiddels wel veel aan gedaan worden ( vind ik ).
Ik ben op de fiets.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie al gezien dat de zon schijnt?
...maakt dat me juist geen hoer nu of juist wel?quote:
Is dat niet een heel groot huis?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah oke.
ik weet wep zeker dst mijn pensioen karig is,maar heb tegen die tijd, als ik die tijd haalquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn pensioen is denk ik erg karig
ja en aowquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet wep zeker dst mijn pensioen karig is,maar heb tegen die tijd, als ik die tijd haal, wel een (zo goed als) afbetaald appartement en dus relatief lage lasten
Ik ben hier heel hard over aan het nadenken, moet je dan niet bij meerdere mannen gratis wonen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...maakt dat me juist geen hoer nu of juist wel?
* IJsdraakje betaalt niet mee aan huis
ja,al even aan de wind gevraagd of die hem weg kan stormenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie al gezien dat de zon schijnt?
Je hebt een week lang plezier gehad scholquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja,al even aan de wind gevraagd of die hem weg kan stormen
te kortquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt een week lang plezier gehad schol
Nah, meerdere mannen begin ik niet aan. Dat gesleep van mijn huis naar zijn huis vond ik al irritant genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben hier heel hard over aan het nadenken, moet je dan niet bij meerdere mannen gratis wonen?
Kan toch ook exclusief zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben hier heel hard over aan het nadenken, moet je dan niet bij meerdere mannen gratis wonen?
In elk huis een tandborstel en een setje blinkende lingerie, opgelost.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, meerdere mannen begin ik niet aan. Dat gesleep van mijn huis naar zijn huis vond ik al irritant genoeg.
Ja, is wel vrij groot ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een heel groot huis?
Ik ken jouw situatie nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...maakt dat me juist geen hoer nu of juist wel?
* IJsdraakje betaalt niet mee aan huis
Zou Cali nog meer kleding en schoenen ergens anders hebben dan denk je?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In elk huis een tandborstel en een setje blinkende lingerie, opgelost.
Heeft ze maar één tand?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In elk huis een tandborstel en een setje blinkende lingerie, opgelost.
eindeloos doorwerken met je rollator omdat je de schredder niet in wiltquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht de dag na je laatste werkdag de shredder inspringen.
Nee die is wel thuisquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Cali nog meer kleding en schoenen ergens anders hebben dan denk je?
Ik ben niet geheel serieus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, is wel vrij groot ja.
[..]
Ik ken jouw situatie niet
Weet ik tochquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet geheel serieus.Hoe kerel en ik het geregeld hebben, boeit verder niet echt.
Poëtisch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:38 schreef UitStraling het volgende:
"I went in yesterday and there was a television screen, and I said, This is genius. Putin declares a big portion of the Ukraine as independent. Oh, that's wonderful, here's a guy who's very savvy........I know him very well. Very, very well."
Is nog niet eens begonnenquote:
Ja, nee, we hadden museum in ons hoofd dit weekend, MAAR DAT IS DICHT.quote:
Boek een minicruise naar Hull!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, we hadden museum in ons hoofd dit weekend, MAAR DAT IS DICHT.
Gah.
Morgen wel. Op de basisschool van Kitten althans.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Morgen wel. Op de basisschool van Kitten althans.
Ze gaat als baby yoda![]()
![]()
Kan sowieso niet als ik wat met kerel wil doen, die heeft z'n paspoort nog niet binnen.quote:
Ben je weer asielzoekers aan het datenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan sowieso niet als ik wat met kerel wil doen, die heeft z'n paspoort nog niet binnen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja. Beter dat ik het nú zie dan wanneer we voor een dichte deur staan, I guess.
Dat in Den Bosch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, we hadden museum in ons hoofd dit weekend, MAAR DAT IS DICHT.
Gah.
Jaquote:
Pics!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Morgen wel. Op de basisschool van Kitten althans.
Ze gaat als baby yoda![]()
![]()
Zou wel een mooie overgang zijn, van tienduizenden kotshossende feestvierders buiten naar de serene rust van een museum.quote:
Het kan dus gewoon niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een mooie overgang zijn, van tienduizenden kotshossende feestvierders buiten naar de serene rust van een museum.
Morgen misschien.quote:
Boven de rivieren in het Calvinistische koude deel van Nederland?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles ligt op z’n gat.
Wilde ergens gaan uiteten maar dat is ook onmogelijk lijkt het.
Misschien even combineren met museum of een optreden ergens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de rivieren in het Calvinistische koude deel van Nederland?
Lang geleden dat ik echt buitenlandse stropdasgroepjes op bezoek heb gehad, vind het soms wel leuk maar ik ben een beetje mijn NASA-achtige eyecandy kwijt op kantoor, eigenlijk moet ik wat anders regelen binnenkort daarvoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even combineren met museum of een optreden ergens.
Aan de andere kant heb ik ook nog wel genoeg te doen in huis, dus misschien een weekend uitzoeken waar het weer wat beter is.
Vandaag weer eens mensen uit buitenland op bezoek en ben de small-talk nu al moe. Best saaie mensen
Ah nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
DEN HAAG - Grote delen van de Pier in Scheveningen moeten op korte termijn worden vervangen of gerepareerd, anders is het bouwwerk bij het strand al voor 2025 niet meer veilig voor bezoekers. Dan moet de Pier opnieuw worden gesloten, net als enkele jaren geleden. Dat meldt de gemeente Den Haag na een bouwkundig onderzoek.
https://www.omroepwest.nl(...)7YvE8E6tr3afqPvmBwQE
@:haags
Jammerquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
DEN HAAG - Grote delen van de Pier in Scheveningen moeten op korte termijn worden vervangen of gerepareerd, anders is het bouwwerk bij het strand al voor 2025 niet meer veilig voor bezoekers. Dan moet de Pier opnieuw worden gesloten, net als enkele jaren geleden. Dat meldt de gemeente Den Haag na een bouwkundig onderzoek.
https://www.omroepwest.nl(...)7YvE8E6tr3afqPvmBwQE
@:haags
Ik heb nog een paar inspirerende mensen hier rondlopen; maar bij externen is het vaak erg schraal. Vandaag zijn er wat "product managers" die eigenlijk geen goede achtergrond hebben en een gebrek aan visie hebben. Kan ik lastig mee praten want ik verwacht daar wel iets aan niveau.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik echt buitenlandse stropdasgroepjes op bezoek heb gehad, vind het soms wel leuk maar ik ben een beetje mijn NASA-achtige eyecandy kwijt op kantoor, eigenlijk moet ik wat anders regelen binnenkort daarvoor.
Wij hadden een paar jaar geleden onze Portugese collega’s op bezoek. Wat een mannetjes. De Portugese directeur is letterlijk tegen elke vrouw onder de vijftig bezig geweest over een litteken uit zijn diensttijd. “Do you wanna see my scar?”quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik echt buitenlandse stropdasgroepjes op bezoek heb gehad, vind het soms wel leuk maar ik ben een beetje mijn NASA-achtige eyecandy kwijt op kantoor, eigenlijk moet ik wat anders regelen binnenkort daarvoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een paar jaar geleden onze Portugese collega’s op bezoek. Wat een mannetjes. De Portugese directeur is letterlijk tegen elke vrouw onder de vijftig bezig geweest over een litteken uit zijn diensttijd. “Do you wanna see my scar?”
Die zou nu gelijk gecancelled worden.
Gatverquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Rai Uno was ook altijd geweldig om over de vloer te hebben, je rook gewoon het voorvocht en de opgedroogde lichaamssappen, net zo'n kippenhok waar een stel wezels aan het rondsluipen waren.
ik zou wat anders kiezen maar leukquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe filtertjes, olie, koelvloeistof en banden voor de budabolide
Nuttige dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe filtertjes, olie, koelvloeistof en banden voor de budabolide
Ik heb verder niet echt iets nodigquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou wat anders kiezen maar leuk
Ik heb net twee paar gekocht. Drie paar als ik de schoenen voor mijn werk meerekenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen nieuw paar schoenen wat je helemaal niet nodig hebt
Fuquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag ook nog een aanslag voorbij komen van het waterschap
Die vrouwen ook, bij meetings dacht ik af en toe op de set van een pornofilm verzeild was geraakt, vrij ongemakkelijk als je het over je visie internetje over 50 jaar wil hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gatver![]()
Broeierige mediterraanse types
Die zijn nuttig, dus tellen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net twee paar gekocht. Drie paar als ik de schoenen voor mijn werk meereken
Clownsschoenen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou wat anders kiezen maar leuk
Ligt ook wel een beetje in die taal besloten. Ik kan niet naar Italiaans luisteren zonder dat ik zelf een beetje begin te lekken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouwen ook, bij meetings dacht ik af en toe op de set van een pornofilm verzeild was geraakt, vrij ongemakkelijk als je het over je visie internetje over 50 jaar wil hebben![]()
Ik heb ook wel eens gezegd na mijn praatje "any non estrogen related questions anyone?"
samequote:Op woensdag 23 februari 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje in die taal besloten. Ik kan niet naar Italiaans luisteren zonder dat ik zelf een beetje begin te lekken.
Nuttig en oncomfortabelquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn nuttig, dus tellen niet.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje in die taal besloten. Ik kan niet naar Italiaans luisteren zonder dat ik zelf een beetje begin te lekken.
Buongiorno cari paesani, a chi piace il caffč?quote:
Van die nette voetenbrekers?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
had laatst 4 italianen op werk.
elke 5 minuten tafeltje ernaast opnieuw schoonmaken
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
si siquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Buongiorno cari paesani, a chi piace il caffč?
Italianen? Waarquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hetzelfde met m'n laarzen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben leren schoenen niet meer gewend na 2 jaar thuiswerken
Tipquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben leren schoenen niet meer gewend na 2 jaar thuiswerken
Ja, even kijken hoe snel ik het geaccepteerd krijg om gewoon op sneakers naar kantoor te komenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met m'n laarzen.Moet gewoon opnieuw aan die dingen wennen.
Het ging om nette schoenen US.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip![]()
https://www.barefootandmo(...)ZEAQYAyABEgLd0_D_BwE
Ziet er toch wel raar uitquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip![]()
https://www.barefootandmo(...)ZEAQYAyABEgLd0_D_BwE
Er zijn een hoop neutrale sneakers tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe snel ik het geaccepteerd krijg om gewoon op sneakers naar kantoor te komenOp mijn vorige werk ben ik ook van jasje, nette broek, nette schoenen naar trui, spijkerbroek, sneakers gegaan
Zijn m'n voeten niet meer gewend joh, ik ben gehecht aan m'n ondersteuning.quote:
Ja, zelfs sneakers die sprekend lijken op nette schoenenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn een hoop neutrale sneakers tegenwoordig.
Daarom.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelfs sneakers die sprekend lijken op nette schoenen
Nu moet ik aan tenen denken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het? Als je net een rare teen hebt, pas je niet in je schoenteen
Ja sorryquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik aan tenen denken.
Denk eerder dat je niet meer past heujquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging eens kijken of ik komend seizoen nog ga pogen om wat nieuws uit te zoeken qua kleding, maar ik pas geloof ik.
Ik wil wel veel nieuwe kleding kopen dit voorjaar, binnenkort maar eens gaan speuren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging eens kijken of ik komend seizoen nog ga pogen om wat nieuws uit te zoeken qua kleding, maar ik pas geloof ik.
It ain't wrong.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eerder dat je niet meer past heuj
Het is een blaadje sla.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel veel nieuwe kleding kopen dit voorjaar, binnenkort maar eens gaan speuren.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een blaadje sla.
[ afbeelding ]
Een hysterische homo, een dunne beige vrouw of een hen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er natuurlijk vast wel iemand die dat aan kan trekken en het tot een succes maken, maar ik ben het in ieder geval niet.
Ik zat juist meer in de donkere tintjes te denken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hysterische homo, een dunne beige vrouw of een hen.
Ja bah, werken voor je geld. Huu.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
vind die sluitdiensten maar vervelend
nee fles, dat je de hele dag moet wachten is vervelendquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bah, werken voor je geld. Huu.
Kun je hele dag smurfen en hier zijn met onsquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles, dat je de hele dag moet wachten is vervelend
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je hele dag smurfen en hier zijn met ons
Wel van zelfde paar? Als je echt rebels wil zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben zo rebels vandaag dat ik m’n linkersok aan m’n rechtervoet heb en andersom.
Leuke sluitdienst dan met een groep die niet weg wil gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat wij straks daar zijn met jou, kan ik wel een tafeltje reserveren hoor
Ja dat wel…quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel van zelfde paar? Als je echt rebels wil zijn...
En binnenstebuiten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel van zelfde paar? Als je echt rebels wil zijn...
oh nee zo is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat wij straks daar zijn met jou, kan ik wel een tafeltje reserveren hoor
2300 gaan we dichtquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke sluitdienst dan met een groep die niet weg wil gaan.
Neehee dat voel je!quote:
24:00 laatste bitterballen bestellen en dan tot 01:00 blijven zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was een fout. is dus 24:00 en alleen vrijdag en zaterdag
Urenlange discussies over tafeltjes vol.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke sluitdienst dan met een groep die niet weg wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |