SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Morgenochtend lijkt me vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Wil je nu met me neuken of gaat dat veel te fur?
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is heerlijk om een oude reputatie hoog te houden, al is daar vrij weinig van over
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hoe snel dat de pan uit escaleert he
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Welterusten Koenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Best bizar ja. Je weet toch wel dat ik enkel de liefde bedrijf :$
Nee, my badquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om op de TT te rijmen![]()
Sorry.
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
huh?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de volgende ochtend sta je er gewoon weer.
Dat vergeten veel mensen.
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ben blij dat jij dat weet
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je nog die middag dat je iedereen aansprak op straat, en die mensen op aluminiumfolie liet bijten?
Prachtige middag was dat.
ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof het gisteren was. Of was het ook gisteren?
Ookquote:
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.quote:
Ik... Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Maar Dqod is er wel atijd voor je.
Op de 12e zaterdag van het jaar, en voor de rest van het jaar
kan je de pleuris krijgen. Maar ze is er wel.
Nee. want ik ga naar bed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even en de hele KSC is alleen nog maar een chatkanaal tussen Moka en Dqod.
Uh ohquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon blijven invliegenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar ingevlogen omdat ik al drie maanden lang niks anders te doen heb.
Fobo gelurkt, fapje gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik converseer graag met iedereen, alleen is dat wellicht niet altijd wederzijds :$
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiendquote:
Eensch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dit is lichtelijk verwarrend, maar ook wel heel erg vleiend
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$quote:
Gewoon stoppen bij ‘ik zag Ygritte voor me’ dan zit je goedquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag Ygritte voor me, toen las ik verder en vervolgens was ik de weg helemaal kwijt :$
Begrijp je dat, jawel toch?
ik zou het niet weten, doorgaans val ik op de vloer of grond oid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh moet ik dat nog doen denk je? Ik val eigenlijk niet eens op vrouwen
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Zwitserland een beetje hetzelfde kneuterige?
Oh dat is echt zó irritant, koffer kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 01:19 schreef Fogel het volgende:
Snacktijd, maar ben in een kledingwinkel :’)
Koffer van zoon ligt nog in Noorwegen of Denemarken.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel in het dorp waar we gaan wonen. We zijn daar ook één van de weinige buitenlanders. Heerlijk![]()
Dankje! Jij ook nog/weer wakker?quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Ook weer.. zat een beetje door netflix te scrollen maar heb het idee dat ik alles al gezien hebquote:
Oh dat is balen. Ik ben bezig met Boba Fett op Disney, maar ook alweer bijna doorheen. Dan is het altijd weer even afkicken en iets nieuws vinden wat net zo leuk is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook weer.. zat een beetje door netflix te scrollen maar heb het idee dat ik alles al gezien heb
New York.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt zó irritant, koffer kwijtWaar zijn jullie? Dat had ik even gemist.
Extra vroeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga volgens mij niet meer in slaap vallen voor die laatste 40 min. Ik zet de broodjes maar alvast klaar op het dorpsplein
[ afbeelding ]
Ik kom er aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga volgens mij niet meer in slaap vallen voor die laatste 40 min. Ik zet de broodjes maar alvast klaar op het dorpsplein
[ afbeelding ]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:54 schreef Karzai het volgende:
Jeetje slecht geslapen, hing gister de hele avond een helicopter boven de wijk
Ja die kreeg een flinke dreun. Meteen ook alle lasers van de sluipschutters erop.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die kreeg een flinke dreun. Meteen ook alle lasers van de sluipschutters erop.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gijzelnemer werd even aangereden door de politie. Denk niet dat hij zijn 200 miljoen gekregen heeft. Zal wel iemand zijn die wanhopig was van de huizenprijzen in Amsterdam.
Kon je niet slapen van alle opwinding?quote:Op woensdag 23 februari 2022 04:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog maar het beginnetje met de beginnende sancties tegen Rusland die het Westen net zo hard treffen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat je niet meer van dit soort aparte acties hebt vebaast me eigenlijk, zoveel mensen die inmiddels nog maar net rond kunnen komen of op hun 35e nog op kamers wonen met al die stijgende prijzen
Nee vooral van de pijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon je niet slapen van alle opwinding?
Airbagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vooral van de pijnDacht dat je als vrouw nog een beetje airbags voor je ribben hebt die de klap opvangen, maar dat hielp geen moer blijkbaar
Hmm, nog steeds veel last van?quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vooral van de pijnDacht dat je als vrouw nog een beetje airbags voor je ribben hebt die de klap opvangen, maar dat hielp geen moer blijkbaar
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat je niet meer van dit soort aparte acties hebt vebaast me eigenlijk, zoveel mensen die inmiddels nog maar net rond kunnen komen of op hun 35e nog op kamers wonen met al die stijgende prijzen
Die kunnen nooit een leuk lampje kopen of een stukje niet bedorven vis boven de 5 euro kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.
Dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kunnen nooit een leuk lampje kopen of een stukje niet bedorven vis boven de 5 euro kopen.
Ik heb dat soms ook hoor. Ik verdien ruim boven het modaal van 2022 en dan nog maak ik me af en toe een beetje zorgen. Ook met pensioen opbouw. Ik snap daar echt geen kont van. Heb nu sinds december zo'n adviseur inde armen genomen en die is allerlei zaken voor mij aan het uitzoeken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen rond kunnen komen. Ik verdien vrij aardig en af en toe maak ik me er al zorgen over.
Fuck. meteen de baas voor meer loon gaan vragenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
biertje in het cafe gaat ook weer 15% omhoog in prijs
En meer werken is geen optie toch? Althans, als ik even terug denk aan de dingen die ik weet van jouquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maak me wel zorgen maar dat is in mijn geval wel begrijpelijk. Ik werk maar 18 uur in de week, geen recht op aanvullende bijstand e.d.
Nee, lijkt me niet verstandig. Wil het natuurlijk wel, maar het hoofd wil niet mee werken..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En meer werken is geen optie toch? Althans, als ik even terug denk aan de dingen die ik weet van jou
Ja preciesquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet verstandig. Wil het natuurlijk wel, maar het hoofd wil niet mee werken..
pensioen wil ik eigenlijk niet te veel over nadenken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor. Ik verdien ruim boven het modaal van 2022 en dan nog maak ik me af en toe een beetje zorgen. Ook met pensioen opbouw. Ik snap daar echt geen kont van. Heb nu sinds december zo'n adviseur inde armen genomen en die is allerlei zaken voor mij aan het uitzoeken.
Snap ik, maar ik heb nu een ''gat''. Omdat m'n andere werkgever dat anders of mindergoed regelde of zo? Ik snap er echt de ballen niet vanquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pensioen wil ik eigenlijk niet te veel over nadenken.
Als ik zorg dat tegen die tijd de hypotheek weg is zal het wel goed komen
En dan hebben we niet eens kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon de arbeidsmarkt op, in Afrika tippelen ze ook gewoon naar de waterput vanaf hun vierde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hebben we niet eens kinderen
Tippelend naar de waterput nog wel. Onderweg nog wat bijverdienen. Slim.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon de arbeidsmarkt op, in Afrika tippelen ze ook gewoon naar de waterput vanaf hun vierde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |