SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Morgenochtend lijkt me vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Wil je nu met me neuken of gaat dat veel te fur?
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is heerlijk om een oude reputatie hoog te houden, al is daar vrij weinig van over
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert he
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Welterusten Koenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$
Nee, my badquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmen![]()
Sorry.
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
huh?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ben blij dat jij dat weet
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?
Prachtige middag was dat.
ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |