SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Morgenochtend lijkt me vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Wil je nu met me neuken of gaat dat veel te fur?
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is heerlijk om een oude reputatie hoog te houden, al is daar vrij weinig van over
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert he
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Welterusten Koenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$
Nee, my badquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmen![]()
Sorry.
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
huh?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ben blij dat jij dat weet
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?
Prachtige middag was dat.
ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?
Ookquote:
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.quote:
Ik... Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.
Op de 12e zaterdag van het jaar, en voor de rest van het jaar
kan je de pleuris krijgen. Maar ze is er wel.
Nee. want ik ga naar bed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even en de hele KSC is alleen nog maar een chatkanaal tussen Moka en Dqod.
Uh ohquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon blijven invliegenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.
Fobo gelurkt, fapje gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiendquote:
Eensch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiend
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$quote:
Gewoon stoppen bij ‘ik zag Ygritte voor me’ dan zit je goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$
Begrijp je dat, jawel toch?
ik zou het niet weten, doorgaans val ik op de vloer of grond oid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh moet ik dat nog doen denk je? Ik val eigenlijk niet eens op vrouwen
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Zwitserland een beetje hetzelfde kneuterige?
Oh dat is echt zó irritant, koffer kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 01:19 schreef Fogel het volgende:
Snacktijd, maar ben in een kledingwinkel :’)
Koffer van zoon ligt nog in Noorwegen of Denemarken.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |